Pokud se chcete seznámit s někým komu Direct odmítl plnění, jsem k službám. V Německu mi vlivem roztažnosti paliva unikl benzín z nádrže. Zasahovali požárníci. Direct odmítl plnit protože jde o neodbornou manipulaci s plnicí pistolí nebo technickou závadu. Odpověděli takto:
Máte jakékoli dotazy nebo se jen chcete poradit? Napište nám na e-mail info@direct.cz nebo zavolejte na Klientskou linku 221 221 221.
zásah požárníků za asistence policie
Na základě všech doložených dokumentů a v souladu s pojistnými podmínkami a zákonnými ustanoveními jsme ukončili šetření pojistné
k přetečení benzínu při tankování do Vašeho vozidla došlo v důsledku neodborné manipulace či technické závady na výdejní pistoli stojanu
Z výše uvedených skutečností vyplývá, že jsme nuceni uzavřít spis škodní události bez náhrady.
manažer likvidace pojištění majetku a odpovědnosti
Vladimír Struška
Odpověděl jsem:
Přeji dobrý den,
reaguji na odůvodnění zamítnutí plnění. Uvádíte, že "k přetečení benzinu došlo neodbornou manipulací nebo závadou na plnicím hrdle, nikoliv provozem vozidla…". Mám pochybnosti o správnosti tohoto zdůvodnění. Vždyť ani němečtí policisté nepochybovali o tom, že jde o pojistnou událost. Abych se ujistil, že pojištění povinné odpovědnosti, jež mám u vaší pojištovny, není jen pro mé klidné spaní, prosím o odpověď, jak budete řešit následující situace:
1. Špatně zabrzdím automobil, ten se rozjede a způsobí škodu. Ačkoliv jde o neodbornou manipulaci s pákou ruční brzdy, budete hradit způsobenou škodu?
2. Vlivem nepřiměřené rychlosti způsobím nehodu. Opět jde o neodbornou manipulaci s plynovým pedálem. Jak budete zde postupovat? Nedočkám se stejné, zamítavé, odpovědi?
3. Na dálnici mi upadne kolo a způsobí havárii jiného vozidla. Neplníme, měl jste si zkontrolovat upevnění kol! Odpovíte v tomto smyslu?
Ve všech těchto případech jde o neodbornou manipulaci nebo technickou závadu. Jaká je vaše definice technické závady a neodborné manipulace?
Moji odpověď berte jako projev nesouhlasu s vaším rozhodnutím. O přezkoumání budu usilovat u nezávislých orgánů. Ačkoliv jde zdánlivě o malou částku, kterou bez problémů uhradím, jde o princip. Mohl bych se dočkat podobného zklamání při závažnějších okolnostech. Proto budu požadovat podrobnější vysvětlení.
Podotýkám, že benzinové nádrže mopedů, motocyklů a automobilů plním odborně bez nehody již přes padesát let. Doposud jsem si myslel, že pro mimořádné události mám pojištění. Pojištění je právě pro případ, že já, někdo jiný udělá chybu nebo dojde k technické poruše. Pokud to neplatí nemá smysl (u vaší pojišťovny) být pojištěn.
Ing. Jan Pacovský
Dále jsem je požádal o uvedení paragrafů podle kterých zamítli plnění. Podle toho, jak budou reagovat buď soud, uveřejnění.
Zřejmě tak, že bude minimalizovat plnění. V Německu mi vytekl benzín plnicím hrdlem nádrže. Zasahovali tamější požárníci. Stálo to čtyři tisíce. Direct odmítl plnění z povinného pojištění za škody z provozu motorového vozidla. Uvedli kuriózní důvod: Povinné ručení se nevztahuje na neodbornou manipulace a technické závady. Později, po mé stížnosti, tvrdili, že povinné ručení se nevztahuje na zaparkované vozidlo. Případ řeší ČOI.
S touto pojišťovnou mám velmi špatnou zkušenost. Klientem pojišťovny mi byla způsobena škoda na vozidle, kterou jejich mobilní technik řádně zdokumentoval, určil díly /způsobené pojistnou událostí/ na výměnu, ale likvidátor si toto upravil k obrazu svému a jeden, finančně nákladný díl, neuznal, což nehápu. Jeden zaměstnanec pojišťovny, který to vidí na vlastní oči, řekne ano a druhý,který to vidí na fotkách, řekne ne. Celou záležitost také předám kontrolním orgánům.
