nedávno jsem byl obětí jakéhosi telefonického průzkumu spokojenosti, a vypadly z toho zcela jiné hodnoty, než poplatky.
1) možnost u pobočky bezpečně zaparkovat
2) toaleta pro klienty
3) možnost objednání-přípravy transakce elektronicky/telefonicky
teprve na pátém místě poplatky
My, co máme účty v bezpoplatkových bankách, které moc poboček nemají,
a) nepotřebujeme žádné pobočky, tudíž k nim nemusíme ani jezdit
b) WC je na nich bezpředmětné, když účet ovládáme doma z postele, v lepším případě v sedě na kanapi
c) pokud máme problém, řešíme telefonicky, případně mailem
d) poplatky neřešíme, páč je banka nemá.
inu, to víte, my blbci, kteří neumí protlačit tužku po telefonu (tam kde zákon nebo banka vyžaduje podepsat lejstro osobně), a bankovky došlé mejlem a vytištěné doma nám nikde nechtějí vzít - si holt občas musíme dochvátat na pobočku osobně.
a PAK samozřejmě jsou pro nás relevantní i jiné parametry banky, než kvalita našeho domácího křesla.
radujete se taky nad tím, jak si nákup rohlíků nosíte domů v síťovce, a nepotřebujete jeřáb na skládání palet - nebo vás to takhle rajcuje jen u bank, když zjevně používáte jen služby které lze zastat elektronicky?
nebo myslíte, že je nějaká zvláštní klientela, kteří jen z prdele dojíždějí do banky osobně, aby se na ně jarmily mohly vytahovat?
Pravda, nejsem úplně typický klient. Nevyužívám hypotéku ani úvěry (kromě kreditních karet) a ani nevyužívám vše od jedné banky - tzv. si vyzobáván rozinky z dortu, takže třeba tři ze čtyř kreditních karet mám u bank, kde nemám jiný produkt (z toho u jedné banky mám dvě kreditky), stejně tak mám spořicí účet nebo termínovaný vklad u banky, kde nemám běžný účet a naopak u banky, kde mám hlavní běžný účet nevyužívám jiné produkty (tedy mám tam spořák i debetní kartu, ale obojí prakticky nevyužívám, protože jinde mám lepší podmínky).
Bonusem za tento způsob používání jsou odměny ve výši přes 10 000 Kč za rok (plus nějaké ty úroky) a nulové poplatky. Ale tak někdo si za pohodlí rád zaplatí a chce mít vše u jednoho ústavu. Já mu to neberu.
Tak Patriku pro vas je to predevsim zabava a konicek, coz je pravy opak priority bezneho klienta :-)
Od tech 10.000,- si odectete cenu vaseho casu, ktery stravite na mesci, finexpertu, procitanim reklamnch nabidek a tiskovych zprav. Ja na vasem miste bych v takovm pripade byl tezce v minusu. :-)
bezpoplatkový snadno obsluhovatelný a spolehlivý tuzemský běžný účet, kde si mohu snadno a rychle nastavovat limity pro používání karty, vést jeden účet pro manžele a svoji rezervu alespoň minimálně zhodnocovat. Kartu jen debetní. Pro tento účel mě stačí mBank a spořáky mám aktuálně u Wustenrot a Air. Jsem spokojený a nenadávám. Kdysi jsem začínal (m.j. na Vaše doporučení) u ING. V té době to byla od Vás dobrá informace. To už je ale dávno a jejich podmínky jsou překonané.
Otázkou je, zda alternativou k "platit a nadávat" není "platit a nadávat 3x tolik". Z bezpoplatkových bank jsem vyzkoušel snad všechno kromě PS a Equa.
Priorita běžného klienta by se mohla točit kolem kvalitních služeb za rozumnou cenu. Kvalitní služby bez ohlkedu na cenu, a levné služby bez ohledu na kvalitu preferují jen exoti z obou konců spektra. V době nástupu mbank bohužel platilo, že služby klasických bank byly často horší, než služby těch bezpoplatkových a ještě za ten shit chtěly platit. Doba se ale mění, a nastavení limitů ke kartám, nebo objednání služeb v IB bez nutnosti chodit na pobočku umí kde kdo.
