No já podal reklamaci u Mbank, protože sem provedl platbu na špatný účet. Pracovnice Mkiosku ji sepsala a prý se mi někdo ozve. No po 2 měsících čekání jsem se dotazoval jak jsou daleko, zjistilo že reklamace se ztratila :-). Takže opět znovu ted už přes mlinku, no do měsíce se mi nikdo neozval ani na mail, což mi tvrdili že udělají. Pokud vše funguje jak má, tak je to super, ale jak nastane problém už to není tak jednoduché.
nevím proč podávat reklamaci v mKiosku, kde nejsou jejich přímí zaměstnanci (moje zkušenost)
Reklamaci (od roku 97) jsem podával jen 1 a to po telefonu - vše v pohodě vyřízeno.
PS: jednoduchá banka pro transakce po ČR, která mi ušetřila fronty u "osobní bankéřky" a na poplatcích i dost peněz.
Já jsem si teda korespondenční adresu upravil dle svého gusta v IB - bydlím taky na vesnici - ale popravdě...spíše mi chodí chodí e-maily ;) k hypotéce mi dorazil jediný dopis (ohledně konce fixu) a to dle mého správně, že doporučeně, aby si ho nějaká Keliška od vedle nečetla (beztak nevím, k čemu by jí to bylo :D)
Od banky, která vstupovala na náš bankovní trh s filosofií 0,- jsem čekal mnohem méně, než co dokázala. Je to stejné jako si koupit rohlík za 90 hal. a nadávat, že není jako rohlík za 2,50. Chce to trochu změnit přístup.
Zkuste AirBank, pokud jste náročný klient, ale pozor, aby vás nezklamala :-)
Souhlas, pokud nejsem klient "stěžovatel" který ke svému životu potřebuje seřvat každý týden osobní bankéřku, tak mBank mu postačí :-D
Mám ji od vzniku, předtím ČS, KB a GE - nebyly špatné, ale kvůli změně limitu na kartě běhat do banky - uhozené. Tyto banky se mi taky pěkně naškodily a nikde jsem to nerozebíral. Že mi KB při rušení účtu nejprve účet zablokovala a pak se teprve pokoušela převést peníze pryč (načež jsem byl na 2 měsíce bez peněz), nebo GE manželce při změně adresy zrušila přístup na náš účet - proč to rozebírat.
!!! Za jediné mBance moc děkuji - už před lety jsem zrušil SIPO - komoušský výmysl, jak má pošta prát naše peníze - ono lze vše platit inkasem :-D
Byl jsem snad 40 let zákazníkem ČS. Pak jsem se stal klientem a začal jsem platit kolem 250 Kč měsíčně. Tak jsem si napsal, co od banky a IB očekávám (počet příchozích a odchozích plateb dle typu včetně PayPal a MOTO, počet výběrů z bankomatu, výši průměrné měsíční útraty u obchodníků, přívětivost IB, atd.). Nepotřebuji správu úvěrů, fondů, apod. Nakonec jsem loni vybral jako optimální mBank a paralelně testoval. I když se mezitím některé služby zpoplatnily a úroky se zmenšily (jako u všech bank), přesto vychází mBank optimálně. Letos jsem začal vše aktivně využívat, aktivoval si zvlášť mKonto účet s kartou pro běžné použití a účty eMax pro ostatní účely a eMax+ pro ukládání momentálně nepotřebné prostředky a jsem spokojený. Platím jen 100,- za vydání druhé karty pro internetové platby z jednoho účtu eMax+, protože chci mít tento účet oddělený od běžného účtu. Jen převod všech plateb (zejména sipo a inkasa) mi ale trval 3 měsíce.
Myslím, že se musí předem stanovit, jaké bankovní služby požaduji a podle toho si vybrat.
Banka je tu proto, aby vydělala peníze. MBanka si to ztížila omezením poplatků. Protože nevydělává "snadné" peníze, snaží se omezit jak náklady, tak i rizika při úvěrech/půjčkách.
Berte to, jak to je. Se všemi pozitivy i negativy. Pokud vám něco nevyhovuje, dejte to bance vědět.Pokud se situace nezmění a pro vás je to neakceptovatelný stav, běžte jinam.
Je to vaše právo volby, stejně tak má banka právo změnit své služby, nebo ceny. Že něco slíbila ? To přece neznamená, že to později nemůže změnit. Finančníci jsou tlačení k ziskům, na tom přece nic špatného není.
Nakonec, bylo to v Polsku,kde jsem slyšel krásnou větu:A mialo byc tak pieknie a jest jak zwykle (mělo to být tak pěkné a je to jako obyčejně) :-)
"Že něco slíbila? To přece neznamená, že to později nemůže změnit."
Tak to to asi rozdílně chápeme sliby a jejich plnění. Plně se ztotožňuji s motem stránky http://www.nbank.cz/msliby
"Nenutíme banku, aby něco slibovala. Ale když už něco slíbí, měla by to dodržet."
Ok, I got it. As a matter of fact the bank has thousands of foreigners among its clients and deleting someone's opinion in English (marking it as a spam), just because you do not like it, says it all.
Why don't you just cancel the comments panel, when you do not want to get any negative comments.
Way to go...way to go...
Není problém v negativních komentářích, ale nemá smysl si hrát na cizince, když jde o český server a české diskuzní fórum. Nemusíte se stydět psát česky, čeština je přece krásný jazyk. A pochybuji, že jste cizinec/-ka, která neovládá mj. slovenštinu nebo polštinu.
Pokud chcete psát negativní komentáře v angličtině jen proto, aby jim rozumělo méně lidí, vybral jste si špatný server. (Chcete to napsat i v angličtině?)
A jak víte, že si dotyčný hraje na cizince? To je tak nepředstavitelné, že by mBank měla nějakého anglicky mluvícího klienta žijícího v ČR, který raději napíše anglicky než česky (což by třeba bylo buď dost zkomolené, nebo to ani neumí)? (Mimochodem proč by měl libovolný cizinec ovládat zrovna slovenštinu nebo polštinu? :)) )
Samozřejmě si pochybujte a spekulujte dle libosti, jen nevím, jestli zrovna takový "vševědoucí" přístup redakce vůči čtenářům je to pravé ořechové.
Děláte si ze svých klientů blázny? - kontakt na mBank, telefonní linka 222111999 nefunguje. Na svých webových stránkách uvádějte kontakty na zodpovědné pracovníky, tel. čísla nebo emaily managmentu, aby se dozvěděli, jak to pod jejich vedením (ne)chodí... Po dvou dnech marného spojení bych vás nejraděli někam poslal s vaší prací. W.