mBak závidím, jak jednoduše si může dovolit přichízet o klienty. Po vyplnění objednávky na webu jsem čekal víc než týden na další pokyny. Pak mi volala nějaká dost divně mluvící slečna z Mediaservisu, se kterou jsem dohodl termín příjezdu kurýra. Ještě si vyžádala můj telefon, kdyby bylo potřeba něco řešit ad hoc, a neopomněla zdůraznit, že si berou dvě hodiny rezervu k domluvenému času příjezdu kurýra. Otázka pro zvídavé - myslíte, že kurýr přijel včas? Ne! Myslíte, že přijel později? Ne! Myslíte, že když mi druhý den bez omluvy volal ve smyslu "šéfe, tak vám to vezu", tak jsem ho "vyfuckoval"? Ano! ;-)
Pokud se takhle chovají k novým zákazníkům, ani nechci vědět, jak se chovají k těm stávajícím. Podotýkám, že nejsem žádná "socka", účet mám u Citi, jen jsem chtěl něco jednoduššího. Díky přístupu mBank ke klientům, jak jsem ho popsal výše, můžou být ostatní banky vcelku klidné.
Což ale zákazníkovi může být jedno. Pro něj není moc rozdílu, zda je neschopná mBank nebo zda si neumí vybrat spolehlivé dodavatele. Dlužno dodat, že v mém případě proběhlo ze strany Mediaservisu vše na jedničku.
Vždy máte možnost se zvednout a dojít si na pobočku a založit si účet tam. Mbanka pouze využívá služeb mediaservisu. Vzhledem k tomu, jak dlouho jsou natrhu, tak je jasné, že bez menších potíží sče to neobejde. Tzn jestli jste měl nějaký problém, měl jste se spíše obrátit na mbanku a řešit to s nimi. A ne se pak siláckými řečmi chlubit, jak jste "vyfuckoval" kurýra.