Rozhodl jsem se ,že si změním pojišťovnu,důvod?Výše pojistného.Nemám sice zkušenosti s touto pojišťovnou, ale mé 27leté ježdění mně utvrzuje, že není potřeba platit více,pokud nejste tip rozbiju a pojišťovnu podojím na další vůz.Měl jsem pár karambolů to ano / ono také 2mio km je jistě dost/ ale z mé viny to bylo pár kaček takže to spláchla pojistka a po přečtení recenzí jsem si uvědomyl jaký jsme národ mi češi.Někoho pomluvit aniž by jsme se pídili proč došlo k tomu či onomu? / ono taky na callcentru může sedět trubka která umí starou bačkoru/ ale to ne, to ho radši potopíme.Co kdyby se mu začalo dařit a měl třeba i víc než já?Ostatně to svědčí i o názorech.Mám názor to ano pokud ho chci někomu sdělit,tak se rozhodně neschovám pod anonym.Příkladně,když jsem si pořizoval nynější auto při obsahu 2.8 a v recenzi jsem se dočetl že je to mizerný auto a odchází klikovka ,tak jsem se zhrozil Ne jen že jsem za to dal dost peněz ale také nejsem Bill Gates ,který si může jet koupit další vůz.Jenže po zralé úvaze jsem došel k názoru ,že je to nesmysl,jinak by tyto vozy dávno byli v kopru.Je to totiž ročník 1996. / Mám ho již dva roky a po ujetí 50 00km jezdí bezvadně a to i v terénu./Proto chci tímto jen říct že,recenze oceňuji ale pokud se schovává za anonym,tak je to o ničem.Za tímto názorem se většinou schovává zamyndrákovaný jedinec.A nebo že by měl důvod se bát říct veřejně svůj názor?Toto je můj názor a nikomu jej nevnucuji,přeji hezký den Pataki Štefan
Když začínali s havarijním, tak jsem si pro legraci zkusil spočítat na kolik by mi to vyšlo. První zádrhel byl, že typ mého VW nebyl v tabulkách. Když jsem použil věkově sousední, tak jsem se s cenou rozhodně nedostal pod stávající. Pak mi zavolal někdo od nich a problém s typem vozidla také nebyl schopen vyřešit.
A když jsem naboural se zvěří a auto přistálo na stromě,tak jsem zavolal,byl jsem bezplatně odtažen všechno bylo v pohodě.Jenže jen do té doby než přišlo pojistné plnění,a to jsem byl pojištěn ve smlouvě snad na vše.Takže z havarijního mě vzali pěkně na hůl,totálka to nebyla ale rosekané to bylo pěkně .Chtěl jsem to tedy rozpočtem,vrak jsem chtěl prodat.No nakonec jsem něco navíc vyhádal když jsem hrozil televizí a pod,Moc velká sláva to nebyla,přitom auto staré 4 roky.Já osobně když jde jejich reklama tak mám vztek.Dnes jsem zpět u ČP a je klid.On se po netu a telefonu nějaký problém špatně totiž řeší,provolal jsem tenkrát pěkný balík.Nedoporučuji!!!!!!!!!!!!
Po telefonu jsem uzavřel s pojištovnou DIRECT povinné ručení,které bylo v tu danou dobu výhodné,s tím,že smlouva vejde v platnost zaplacením 1 splátky.Za pár dní jsem od známého zjistil problémy s případným plněním ze strany pojištovny. Takže jsem zůstal u původní pojištovny.Chodí mi stále sms at zaplatím splátku,jinak se vystavuji postihu ze straný pojištovny,přitom smlouva měla platit až zaplacením první splátky. Mají právo si případně učtovat vynaložené náklady - administrativní ukony ,když jsem nezaplatil??? Poradí mi jak postupovat? Zdá se mi jejich jednání neseriozní a nátlakové.
Pojišťovna Direct je jen převlečený Triglav. Dostat z nich nějakou odpověď, to je boj s větrnými mlýny.
