Nechal jsem se nalákat na jejich kartu, kde jsem měl dostávat 1% z útraty zpět. Jak jsem byl však nemile překvapen, když se ukázalo, že všechny poplatky jsou strhávány v hotovosti na účtu karty, kdežto ono 1% je "vypláceno" s cca 2-3 měsíčním zpožděním skrze pofidérní a těžko udatelné šeky. Navíc, když jsme znechuceně kartu zrušil, poslední 2 stokorunové šeky, ač jsem je na poslednm výpisu měl vyúčtované, jsem nikdy nedostal.
Fakt superkšeft, ale jak pro koho, bohužel jsem stál na té špatné straně :-/
Hezký den,
z toho co píšete předpokládám, že jste měl Premia kartu. Ta je v prvním roce využívání zcela zdarma a bez jakýchkoliv poplatků, proto budu ráda, když doplníte, jaké poplatky jsme Vám strhávali... Šeky za útraty se generují pravidelně jednou za dva měsíce, pokud držitel karty nasbírá 100 Kč. Podle nás je to i schůdnější, než posílat šek na 15 Kč po každé platbě kartou. Udat je není vůbec složité, síť Premia nabízí přes 30 partnerů po celé republice, víc info jste měl určitě v obálce s šeky. Pofidérní nejsou, berou je bez problémů, už jste je zkoušel udat? Ad poslední výtka - pokud si majitel šeky nevyzvedne, vrací se k nám. My je znovu zkoušíme doručit, a pokud ani v tuto chvíli klient šeky nepřebere, zůstávají u nás. Možná je to váš případ. Máte-li o ně stále zájem, napište mi na erimnacova@homecredit.cz a domluvíme se na detailech předání. Díky Eva Řimnáčová, Home Credit