Zajímavé, já mám zase přesně opačný problém. Kdykoliv potřebuju něco vyřídit ve své domácí pobočce ČSOB, tak tam musím jít minimálně dvakrát a to se u toho pokaždé ještě naseru. To, že tam ty paka na přepážkách jsou všichni inženýři z VŠE a nedokážou napoprvé nic správně, tak to jsem dodnes nepochopil... A pokud to chci navíc třeba ještě v angličtině, tak ten děs v očích místních zaměstnanců bych nikomu nepřál vidět.
Asi vas prekvapim, ale mam obdobne zkusenosti. Evidentne ale nechapete jeden dulezity rozdil. V pripade CSOB muzete idiotskou pobocku vymenit za jinou, lepe fungujici. Hloupeho poradce/bankere muzete vymenit za lepsiho. Ano, neni to optimalni, a casto je to temer ostudne, protoze vy jste zakaznik a banka ma nabizet kvalitni sluzbu.
Problem je ale v tom, ze u polobanky je ten ktery komunikacni kanal casto jediny mozny, a je -li obsazen idioty, nemate na vyber. A pokud mi snad nahodou chcete tvrdit, ze v polobankach sedi skvele kompententni pracovnici, budete k smichu. Tam je to jeste horsi, nez v bankach velkych.