Chtěl jsem si objednat služby mBank a vyzkoušet je. V daný den a v danou hodinu, kdy měl kurýr přijet s balíčkem čehosi se nic nestalo a se zpožděním osmi hodin zavolal, že má auto v servisu a že nepřijede. Domluvili jsme se, že zavolá po víkendu v pondělí. Nikdo nikdy se už od kurýra neozval. Po několika dnech se mi ozvala sama mBanka a ptala se mě proč jsem odmítl přijmout zásilku?????!!!!!! Nestojím o produkty aparátu, který není schopen pohlídat si subdodavatele služeb. Opět se mi potvrzuje pravidlo, že co je na trhu zadarmo, stojí za hovno.
Já bych to zase neviděl tak špatně... :-) Jistě, k chybkám bohužel občas dochází, ale v tom kvantu nově zřizovaných účtů je to snad omluvitelné, nemyslíte? Co Vám bránilo v tom, abyste zadarmo zavolal na zelenou linku Mediaservisu 800 317 318 a zaurgoval to? Ono je lepší sedět s rukama v klíně a nadávat, že... :-) Já jsem byl třeba rád, že kurýr přijel za mnou kam jsem si přál, v domluvenou hodinu, vše proběhlo bez problémů a mě to stálo pouhé 2 minuty času. Jiná banka mi takové pohodlí dosud nenabídla. Jinak pokud se podíváte do (necenzurovaného) fóra na webu mBank, pak snad nemůžete popřít fakt, že pracovníci mBank se skutečně snaží vzniklé problémy a nepříjemnosti promptně řešit. Buďme rádi, že se rozvíjí konkurence v tomto prostředí, za trochu tolerance k rozjezdovým "muškám" to snad stojí...
Máte pravdu, chybička se při rozjezdu může vloudit. To tady někteří nemohou u Mbank přežít. Ale že řada již dlouho fungujících kampeliček hrajících si na banky a.s. dělá boty furt a klientům to připadá úplně normální a zvykli si na to a považují např. častou nefunkčnost bankomatů, plateb kartami u obchodníků nebo nefunkčnost internetového bankovnictví za standard, nanejvýš si zanadávají na fronty, na úroveň odbornosti či nefunkčnost systémů čehokoliv nebo na ceny a stejně nikam jinam nejdou. A pak prudí, když se vyskytne nějaké ojedinělá anomálie či nedostatky při rozjezdu, ale anomálie u svých a.s. je nerozhodí.