Souhlasím s autorem že, v dnešní době finanční poradenství by muselo mít smysl , především kvůli tomu, že poradce by se měl starat o klienta po celu dobu trvání pojistky kterou mu prodal.
Bohužel, realita je jiná - ve obrovském množství vztah poradce a klienta je je jako láska na jednu noc -první dostane provizi a druhy pocit že měl štěstí naletět na správního odborníka.
Jak se tomu vyhnout?Poptejte se mezi příbuzným a známým, jestli dostali blahopřáni k narozeninám od svého poradce -když ano -je to ten právi :-))
Njn, ono jde hlavně o tu definici "poradce"... Pár starých mazáků, kteří bouchají smlouvy hlava nehlava, a protože přináší finančním institucím hodně peněz, jsou u vedení oblíbeni a chráněni... A na druhé straně zajíci, kteří nastoupí, uzavřou smlouvy příbuzenstvu a známým, a nejdéle po 6 měsících uvolňují místo dalším.
To, že poradce stále osvěžuje klientům paměť, že se na něj mohou kdykoliv obrátit nic neříká o jeho odbornosti. Klidně může být jen připraven je opětovně podojit, viz tzv. "stříhání ovcí", které jsem popisoval v mém článku http://www.mesec.cz/clanky/vyplati-se-zivotni-pojisteni/