Vlákno názorů k článku Kontokorent od eBanky od All-in-one - Mám u eBanky účet už od dob Expandia...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2002 21:56

    All-in-one (neregistrovaný)

    Mám u eBanky účet už od dob Expandia banky a jsem plně spokojen. K tomu co jsem si zde přečetl. Budu teď dost osobní, ale doufám, že pochopíte, že to nemyslím zle. Na celé věci mě zaráží jedna skutečnost - za syna píše matka. Navíc matka, která má svůj účet jinde. Ruku na srdce, která matka přizná, že její syn udělal chybu? Žádná! Je takový syn samostatný, jedná-li zde za něj matka? Ne! A věřte, že vím o čem mluvím! Sám jsem byl "ve vleku rodičů" a z odstupu 10ti let mohu říci, bylo to to nejhorší, co pro mě mohli udělat. Ale nepřísluší mi soudit tento případ v této rovině.... Na adresu eBanky snad jedna zkušenost. Z hlediska marketingu a reklamy je lepší vrátit klientovi Kč 200,-- s komentářem, že nemá pravdu, vede to k pozitivní prezentaci. Zde jsem překvapen, že tak banka neučinila. Na adresu klienta: Systém elektronického přímého bankovnictví klade i na klienta nároky. Není-li si jist, je lepší použít klientskou linku, která je zdarma a kde mu budou poskytnuty vyčerpávající informace. Inu za blbost se platí, stalo se to jistě každému z nás. Z lidského hlediska mě neláká kontokorent jištěný termínovanými vklady - je přece lepší si tyto vklady uložit na nejkratší revolvingový termínovaný vklad nebo si je nechat doma. Souhlasím s Berushkou, že osobní úvěrová linka je daleko lepší a jednodušší. Souhlasím i s tím, že kde dojdou argumenty, dojde i na vulgárnosti. Já na eBance oceňuji kvalitu, rozsah služeb a rychlost. Ano, jsou levnější banky, ale zase jen zdánlivě. Např. pokud využijete u spořitelny všechny komunikační kanály, je vedení účtu dražší než u eBanky, ale kvalitou nesrovnatelný. No, závěrem eBanka nic neporušila, pravda mohla po článku 200 vrátit (dobrý reklamní tah), ale určitě bych svou neznalost neprezentoval jako chybu banky.

    A jako odpověď předcházejícímu:
    eBanka je super! eBanka je super! eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!eBanka je super!

  • 17. 8. 2002 4:42

    Vaclav V. (neregistrovaný)

    Naprosto s vami souhlasim, ze z hlediska marketingu, reklamy a v neposledni rade i udrzeni si noveho, zrejme zacinajiciho klienta, banka opravdu mela udelat vstricnejsi gesto a penize s patricnym vysvetlenim kde opravdu nastala chyba, vratit. Jednani banky mi v tomto pripade pripada opravdu velmi kratkozrake.

    Osobni zkusenost s eBankou nemam, ale zarazi me, jak casto se docitam o jejich vysokych poplatcich. Je-li jeji domenou tvz. internetove bankovnictvi a vetsina operaci probiha na netu a nikoliv u prepazky, cimz banka usetri myslim na jedne z nejvetsich nakladovych polozek, nemelo by se to prenest na zakaznika a poplatky tak spise znacne omezit, ci zcela zrusit ? Pak by se pod sve prispevky jiste rado podepsalo mnohem vice lidi stejnym zpusobem, jako vy. Vzdyt neni lepsi reklama, nez velmi spokojeny zakaznik.

  • 19. 8. 2002 0:04

    Jafi (neregistrovaný)

    Vyse poplatku je relativni, zalezi na tom jak si cenite svuj cas a nervy. Samozrejme, ze nejlepsi poplatky jsou zadne poplatky. Vzdy kdyz zacinam premyslet o tom zda neni eBanka draha tak mi staci zajit si do pobocky CS nebo CSOB a mam zase na pul roku pokoj, protoze vim ze za ty nervy ve frontach ty penize stoji.

