Mám absolutně stejný zážitek s automatem České spořitelny na Národní třídě.Dvakrát za sebou jsem požádala o vydání 4000.- Kč, ani jednou penéze navypadly, ale lístek oznámil výběr. Okamžitě jsem informovala svoji pobočku, dopisovala jsem si s kartovým centrem a ombusmanem spořitelny. Jejich reakce byla zcela stejná jaká paní, která popisuje svoji příhodu. Mimochodem moje sestra, pracovnice ČS mi řekla, že by si z automatu nikdy peníze nevybrala, že na centrálu chodí pořad stížnosti. Víte zábavné na tom je to, že když se podobná věc stala našemu známému v USA, tak mu Bank of America sdělila... nemůžeme dokázat opak, ale jste náš dlouholetý slušný klient a tak Vám částku reklamovanou uhradíme. Co vy na to Česká spořitelno a vstřícný generální řediteli ? Helena Boňková
Myslim, ze posledni priklad ze zahranici rika vse: ano tak to chodi v civilizovanych zemich. Dokazovat musi banka. Pokud neprokaze, ze zakaznik lze, ma zakaznik vzdycky prednost. Kdyz se to nekomu zacne stavat opakovane a stane se pro banku nevyhodnym, vypovi mu smlouvu. Presumpce neviny ale musi platit. Je to o vzajemne duvere.
Ziji v USA 8 let-v Chicagu .Mozna je to nahoda,ale ve vsech bankomatech (ATM)kde jsem vybiral jsou kamery.Takze v pripade,ze by se mi stalo neco podobneho jako Vasemu znamemu a banka by mi sdelila...nemuzeme dokazat opak ale castku uhradime...povazoval bych to asi spise za neuspesny pokus banky ukrast moje penize.Sleduji uz delsi dobu komentare tykajici se spatnych sluzeb v CR a musim konstatovat,ze proti US jeste porad mate co dohanet.