Každý tady nadává na Českou Spořitelnu (i já jsem nadával, zejména na absurdní poplatky), ale s odstupem několika let, co využívám služeb bezpoplatkových bank to hodnotím jinak. V ČS, když jsem měl skutečně nějaký nepříjemný problém, měl jsem jistotu, že ho někdo bude řešit. Měl jsem jistotu, že i když přítomný pracovník na pobočce, telefonu nebo emailu není kompetentní, vždy se mi někdo kompetentní ozve. Když něco posrali, řádně se omluvili, vysvětlili a nabídli kompenzaci. Kreditní kartu jsem mohl mít bez problémů s několikanásobně vyšším rámcem než co nabízí blíbenáý Citi. Všechny produkty přehledně v jednom IB, včetně možnosti investování, penziního spoření atd... Na rozdíl od řady bank "zdarma" jsem taky nezažil, že by mi vydali kartu, která by někde nefungovala. I bžná debetka byla jako standardní VISA Classic, takže ji braly i zahrniční hotely, stačilo tvrdit, že je kreditní. S tou záplavou MC Debit můžete zapomentout.
Tak ony jsou i jiné aspekty, než jen "znalost bezúročného období". To že umíte kretidku splatit bez sankce z vás experta ještě nedělá. Ty karty mívají různé další technické parametry - možnost nebo nemožnost blokace Internet/MOTO, různé přístupy k úvěrovým registrům apod. Z toho plynou další rizika k těm vašim benefitům, co jste jistě chtěla zmiňovat.
Kreditka je jen nástroj a je na klientovi, jak ji využívá. Může ji využívat dobře pro banku a špatně pro sebe (řešit tím nedostatečné úspory či výkyvy v příjmu), nebo dobře pro sebe a špatně pro banku (čerpat bonusy za užívání, případně řídit tok cash flow - ovšem s možností vždy sáhnout do rychle likvidních prostředků, např. na spořicích účtech).
To pak dělá rozdíl v tom, jestli klient čerpá tisíce na bonusech, nebo stejné částky platí na úrocích.
By mě docela zajímalo, kolik teda utratíte přes kreditní karty mesíčně, abych získal formu bonusu 10 000 přes rok? Pokud vím, tak KK jsou většinou omezeny, že můžete získat určitou částku odměny za nákup, zpět nebo počítate i nějaký slevy dopňl. slevy.. Pak druhá možnost je, že se mohou točit peníže třeba na podníkaní :)?
Ono taky zalezi na typu kreditky. Bonus se pohybuje od 0,5% vsude az po 20% selektivne pro vybrane kreditky a vybrane partenry. Ve skutecnosti tak muze zaplatit mesicne treba 200 tis. ale taky mene nez 10 tis.
Bohuzel opet potvrzujete svoje chovani neadrtalce z hospody 8 cenove skupiny. Tehle diskuzi by prospelo, kdybyste sel ty svoje vyblitky zvracet nekam jinam.
Tak jedna karta mi dává 2 % z obratu, maximálně 1000 Kč za měsíc, druhá 1 % při obratu do 10 000 Kč měsíčně a 2 % při překročení (z celé částky). Druhé dvě nedávají nic, ale dle informací na webu při dlouhodobém nepoužívání posílá banka speciální retenční nabídky.
K tomu je ale třeba připočíst speciální bonusy za zřízení, např. za zřízení Citi O2 jsem dostal 4000 Kč slevu na mobil z nabídky O2 (vybral jsem si ZTE Blade V v ceně asi 3,5 tisíce, takže zcela zdarma), za zřízení Citi ČSA jsem dostal 50 000 mil do bonusového programu (což přesně stačilo na letenku na americký kontinent), uvažuji o zřízení Citi Mall (2000 kč na nákupy v Mall.cz).
Nenechte se vysmát. Navíc to "dobře funguje" do prvního problému. Např. v poměrně populární FIO musíte "na pobočku" častěji než třeba v ČS, protože prostě v IB si nový produkt (kartu, půjčku, spoření) neobjednáte a chtějí k tomu podepisovat hromadu nesmyslných papírů. Když už na pobočku, a je tam velká fronta, i když čekáte přes hodinu, pošlou vás v zavírací čas domů. Mám padla, přijdte si posedět do fronty jindy. Tohle se mi v nenáviděné ČS nikdy nestalo. Když chcete po práci telefonicky mluvit s bankou (přes den pracujete a nemáte čas), nemáte kam zavolat, protože ve FIO zákaznická linka neexistuje, pouze telefon na pobočku.