  • 17. 8. 2002 10:11

    IV (neregistrovaný)

    Jak jste přišel na to, že mám účet jinde?Mám taky účet u eBanky, jsem s tímto způsobem bankovnictví po zkušenost s jinými bankami velmi spokojena. Ale taky se mi přihodila taková drobnost: viz moje odpověď Berushce. Chybu udělal, chybami se člověk učí.

  • 17. 8. 2002 21:16

    All-in-one (neregistrovaný)

    Tak to se omlouvám, z Vašeho příspěvku jsem pochopil, že jste měla účet u spořitelny.

  • 17. 8. 2002 12:52

    Spanda (neregistrovaný)

    Co se týče navrácení poplatků, nemyslíte, že by tím vznikl precedens a pak by kdekdo mohl po bance žádat navrácení poplatků, protože udělal chybu? A oháněl by se tím, že když to udělali pro jednoho, proč by to neudělali i pro druhé. Kdyby to banka oprávněně odmítla, zase by se tady objevovaly negativní reakce na tento krok. banka není dobročinný ústav a pokud někdo není schopný zvládnout obsluhovat účet elektronicky sám, tak ať si nechá poradit od těch, kteří tam kvůli nim jsou. A pokud se mu to nelíbí, ať si založí účet jinde. Opravdu nevidím důvod, proč by banka poplatek měla vracet. Řekněte mi kde je naše neznalost omluvena.

    Jinak souhlasím. eBanka je super.

  • 17. 8. 2002 16:02

    vodník (neregistrovaný)

    Kdo, nebo co je to eBanka? To je nějaká internetová banka? A kde sídlí? Většinou jsem tady četl kritiku snad na všechny banky. Tuto banku ale chválíte, tak mě to zajímá.

  • 17. 8. 2002 16:56

    Tank (neregistrovaný)

    Ano, to je banka, která se specializuje na přímé bankovnictví, třeba přes internet. Narozdíl ale od podobných bank v zahraničí, které jsou levnější než ty "kamenné", se ta naše naopak domnívá, že si klient musí připlatit za to, že s mím nemají práci (klient si všechno zařídí sám ze svého počítače) a banka ušetří na pobočkové síti.

    Představte si, že si chcete otevřít účet, přijdete do pobočky, a tam vám řeknou, že jestli jste si formulář žádosti o účet nevyplnil sám přes internet, tak to tady s vámi sepisovat nebudou. Ano, i to je eBanka.

  • 17. 8. 2002 21:01

    All-in-one (neregistrovaný)

    Můžete mi říci, kde se Vám toto stalo konkrétně, nejlépe jméno osobního bankéře. Takový člověk nemá v eBance co dělat. eBanka Vám zařídí účet i u Vás doma nebo kde si určíte, aniž byste musel použít internetu.

  • 18. 8. 2002 10:29

    Tank (neregistrovaný)

    Stalo se to KC na Václavském nám. v Praze. Jako neklient nemám osobního bankéře, takže ani jeho jméno.

    Ale vždyť to říká sama eBanka. Cituji ze www.ebanka.cz:
    "
    OSOBNÍ ÚČET
    Jednoduše vyplňte a odešlete interaktivní formulář.
    Na základě Vašich podkladů Váš účet připravíme a následující pracovní den po jejich odeslání Vás budeme telefonicky kontaktovat, abychom se společně dohodli na termínu schůzky na Klientském centru a převzetí platební karty."
    "

    o možnosti prostě přijít na pobočku a zřídit si účet tam nic není.

  • 18. 8. 2002 21:46

    All-in-one (neregistrovaný)

