Vlákno názorů k článku mBank: Recenze a zkušenosti z Čech i z Polska od José - mBak závidím, jak jednoduše si může dovolit přichízet...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 1. 2008 14:24

    José (neregistrovaný)
    mBak závidím, jak jednoduše si může dovolit přichízet o klienty. Po vyplnění objednávky na webu jsem čekal víc než týden na další pokyny. Pak mi volala nějaká dost divně mluvící slečna z Mediaservisu, se kterou jsem dohodl termín příjezdu kurýra. Ještě si vyžádala můj telefon, kdyby bylo potřeba něco řešit ad hoc, a neopomněla zdůraznit, že si berou dvě hodiny rezervu k domluvenému času příjezdu kurýra. Otázka pro zvídavé - myslíte, že kurýr přijel včas? Ne! Myslíte, že přijel později? Ne! Myslíte, že když mi druhý den bez omluvy volal ve smyslu "šéfe, tak vám to vezu", tak jsem ho "vyfuckoval"? Ano! ;-)

    Pokud se takhle chovají k novým zákazníkům, ani nechci vědět, jak se chovají k těm stávajícím. Podotýkám, že nejsem žádná "socka", účet mám u Citi, jen jsem chtěl něco jednoduššího. Díky přístupu mBank ke klientům, jak jsem ho popsal výše, můžou být ostatní banky vcelku klidné.
  • 16. 1. 2008 11:05

    anonymní
    Což ale zákazníkovi může být jedno. Pro něj není moc rozdílu, zda je neschopná mBank nebo zda si neumí vybrat spolehlivé dodavatele. Dlužno dodat, že v mém případě proběhlo ze strany Mediaservisu vše na jedničku.
  • 12. 2. 2009 1:47

    M.S.Man (neregistrovaný)
    Možná by nebylo od věci zauvažovat nad pár věcmi.

    Vždy máte možnost se zvednout a dojít si na pobočku a založit si účet tam. Mbanka pouze využívá služeb mediaservisu. Vzhledem k tomu, jak dlouho jsou natrhu, tak je jasné, že bez menších potíží sče to neobejde. Tzn jestli jste měl nějaký problém, měl jste se spíše obrátit na mbanku a řešit to s nimi. A ne se pak siláckými řečmi chlubit, jak jste "vyfuckoval" kurýra.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).