Měl jsem u Triglavu povinné ručení na moped i na auto. Moped mi ukradli, tím pádem jsem povinné ručení zrušil ( na základě protokolu od policie, kde bylo vozidlo popsáno ). Ale na pojišťovně není žádný rozdíl mezi mopedem a autem, proto mi bez problémů zrušili povinné ručení na auto, protože nějaký chytrák škrtl číslo pojistné smlouvy a napsal tam číslo pojistky auta. To znamená, že neberou v potaz ani policejní protokol a problémy tím vzniklé je nezajímají.
Musím se připojit s velmi špatnou zkušeností s touto pojišťovnou kde mám havarijní pojištění.
Stal jsem se účastníkem menší bouračky. Policii jsme (bohužel) nevolali. Vypadalo to jen na naťuknuté dveře a rozbitý nárazník. Dle všech nalezených informací byl viníkem druhý účastník (paní tvrdí, že jsem měl blinkr, proto vjela z vedlejší silnice mě do cesty, kde mi ještě zastavila a neměl jsem šanci to už ubrzdit), což jsem takto pojišťovně oznámil. Od té doby ale se mnou pojišťovna nekomunikovala a po půlroce mi oznámili, že je vše uzavřeno a že mám platit o 4 tis. větší pojistku. Nic víc! Teď hledám jakým způsobem se domoct nápravy a nového řízení. Paradoxem je, že pojišťovna protistrany by tu vinu chtěla dát 50/50. Aby ochránila svého klienta. Direct jako "moje" pojišťovna se na mě úplně vykašlala.
Musím se také připojit k negativní zkušenosti s tímto ústavem. Měl jsem od nich dvě pojistky - povinné a havarijní. Na havarijku jsem měl připojištění asistenci při poruše, teda alespoň jsem si to myslel, protože jsem to měl černé na bílém. Ale v ústavu měli vedenou jinou pojistku a bez asistence. Takže jaké bylo překvapení při žádosti o asistenci při defektu pneumatiky, že vlastně na tuto službu nemám nárok. I když uznali, že udělali chybu a toto připojištění mi tedy zadarmo nechají ( 30 Kč), tak už plnit samozřejmĕ nebudou. Takže jsem si zaplatil 1250 Kč za odtah auta a tyto peníze už neuvidím. Jedná se celkem o malou částku, ale horší je fakt, že se ti exoti ohánějí jen slovíčky a klient je jim úplně fuk. Naštěstí se nemusela řešit nějaká závažnější věc, při které by se jednalo o mnohem větší částky. Takhle se prostě s klientem nejedná.
ZKRÁTKA DIRECT UŽ NIKDY VÍCE.
Nejhorší pojišťovna komunikace na bodu mrazu jediné co tato pojišťovna umí je vymáhat peníze a vyhrožování pravniky.Pokud mají něco hradit tak si najdou sto důvodů proč to nejde.Jsrm nejšťastnější že už u této pojišťovny nejsem.DIrect už nikdy víc!!!A ještě mají tu drzost neustále vyvolávat a nabízet pojištění
Dobrý den,tak se taky podělím s Pojištovnou Direct nehorázné víc co dodat mám havarijní pojistění uplně na nic od unora se snima dohaduji.Silný vítr zavřel velkou bránu z které jsem vycouvávala a podle jejich tabulek v ten den ten čas prý nefoukalo no to mám dost.Likvidátor mě poslal do servisu ,že škodu uhradí a bum nic se něděje.Meteo ustav jim řekl že tak moc nefoukalo takže až porazím srnku tak myslivecký svaz řekne že na této silnici srnky v tu hodinu nebyli.Naco to pojistění mám asi se vyplatí neříkat pravdu a měla jsem říct že mi to nekdo bouchnul na parkovišti
Mám s touto garážovou pojišťovnou samé nepříjemnosti a tato společnost je důkazem toho,že provozovat pojišťovnictví může kdejaký vidlák bez vzdělání a přehledem ve vlastní dokumentaci. Opravdu doporučuji připlatit a pojistit se u ČP,Allianz a dalších takových,nez u teto vesnické pojišťovny, nez se sami dostanete do potíží, může se Vám to značně prodražit.