    Je mi líto, že jste pořídil takovouto zkušenost. V praxi má každý bankéř, který s Vámi uzavře dohodu o vedení účtu celkem zajímavou odměnu a je za to i hodnocen, takže by byl sám proti sobě, pokud by klienta odmítnul. "Problém" je je spíše v tom, že příprava smluv o vedení účtu a vydání pl. karet trvá poměrně dlouho, takže by klient zbytečně čekal. Pokud přijdete na klientské centrum, bankéř s Vámi sepíše žádost o založení účtu, ofotí 2 Vaše doklady s fotkou a dohodne se s Vámi na termínu další návštěvy k podepsání smluv. Bude-li na klientském centru volno (což na Václavském n. uritě nebude - možná až tak mezi 18.00 - 20.00 nebo v sobotu), tak s Vámi celou věc vyřídí rovnou. U eBanky se klient objednává proto, aby nečekal. Vlastní založení účtu není jen podepsání smluv, ale základní zaškolení v práci s účtem, které je zdarma a trvá asi hodinu. Navíc si, pokud Vám to nevyhovuje, můžete objednat návštěvu finančního poradce třeba na pracovišti nebo doma - také zdarma. K založení účtu tak do banky vlastně vůbec nemusíte. Tuto službu si můžete objednat na bezplatné lince 0800 124 200 (nebo u mě pokud je to Praha, Ústecký, Středočeský nebo Liberecký kraj - stačí mailem). Služba je poskytována společností ČP Partner a. s., kde Vám finanční poradci mohou nabídnout i všechny produkty dceřiných společností České pojišťovny (zdravotní pojištění, klasické pojištění, penzijní fond, leasing, st. spoření, úvěrové produkty). Rozsah se bude zvyšovat, jelikož se Česká pojišťovna snaží o vytvoření finančního domu, který bude poskytovat komplexní kvalitní služby s maximálním pohodlím pro klienta. Již nyní funguje většina přepážek České pojišťovny současně jako pokladní místo eBanky. Do budoucna by právě na přepážkách ČP měly být umisťovány bankomaty eBanky.

  • 18. 8. 2002 22:24

    Tank (neregistrovaný)

    No tak vidíte... U ŽB, HVB, ČSOB - vlastně nikde - se mi nestalo, že bych sice byl "na řadě" ale pracovník mě odmítl s tím, že mám přijít účet "dodělat" jindy. To je vůbec zajímavé, asi si eBanka myslí, že pro klienta není ztracený čas na cestě na pobočku????? A ještě několikrát?

    Už jsem měl i chuť žádost o účet vyplnit na webu, ale překvapilo mě, jaké osobní údaje eBanka požaduje (zřejmě pro vydání DEBETNÍ karty), s tím že je sdělí třetím osobám? Je mi líto, ale do druhu bydlení, příjmů ostatních členů domácnosti, délky, druhu a počtu zaměstnání, adresy zaměstnavatele apod., opravdu bance nic není a divím se, že to někdo může tolerovat. Mně stačí, že mi chodí poštou od eBanky nevyžádané nabídky.

  • 19. 8. 2002 22:55

    All-in-one (neregistrovaný)

    Je to Váš názor a já Vám ho neberu. Pokud Vám ostatní banky bez údajů poskytnou osobní úvěr a platební karty ..... eBanka je Vám prostě nesympatická a já Vám to vyvracet nebudu. Někdy je ale lepší životní filozofie hledat to lepší, než za každou cenu lovit chyby.

  • 19. 8. 2002 6:32

    čtenář všeho (neregistrovaný)

    Už je to tady. Tak jsme Vás dostali, tam kam jsme chtěli. Považoval jsem Vás původně za nezávislého finančního poradce. Vaše "láska" k eBance signalizovala patrně nějaký bližší vztah. Nakonec se z Vás vyklubal obyčejný pojišťovák České pojišťovny i když přes společnost ČP Partner a.s. Ostatně výpady vůči jiným institucím, pomlouvání jiných produktů je u Vás typické. Máte se ještě mnoho co učit. Pojišťovák do domu, hůl do ruky. Na pojišťováky ČP posílám psa. Ostatně těch psů bude více. Až budete řešit jednotlivé případy v zaplavených oblastech. Ono pojišťovat baráky v záplavovém území hlavně na pád letadla je stupidita nejvyššího kalibru. Kolik % Vašich klientů v těchto oblastech je pojištěna proti záplavám a povodním? Pro Vaši útěchu, nejste jediní zloději na tomto trhu.