Pokud potřebujete jen elementární služby typu účet s příchozími a odchozími platbami tak možná, a to ještě pouze v případě, že se nikde nic nezadrhne. Ale jinak to nefunguje...
S FIO jsem řešila jen jeden problém, a sice to, že neznali SEPA, platby docházely jen v TARGET2. Problém vyřešen do hodiny, žádná fronta se nekonala, stačil jen telefon a mail, ochota příkladná, s podobnou jsem se ve Spořce nesetkala. Ve FIU jsem měla dojem, že jsem pro ně zákazník a že jim na zákazníkovi záleží, ve Spořce jsem byla jen další "kus" (a navíc mě dost nechutně odrbali a nepomohl ani ombudsman, ale to je jiná kapitola).
Aha a kam zavolám v 19.00, když mám čas řešit problém s bankou?
Až těch problémů budete řešit aspoň 10, pak můžete začít hodnotit. Vyzkoušel jsem různé poplatkové i bezpoplatkové banky, a zkušenost s FIO mám ozhodně tu nejhorší. Když spočtu čas strávený na pobočce, telefonováním a mailováním vyjde mi tato banka jako nejdražší na trhu.
ve fio mám privátní účet a nic proti ní nemám.
pak mám ještě čtyři různé účty u jiných bank a nestěžuju si.
co je potřeba "furt" dělat na pobočce?
1) platební příkazy na úhrady větší než (denní, týdenní) limit internetbankingu - strop je nastaven bankou
2) doručení dppo a výroční resignace smlouvy o kontokorentu, podpis blankosměnky proti úvěru
3) vyzvednutí kvitance za doplacený úvěr/leasing, pro klid vaší duše, případně pro výmaz zástavního práva jinde
4) výběr hotovosti vyšší než limit na kartě
5) sjednání většiny rozšiřujících služeb vyžaduje ztotožnění a osobní podpis, například vyzvednutí obnovené karty, nebo potvrzení stoplistace ztracené karty
6) jakákoliv reklamace čehokoliv
7) téměř jakýkoliv vklad hotovosti na účet (tržby za zboží)
8) vystavení nebo proplacení šeku
9) aktualizace podpisového vzoru (nový disponent, jiné razítko, změna podpisu z bezpečnostních důvodů)
10) aktualizace osobního dokladu po změně (expirace, ztráta), změna adresy
pokud vám jednou za měsíc přijde na účet výplata, jejíž 80% vám odejde složenkama, a zbytek si vyzvednete nadvakrát v bankomatu - může vám návštěva pobočky připadat zbytná. až dochodíte školu, pochopíte že existuje i svět za branami vašeho obzoru.
Typický případ blba, který si pořídí Trabanta za odpovídající peníze a pak na fórech kvílí, že to auto nemá dvouzónovou klimatizaci, ABS, asistenta rozjezdu do kopce a další pietschoviny, bez nichž se spousta dnešních řidičů ani nerozjede.
Až dostaneš rozum, tak pochopíš, že rozdíl mezi FIO a třeba KB není jen v absenci poplatků.
typický případ totálního blba jste vy. Protože kam vlezete, tam urážíte všechny, kterým vaše oblíbené řešení FIO-trabant nestačí. Těmahle kecama o trabantovi ABS a FIO zapevelíte každou diskuzi.
Protože evidentne nejste moc bystrý, pak diskuze je o tom, proč nám low-cost (např. FIO) nevyhovuje a vyhovovat nebude a proto tento bankovní ústav nevyužíváme..
To je velmi zajímavá diskuze. Já jsem běžnej klient, kterej má několik trvalejch příkazů, občas něco pošle, párkrát vybere z bankomatu, má spořák a občas hodí něco na termíňák. Nemám hypotéku, kreditku, leasingy atd. a nepotřebuju chodit na pobočku. |Takže mně stačí jednoduché služby, stejně jako 90% lidem v tomto státě. Samozřejmě uznávám, že banka má nějaké náklady a nevadí mi platit destíky korun měsíčně, to je fér, ale dojná kráva být nechci. Jestli tohle tohle konzervativní banky nepochopí, tak přijdou o většinu drobných klientů.
tak ono záleží, jak máte nastavenu tu rozumnou úroveň poplatků. Pokud je to účet u klasické banky, poplatky činí 100 kč, a máte k tomu nějaký ten výběr z bankomatu, který má banka na každém rozu včetně zapadákova, troufám si tvrdit, že to je docela rozumná cena pro běžného frantu uživatele.
