Já jen nechápu, proč si Váš syn nepožádal o úvěrovou linku a proč na kolo brát kontokorent? Úvěrová linka mi přijde na tak malá vydání, když není moc majetný jako lepší řešení a navíc má tu výhodu, že co splatí může opět ihned použít. Syn měl zřejmě kontaktovat klientskou linku a zeptat se důkladně na podmínky úvěrových produktů a kontokorentu a bankéř by mu doporučil produkt, který je pro něj vhodný.
Milá Mary,
šlo to všechno moc rychle a protože já sama mám kontokorent u ČS a.s a to už hodně dlouho, myslela jsem že to bude fungovat obdobně. Spíš mě nejde "dohlavy" to co jsem napsala níže/dvakrát nebo i nekonečněkrát povolené opakování stejné oprerace a vždy zpoplatněné/.
autorka
Jojo, hodně lidí myslí že a pak jsou překvapení...já když si zařizuju cokoli důležitého (úvěr apod.)tak si důkladně zjistím veškeré podmínky, výši úroků, sankčních poplatků atd. i když sebevíc spěchám, protože mojí známé se to spěchání šeredně vymstilo...Nevíme, co přesně váš syn viděl na obrazovce, ale na účtu u žádosti o kontokorent je položka :"ručím terminovanými vklady vedenými k běžnému účtu: a pak je tak kombu ze kterého se vybere účet či zadá nespecifikováno".
To vašeho syna ani trochu netrklo??? Proč je tam položka o term. vkladu? Prostě naprosto nevěděl o co jde a zkoušel....
Nerozumím tomu proč vše zkoušel znovu, když už jednou potvrdil žádost o nastavení...