Vlákno názorů k článku Na kolik vyjde poslání balíku? od Ivano - Pěkná PR pro Českou poštu, nicméně jako všude...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2017 0:34

    Ivano (neregistrovaný)

    Pěkná PR pro Českou poštu, nicméně jako všude jinde by cena neměla hrát jedinou roli.

    Šance, že bude ČP skutečně balík doručovat se dost liší v závislosti na lokalitě. Ve velkých městech je to tak 50 na 50. Pokud se netrefíte do nefrekventovaných časů, nejspíš si dost postojíte než na vás přijde řada ... a dalo by se pokračovat.

    Tím nechci říct, že u jiných přepravců nejsou problémy, jen jsem jich vždycky měl poměrově více s ČP, takže (a nejen já) když si něco objednávám, vždy se snažím použít jiného přepravce.

  • 28. 4. 2017 7:31

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Česká pošta je příšerná instituce. Když doručuje, nikdy nedodrží stanovený čas, většinou ale nedoručuje vůbec, zásilky se rozvážejí z Malešického depa rovnou na pošty a ukládají, ač jsou zaplacené balíky do ruky. Pošta nezvoní, nerozváží, nesnaží se doručovat. Používám výhradně služeb jiných firem. Bohu žel stále se najdou lidi, kteří mi doručují skrze tuto příšernou instituci, s níž už nemám sílu se hádat a reklamovat. Nefunguje tam vůbec, ale vůbec ne, jeden kryje druhého. To samé doporučené dopisy, včera jsem byl celý den doma, na schránce mám pro poštu telefonní číslo. Co myslíte? Nikdo nezvonil, nikdo nezavolal, odpoledne jsem našel výzvu k převzetí zásilky na poště, zase mi píše nějaký pitomec, co neumí používat e-mail.

  • 28. 4. 2017 7:53

    Pavell+ (neregistrovaný)

    Pošta funguje velmi špatně, nicméně je možné ji naučit, že na danou adresu bude doručovat.
    V počítači mám předpřipravenou stížnost a požaduji po poště písemnou odpověď. Je to samozřejmě k ničemu, ale pošta s tím má práci a raději další zásilku doručí a vykašle se na někoho jiného.
    Na poště si vyžádám pani "vedoucí" a celý problém s ní podrobně a dlouze řeším. I to je mnohdy rychlejší než stát ve frontě. Na závěr Vám pani vedoucí vydá zásilku přednostně,bez fronty, a pokud ne požádáte o náhradní doručení.
    Pokud toto zopakujete alespoň 3x, máte šanci, že Vám pošta bude doručovat.

  • 28. 4. 2017 11:43

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Přede mnou se vedoucí pošty dává zapírat. Jednu dobu to šlo, byla tady poctivá paní doručovatelka, už s tím asi sekla. Jsme zpátky, kde jsme byli. Máte opravdu štěstí - možná jste z malého města. V Praze absolutní nezájem, absolutní nezájem.

  • 28. 4. 2017 16:16

    Pavell+ (neregistrovaný)

    Poté máme další osobu oprávněnou řešit reklamace. Většinou je to zástupce vedoucí. Pokud se nezadaří a neni přítomna určená osoba je možné na tuto situaci opět podat stížnost. Stížnost je možné podat i telefonicky na zelené lince pošty.Potěší, že za jejich peníze.
    Zároveň je možné zavolat na poštu a požádat o náhradní doručení ve stylu prostě to stejně přivezete.
    Je možné získat telefony na odpovědné pracovniky,přimo na doručovatele, atd.
    Naprosto souhlasím s tím,že naprostý nezájem, jenom pro ně musí být časově a pracovně složitější se na Vás vykašlat než doručit.
    Vím je to komplikované a časově náročné, ale věřte, že pokut tomu věnujete hodiny času ve finále pošta doručovat začne.
    Nakonec to však časově vyjde lépe než běhat pro zásilky na poštu.

