Vlákno názorů k článku mBank: "Velké banky nás tu nechtějí, žijeme jen díky klientům" od Kuzma - Za ten nákup 80 háků ho musel obchod...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 5. 2012 8:39

    Kuzma (neregistrovaný)

    Za ten nákup 80 háků ho musel obchod milovat, když na poplatcích za transakci kartou zaplatil mnohonásobně víc. U nás v prdelákově v leckerých soukromých obchodech můžete platit kartou jen nad 500 aby neprodělávali na poplatcích. Když mBanka začínala tak jsem k nim vlez a slibovali vše zdarma na věky. Sliby chyby, nebo přímo sprostý lži. Teď už jsem u fia, spořící mám u airbank atd. mBank mi může....

  • 31. 5. 2012 14:44

    . (neregistrovaný)

    Obchodník prý musí akceptovat jakoukoliv čásku pro platbu kartou. Pokud při platbě pod 500 Kč prodělává, ať si zaúčtuje poplatek za platbu kartou, jako to mají některé obchody s elektronikou.

  • 31. 5. 2012 17:32

    Patrik Chrz

    U nás obchody platí dohodnuté procento z objemu plateb, takže jim je jedno, jestli zákazník koupí za korunu (pak je poplatek bance cca 1 až 3 haléře), nebo za tisícikorunu (pak je poplatek cca 10 až 30 korun - dle smlouvy obchodníka s bankou, větší obchody platí nižší procentní poplatek). Jediné, v čem může být rozdíl, jsou telekomunikační poplatky, pokud by měl terminál připojený vytáčenou linkou, ale to je dnes zřídka (pouze pokud je obchod v místě, kde není signál žádného mobilního operátora (aby se připojoval přes datovou SIMkartu za paušál) a nemá možnost, nebo se mu nevyplatí si platit ADSL či jiné připojení k Internetu).
    Proč "nutí" zákazníky k minimálnímu nákupu je těžké odhadnout. Může to být jen neochota personálu obsluhovat platební terminál, nebo nenápadné tlačení zákazníků k většímu nákupu podle hesla "když má kartu, má prachy, může víc utratit".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).