Vedle stávající odpovědnosti za oddělení Marketing & Brand Management tak bude nově odpovědný i za oddělení Retailového prodeje & Korporátního financování pečující o více jak 250 prodejců koncernových značek, kteří nabízejí produkty a služby Volkswagen Financial Services.
Lukáš Cankař nastoupil do Volkswagen Financial Services (tehdy ŠkoFINu) hned po zakončení studia na VŠE. Během jedenácti let vystřídal v rámci společnosti několik kvalifikovaných pozic. Začínal na pozici obchodního analytika, posléze byl jako brand manager postupně odpovědný za spolupráci s koncernovými značkami Audi, SEAT a Volkswagen osobní i užitkové vozy. Od roku 2012 vedl tým zahrnující produktový management, Marketing & Brand Management.
V průběhu léta byl jmenován ředitelem marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services. Zodpovědnost za retailové oddělení přebírá po Petru Abrahámkovi, který se rozhodl odejít ze společnosti.
Hovoří anglicky a německy. Mezi jeho koníčky patří sport, literatura, design, architektura, filmy, hudba a fotografování. Svůj volný čas nejraději tráví s rodinou.