  • 28. 4. 2017 17:00

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Pane kolego, z mých článků jistě víte, že nejsem kverulant - každému doporučuji odklon, mimosoudní řešení, nejít do sporu. Prosto jsem skončil tam, kde jsem skončil: Samozřejmě jsem postupoval směrem nahoru - skončil jsem u poštovního ombudsmana, který mi rovněž přestal odpovídat. Povšimněte si, že pro ČP je zajímavější zaměstnávat advokátku s kanceláří vystupující jako ombudsman (asi je těch stížnostní hodně a bordel velký), než se snažit o poskytování kvalitních služeb. Ničeho jsem nedosáhl. Dále už bych musel postupovat spornou cestou přes ČTÚ a případně správní soud. Jen námaha a peníze. Podívejte, vždy jde o tvrzení proti tvrzení - prý zvonili, prý jsem neslyšel - to bych musel u soudu předložit celodenní záznam záběrů na zvonky, myslíte, že by to nějaký soudce chtěl koukat? Je to stále dokola. Vždy musím seřvat konkrétního doručovatele a domluvit se s ním, že budu dělat nepříjemnosti. Pak to jde. Jenže je hrozná fluktuace. O personální změně se nedozvím - takže ejhle je tu nový člověk a nový problém a edukace doručovatelů začíná na novo. Neoficiálně vám postup, že se balíky nedoručují, i přiznají - uvažte, ušetří se benzín či nafta, vedoucí má prémie za dobré hospodaření (generální ředitel pan Elkán rovněž) a zaměstnanec má veget - ráno naloží, někde se fláká a odpoledne vyloží rovnou na poště. Jediná možnost je privatizace, to chce politické rozhodnutí, nebo vystavit ČP plnohodnotné konkurenci, anebo nepoužívat jejích služeb - já to nedělám, ale žel Bohu někteří, co se mnou komunikují ano - a jako právník jsem si vědom důsledků nepřebírání zásilek.

  • 28. 4. 2017 9:20

    JT (neregistrovaný)

    Lísteček o nezastižení už není cool, teď mi posílají že nebyl vyjímečně vykonán pokus o doručení (ač nafirmě pořád někdo je 24/7)

  • 28. 4. 2017 10:22

    Pavell+ (neregistrovaný)

    Pro poštu je to výhodnější. Nemusí k Vám jezdit vůbec. Na podanou stížnost většinou odpoví,něco jako porucha vozidla.
    Pravda je taková, že řidič se na část zásilek vykašle a toto se odesílá automaticky.

  • 7. 5. 2017 6:39

    J, Novák

    Nesouhlasím. realizuji drobné prodeje nepotřebných věcí v rozsahu 30-40 balíků či balíčků ročně, a to výhradně prostřednictvím ČP. Balíčky posílám jak z Prahy, tak z venkova, kde mám domek a poměrně často se tam zdržuji. Protože mě zajímá, jak funguje ČP, tak jsem vždy až do doručení v kontaktu s adresáty. A za posledních 5-6 let jsem nezaznamenal jediný případ, že by mi někdo sdělil, že měl problém s doručením balíčku ode mě. V současné době také dost často využívám nákupy v e-shopech, přičemž si vždy vybírám doručování zboží prostřednictvím ČP. Zásilky si opět nechávám zasílat na obě místa, t. j. na adresu v Praze i na adresu na venkově, a to podle toho, kde tu konkrétní věc chci obdržet. A ani jako adresát nepamatuji, že bych měl s obdržením zásilky nějaký problém. Osobně začínám mít pocit, že si lidé mezi sebou předávají jakési informace o špatné činnosti pošty, další a další lidé je šíří dál, ať už z hlouposti nebo naprosto programověz poťouchlosti či v rámci konkurenčního boje.

  • 28. 4. 2017 11:01

    P2010 (neregistrovaný)

    Pravidelně si nechavám posílat vína od jednoho prodejce, využívají výhradně ČP a zatím jim nic nerozbili. Protože to totiž pořádně zabalí. Vynesou to vždy až do patého patra (bez výtahu) a zatím nebyl jediný problém.

  • 28. 4. 2017 17:08

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Vám doručovatelé ČP vynesou balík do 5. patra bez výtahu? Mně s balíkem, když jsem byl o berlích, pomohl do schodů jen zaměstnanec jiné firmy, tedy kušnil hodně, ale pomohl. Jinak jsem zažil, že doručovatel - přišlo mi více balíků, naházel vše přes plot (to jsem nebydlel v bytovém domě, ale v pronajatém domě) - k mému dotazu, zda se náhodou nezbláznil, mi sdělil, že tam není napsáno křehké...

  • 30. 4. 2017 13:16

    Pavel (neregistrovaný)

    Pro mne je podstatné, že PPL i Toptrans doručí balík s nepoškozeným obsahem. To se u ČP, kde mě odesilatel zaplatí příplatek za křehké zboží zatím nestalo, takže pokud mě dodavatel nabízí pouze ČP raději si pro zboží přijedu a zaplatím za benzín nebo sháním jinde.

  • 13. 2. 2019 9:06

    hnidopich (neregistrovaný)

    Stejně jim to moc platné nebude, myslím si, že od ČP po 1. březnu dá ruce pryč každý. http://www.24zpravy.com/ekonomika/ceska-posta-od-brezna-opet-podrazi-lide-si-priplati-az-stokoruny/290128-zpravy

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).