ad 1) normální banky neomezují klienta v dispozici se svými penězi a platby je možné zadávat přes Internet v jakékoliv výši
http://www.mesec.cz/clanky/limity-pro-platebni-karty-a-pro-prevody/
ad 2 a 3) - jak píše kolega, někdo potřebuje Mercedes, někomu stačí Škodovka. Prostě některé služby některá banka nabízí a jiné ne. Problém je, když chce někdo ten Mercedes za cenu Škodovky. Troufám si tvrdit, že většině lidí stačí ta Škodovka. Kontokorent jsem nikdy neměl, ale doteď jsem se domníval, že pokud nechci žádnou změnu (snížení, zvýšení), tak není o čem s bankou jednat. Prostě smlouva je uzavřena na dobu neurčitou dokud některá ze stran neprojeví zájem ji změnit.
4) na tohle je úžasná mBank, s jejímiž kartami lze vybrat opravdu jakoukoliv částku a na rozdíl od výběru na pobočce není předem třeba výběr ohlašovat, opět viz. http://www.mesec.cz/clanky/limity-pro-platebni-karty-a-pro-prevody/. Navíc na co jsou statisíce korun v hotovosti, když zde máme zákon na omezení objemu hotovostních transakcí? Legálně lze zaplatit najednou stejně jen 350 000 Kč.
5) taky ty rozšiřující služby si člověk asi sjedná jen jednou. Co se karet týče, některé banky je posílají poštou - konkrétně mBank, u FIO si nepamatuji. Stejně tak blokaci karty je možné udělat telefonicky. Stoplistace je tak akorát způsob, jak z klienta vytáhnout nějaké prachy, od nahlášení ztráty bance není za pohyby na kartě odpovědný.
6) i reklamace lze řešit telefonicky a písemně. Někdy je ale pohodlnější a efektivnější osobně, to uznávám
7) některé banky umožňují vkládat přes bankomaty, např. Air Bank, ale i GE, UCB, ČS, ČSOB
8) s tím šekem je pravda, bohužel hodně bank s nimi vůbec neoperuje. Také jsem řešil jednou inkaso šeku a musel jsem do ČS. Ale kolik lidí se šekem skutečně přijde do kontaktu
9 a 10) opět - dokud po bance něco nechci, tak jim zpravidla prošlý OP nevadí a aktualizují si ho při nejbližší návštěvě. I když záložny teď začaly prudit, mají vítr z ČNB, takže třeba Artesa sleduje platnost dokladů a vyzývá k obnovení údajů pod hrozbou zrušení účtu.
Problém bude jinde. Někde chce/potřebuje Mercedes, někdo Škodovku a někdo, jako tady pán nahoře, Trabanta. A majitel Trabanta, jak je na českém webu zvykem, zpravidla uráží majitele škodovky, protože trabant je "zdarma", a kdo má dražší řešení je idiot. Klasika.
A nakonec, úplně se opomíjí smlouva banka-klient jako taková. Zatím co u Citibank nebo ČS se v poslední době zněním kokrétních bodů pohybují směrem proklientským směrem, některé banky koncipují smlouvu jako minové pole (FIO). Přitom alespoň nějaká snaha o vyváženost vztahu banka klient je významným ukazatelem přístupu banky ke klientovi. Nevidím rozdíl mezi blbem, co podepisuje nevýhodné smlouvy na předváděcích akcích a blbem co podepisuje nevýhodné smlouvy s bankou. Argument, sice to mají ve smlouvě, ale ztím to proti mě nepoužili neberu. To je přesně argumentace blba.
ad 1. Limit internetbankingu ve FIO spociva jen v disponibilnim zustatku na uctu... Tak nevim
ad 10. Vzdyt to rikam, ucet u fio banky jako prutokovy, ma prace z hotovosti je vyber 1-2 z bankomatu za mesic,jinak vse platim bezhotovostne, penize vkladat do banky na prepazce jsem nesl naposledy snad pred 15 lety..
