Tahle fotoreportáž navnadí jen fotkama.
Někdo ten "polstrovanej luxus" plnej prachu a roztočů zaplatit musí, viďte pane Chvátale? :-)
Lidé by se měli mít na pozoru hlavně před tím, jak je prezentují jejich pouliční nahaněči a vnucovači karet. Opravdu krásný začátek kontaktu s běžným klientem z ulice! Tu práci dělají trosky, který si lepší práci neumí najít. Dost pečlivě jsem rozebral jednu hezkou blondýnku a nestačil jsem zírat. Jsou to ztroskotanci.
Rozlišujte prodejce kreditek a Citigold Wealth Management. V tom je velký rozdíl, jak v zaměstnancích, vzdělávání apod. KK mají své mínusy, ale zpravidla je to proto že průměrný čech ji není schopný správně uchopit a následně ufinancovat obyčejnou kreditku=> jo pak je to drahý. Citigold nemá v čr konkurenci v porovnání min. balance a profesionalita. IPB je pak už úplně jinde.
Promiňte, ale tohle je nesmysl. Výpisy kreditek Citibank mi chodí vždy cca 14 dní před datem splatnosti. Podotýkám, že mám jejich kartu asi 7 let a chybu v tomto ohledu neudělali snad vůbec nikdy. Navíc člověk vidí zůstatek kdykoli online přes internet, takže pokud máte problém s poštou, stačí si to poznamenat do kalendáře a jednou za měsíc ověřit online.
Nespokojni klienti si prosim odpovedajte na tieto otazky:
1-Preco mam vobec nauctovanu sankciu za neskoru platbu/smluvni pokutu?
2-Ked ma niekto nahana s kreditkou mam moznost ho odmietnut?
3-Ktora z ceskych bank Vam ponukne zdarma pristup do saloniku na letisku, pre Vas a pre 1. doprovod?
Prajem pekny vecer
Poridil jsem si pred rokem kartu Citi shopping. Mesicne stoji 50kc. Na slevach jsem vydelal pres 2000kc. Vypis chodi vcas, pokud bych neuhradil v termin a vyfas 'pokutu' resp. urok, je to moje blbost. Jedine minus je ze tak jednou mesicne volaji a nabizi nejake nepotrebne predrazene produkty. Navic je karta nebezpecna pri ztrate, protoze je cela disponibilni castka pouzitelna na platbu na internetu. Vyskrabat CVV kod!
Dodal bych ještě jednu dobrou zkušenost s Citibank - vždycky, když jsem měl nějakou netradiční platbu, tak mi volali a ověřovali si to, ale dělali to inteligentně, tedy opravdu jen když bylo něco nového "podezřelého".
Nejprve mi asi třikrát volali, když jsem začal užívat Paypal na činské/HK shopy - následoval logický dotaz z banky, ale když jsem to opakovaně potvrdil, tak to už nechali. Zrovna tak se ozvali loni, když jsem byl v Las Vegas a platil v přepočtu skoro 30k - docela psina, vylezu z Apple Store, jdu po parkovišti a hned telefon, jestli potvrzuji transakce z USA. Zřejmě na to mají nějaký "expertní systém", který operátory vede k tomu, že jdou vyloženě po aktivitách, které jsou u dané karty neobvyklé...
neuzavírejte žádné dohody a smlouvy s pouličními dealery. Nadhaněč Vám klidně cokoliv nalže, jen aby dostal honorář. Bude platit to, co podepíšete, a co je napsané velice - ale velice malým písmem a s málo srozumitelnými právnickými formulkami.
CITIBANK tuto taktiku využívá. Pozor-můžete tvrdě zaplatit za služby, které jse si nevyžádali-banka je může - a bude aktivovat a odvolávat se na všeobecné podmínky, které ale na ulici při podpisu neznáte. Doplatíte na důvěřivost.
V říjnu jsem se rozhodl doplatit svou kreditní kartu u Citibank a zrušit jí . Peníze jsem poslal , poslal jsem i písemnou výpověď a dokonce mi přišla sms , že jsem zaplatil o 7,-Kč navíc. V lednu mi s překvapením přišel výpis kde byla 2x smluvní pokuta 590,-Kč a úrok 338,-Kč . Zavolal jsem tam a po pár přepojeních a dohadech mi operátor sdělil , že je vše v pořádku , pokuty platit nemusím a ať zaplatím jen ten úrok . Jak jim platba dorazí bude mi odeslán dopis potvrzující naši "spolupráci" . Včera přišla obálka a v ní opět výpis kde už byla i třetí pokuta . Opět jsem tam volal , opět byl několikrát přepojen , dostalo se mi i omluvy , ale tentokrát je nutné ty pokuty zaplatit , ty budou vystornované a po té mi opět poslány zpět na účet . Nevěřím !!! Vše si nahrávají a tak si snad mohou poslechnou co mi bylo přislíbeno .
Varuji před Citibank !!!