  • 19. 8. 2002 22:51

    All-in-one (neregistrovaný)

    Musím se docela smát. Já Vám tu předkládám konkrétní odpovědi a pokud se mi nelíbí spořitelna, je to jen vlastní a zde vysvětlená zkušenost. Víte, každý pro někoho děláme (pokud nekrademe). Nevím co bych se měl učit, ikdyž v tomto oboru se člověk učí neustále. Ano jsem obyčejnej pojišťovák - dokonce 21 let - a vůbec se za to nestydím. Nikdy jsem neprohlašoval, že jsem nezávislý finanční poradce narozdíl od jiných poradců "nezávislých" co jsou na trhu. Přijde Vám nezávislý někdo, kdo od Vás nechce za radu peníze, protože je dostane od bank a pojišťoven pro které pracuje? On totiž nepracuje pro všechny subjekty na trhu! Chcete příklad? Allfinanz a jejich "nezávislý poradci. To, že na pojišťováky ČP posíláte psy svědčí pouze o míře Vaší inteligence. K pojištění Vás přece nikdo nenutí, stačí říct ne, tak proč hůl do ruky? Nicméně závěr Vašeho příspěvku je skutečně perlou, je vidět, že mlátíte prázdnou slámu, aniž byste měl o věci konkrétní představu. Česká pojišťovna provozuje sdružené pojištění - to znamená, že sice máte dům pojištěn i proti pádu letadla nebo jeho nákladu, ale současně i proti povodni - jinak to totiž ani nelze sjednat. Proti záplavám a povodíním je tudíž pojištěno 100 % našich klientů. Pouze u pojištění majetku podnikatelů lze rizika volit a pak už je věcí každého, co si pojistí. Nepovažuji se za zloděje, prodávám službu a nikoliv kradu. Je mi z Vaší záště smutno!

  • 19. 8. 2002 22:58

    All-in-one (neregistrovaný)

    Musím se docela smát. Já Vám tu předkládám konkrétní odpovědi a pokud se mi nelíbí spořitelna, je to jen vlastní a zde vysvětlená zkušenost. Víte, každý pro někoho děláme (pokud nekrademe). Nevím co bych se měl učit, ikdyž v tomto oboru se člověk učí neustále. Ano jsem obyčejnej pojišťovák - dokonce 21 let - a vůbec se za to nestydím. Nikdy jsem neprohlašoval, že jsem nezávislý finanční poradce narozdíl od jiných poradců "nezávislých" co jsou na trhu. Přijde Vám nezávislý někdo, kdo od Vás nechce za radu peníze, protože je dostane od bank a pojišťoven pro které pracuje? On totiž nepracuje pro všechny subjekty na trhu! Chcete příklad? Allfinanz a jejich "nezávislí" poradci. To, že na pojišťováky ČP posíláte psy svědčí pouze o míře Vaší inteligence. K pojištění Vás přece nikdo nenutí, stačí říct ne, tak proč hůl do ruky? Nicméně závěr Vašeho příspěvku je skutečně perlou, je vidět, že mlátíte prázdnou slámu, aniž byste měl o věci konkrétní představu. Česká pojišťovna provozuje sdružené pojištění - to znamená, že sice máte dům pojištěn i proti pádu letadla nebo jeho nákladu, ale současně i proti povodni - jinak to totiž ani nelze sjednat. Proti záplavám a povodíním je tudíž pojištěno 100 % našich klientů. Pouze u pojištění majetku podnikatelů lze rizika volit a pak už je věcí každého, co si pojistí. Nepovažuji se za zloděje, prodávám službu a nikoliv kradu. Je mi z Vaší záště smutno!

  • 17. 8. 2002 21:22

    All-in-one (neregistrovaný)

    Máte pravdu. Tady musí zvážit konkrétní manažer, nakolik by taková vstřícnost byla nebezpečná. Koneckonců eBanka se už vstřícně zachovala třeba v případě, že si klient chybně nastavil základní parametry účtu. Jinak si myslím, že není nutné svou chybu vytrubovat do světa a obviňovat z ní banku. Já si také nastavil špatně některé věci a zaplatil za to, příště jsem si dal pozor - poučilo mě to. Nenapadlo by mě hledat chybu jinde.......

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).