Co je to za blábol, co to povídáš? Ve FIO jsem byl jendnou, a to zakládat účet. Já ve FIO jedním klikem v internetbankingu si mohu zjednat spořící účet, termíňák, požádat o kartu. Kartu pošlou poštou, žádná pruda jako u spořitelny/Komerčky, kdy je třeba pro ní jít na pobočku. Jinak platí, co říkal Patrik, tj. vyzobávání si toho nejvýhodnějšího. Proto FIO jako transakční banku na průtok peněz a hotovo, na jiné služba zase jiná banka. Nechápu, co všichni musíte musíte chodit na pobočky a volat infolinky.
To je zase argumentace typu, moje pračka se nerozbila => z toho vyplývá všech 100 000 vyrobených praček musí být bezvadných.
Transakční banku na průtok peněz? A jaký to má smysl, když tuto funkci zastane kterýkoli další účet, který máte? Tzn. jediné, zbytečnost a první adept na zrušení.
Jenže ty jiné účty třeba jako "transakční" nejde použít. Já mám třeba spořicí účet, kam mi chodí všechny peníze. Ale z něj můžu prachy posílat jen na tři předem zvolené účty. Takže mám dále běžný účet (tedy to, co předřečník asi nazývá transakčním), kam si ze spořicího převedu potřebnou částku a z něj provádím všechny platby převodem (tam mám všechny trvalé příkazy a inkasa). A dále mám karetní účet ke kreditní kartě, tu také platím ze spořicího účtu.
Takže ač mám účtu několik, jako "transakční" můžu použít jenom jeden z nich.
Mám to úplně stejně :). Všechny příchozí platby do ING (nemusím si tak pamatovat komu všemu jsem nahlásil číslo účtu, když měním banku), z něj to převedu do FIO, odkud platím kreditky a různé další platby (proto oceňuji neomezenou historii na účtu) a odkud posílám peníze tam, kde je aktuálně nejlepší zhodnocení :).
Dám teda konkrétní případ:
Běžné účty (zdůrazňuji běžné) mám u FIO, Equa, Airbank.
FIO mám jako hlavní průtokový (přijdou peníze, odejdou platy typu energie atd.), přebytečné peníze (spoření, investování) zhodnocuji jinde. Na FIO pobočku nechodím, nic tam nepotřebuji. Jejich internetbanking je funkční, já tam našel vždy, co třeba. Kvůli kartě netřeba chodit na pobočku, pošlou poštou (do vámi provedené aktivace je to kus bezcenný plastu, škrabka na sklo).
Equa mám k jen kvůli výběru ze všech bankomatů zdarma, vytvořím tam umělý obrat těch deset tisíc měsícně, druhý den to jde zase pryč - sníženo o částku, kterou si tam nechám na hotovostní výběry z "jejich" bankomatů, kterou budu potřebovat na výběr během měsíce. Můžu klidně vybírat po 200 Kč.
Airbank jsem si teda založil teda původně kvůli spořícímu účtu (něco trochu na něm stále něco mám, není to ale moje jediné "spoření"), na běžném účtu u Airbank (malý tarif) mám jen asi 3000 Kč jako rezervu/nouzovku kvůli tomu, pro případ, co se mi už asi dvakrát stalo, že natankuji na benzince za 2000 Kč a tam mi u kasy řeknou, že jim nejdo platby kartou. Hm, co teď.. Terminál sazky jim jde, tak přes mobilbanking Airbank vygeneruju kod na výběr na sazkaterminálu, dostanu hotovost, zaplatím palivo.
K tomu vracecí kreditku, ale úplně od jiné instituce, tou platím všechny ty bezhotovosti po obchodech.
To celé mě stojí 0 Kč, naopak ještě něco vydělá vracecí kreditka.
Prostě FIO banka je taková ta Škodovka, takže chtít po ní komplexní bankovní služby není dobrý nápad (šek, kreditka to prostě neumí a asi dělat ani nebude, protože se jim to nevyplatí).
K tomu ještě dodatek:
Je to prostě nutné sledovat, prostě využívat, to co je výhodné, jak řekl Patrik, prostě všechny výhodné služby, co byste chtěli, není možné za 0 Kč dostat u jedné banky. Proto v případě, že třeba equa v budoucnu zavede poplatek za výběr z bankomatu, pak žádný sentiment a účet ruším, jdu pryč, vyberu něco jiného.
Ještě k tomu FIO - sice to jsem nikdy nepoužil (vklad hotovosti jsem provedl naposledy před 10 lety nebo kdy), ale prostě mají pobočku s pokladnou, tak kdybych to někdy teoreticky potřeboval, mám to k dispozici.
Nebo vklad hotovosti ještě pak bankomat airbank, kam jde snad nasypat i vklad až 300 tisíc Kč a to nonstop (respektive dle přístupnosti jejich bankomatu).
Tím jenom potvrzujete zbytečnost účtu ve FIO. Aktivity cituji "přijdou peníze, odejdou platy typu energie atd" bez problemu zstane Equa nebo Airbank, ktere tak jako tak mate. Podle volby sporiciho uctu (beztak je rozdil mizerny) a potreby nekonecne vyberu z kazdeho bankomatu (normalni clovek do bankomatu chodi max 2x mesicne) byste klidne mohl zrusit i druhou banku a nechat si jen jednu.
Jestlize je FIO skodovka, pak nechapu kdo plni roli toho trabanta. Kreditni karty a seky patri k tem ziskovejsim bankovnim sluzbam, jenze pro FIO je zrejme priorita obchodovani s cennymi papiry, ty bankovni sliuzby jsou spis jako doplnek a podle toho vypadaji.
Typicky klient nema cas neustle procitat diskuzni fora, neustale se menici obchodni podminky nebo podminky marketingovach akci. Pro nej je banka sluzba a cas jsou penize. Tim ze si koupim 10 trabantu zpravidla neusetrim nic.
Ostatne udrzitelnost tohoto systemu je zjevna. Cirkus s Citi kreditkama skonci zavedenim stropu v EU na poplatky kreditni kartou 0,3%, Equabank nesmysl s bankomaty zrusi, protoze klienti jako vy ji stoji i nekolik set korun mesicne a takovy bankovni ustav je na prvni pohled neduveryhodny, protoze nema udrzitelny business model. Mohl bych pokracovat donekonecna. Jestli to mate jako konicek, prosim, ale vydavat to jako etalon normalnich bankovnich sluzeb by bylo smesne.
A vo tom to je, až to třeba Equa zruší, tak to zruším hned já. Že ji stojím několik stovek měsíčně, je mi srdečně jedno. Já to nemám jako koníček (Patrik asi ano), jednou to nastavím a hotovo. Nic mě to nestojí. Na druhou stranu mám ještě učty v zahraničí a tam nemám problém nějaké to € za vedení měsíčně za účet, když mi dají hypotéku bez fixu za 1.95% p.a. (můžu tedy splácet navíc kolik chci a nikdo mě za to nebude penalizovat).
Jestli jste si nevšiml, dal jsem ten "spořící" účet u Air do uvozovek, na tom nic neupoříte, je to spíš mysleno jako nějaká rezerva/suma na nepřepokládaný výdaj, který je hned dostupný. Spořením dnes peníze nerozmnožíte. Volné prostředy investuji jinak.
Stejně jako se budou snižovat poplatky za transakce kartou, tak se již snížili poplatky za výběr z ATM, které si banky účtují navzájem. S novou kartou Mastercard Debit, kterou Equa vydává, stojí jeden výběr cca kolem 10 Kč. Navíc ve VOP mají podmínku, že těch výběrů můžete provést cca kolem 10 za měsíc, jinak vám mohou zrušit účet. Takže politka Equabank ohledně poplatků za výběr z ATM je rozhodně nestojí stovky korun měsíčně. Navíc jim kompletně odpadají náklady na provozování a budování vlastní sítě ATM. A navíc ne každý klient EB provádí 10 výběru z ATM do měsíce.
Výběr stojí podle toho, kolik vybíráte. Aktuální Mastercard Debit interchange fee pro ATM services je 0.12% + 6kč. Celkové náklady na vedení účtu se pak budou skládat z provozu IB, nákladů na prováděné transakce skrze clearing ČNB atd.... Takže klient, který pouze vybírá z bankomatu, představuje pro tuto banku skutečně ztrátu.
Opravdu zajímavé, jak se poslední dobou množí bláboly a stížnosti na FIO... Šlápnutí na kuří oko? BTW pokud je sepisování těchto výblitků velmi dobře placené, tak bych se do toho zapojil taky, i když jsem jinak s FIO spokojen už skoro 8 let a necítím potřebu lézt na pobočku...
Možná to bude tím, že nejsem pitomec, který si koupí Trabanta a pak píše po fórech stížnosti, že to vozidlo nemá dvouzónovou automatickou klimatizaci.