Klientem KB jsem již tři roky a jsem s jejím službami spokojen, ale:
1) zpoplatnit hotovostní výběry z bankomatu z vlastní sítě (a to platí nejen pro KB)považuji za nemorální, u bankomatů konkurence to chápu, ale téměř za drzost považuji tvrzení uvedené v tiskové zprávě, že jsou vysoké náklady na pořízení nových bankomatů - a proto kliente plať!!!! Až pořídíme dalších sto bankomatů, tak ti zase poplatky pěkně zvedneme...
2) plně souhlasím s tvrzením autora článku, že v současné době přichází u Komerční banky v oblasti el. bankovnictví žeň - používám systém "mojebanka", který se už poměrně vylepšil, ale pořád pokulhává za konkurencí (nelze zadat svolení k inkasu, SIPO, Telecom).
3) KB by se měla zamyslet nad balíčkem Expreskonto, bude stát 85,-- Kč, ale k tomu si připočtěte ročně 700,-- Kč za platební kartu (v prvním roce vydání zdarma), tj. měsíčně 143,-- Kč!!!! (Ve srovnatelné ceně nabízí např. Živnobanka Menu Forte, kde je vše v jedné ceně). Většina konkurenčních bank nabízí kartu v ceně balíčku, připočtěte transakce a měsíčně tu máte 200,-- Kč!!!! A k tomu vám posílají výpisy k 5. dni v měsíci a ne, jako většina bank, k poslednímu dni v měsíci.
Ano, zdražení není dramatické, ale jde o princip. Mám podnět pro autora článku: na začátku roku napsat článek o zdražení v českých bankách po novém roce...Myslím, že KB nebude jediná.
A to ještě musíte připočítat poplatek za položku a doručenou SMS o platbě/výběru. A pokud náhodou kartu ztratíte, zaplatíte ještě 2000 za blokaci. Když mi před měsícem kartu ukradli a já měl za 5 dní jet do zahraničí, musel jsem je na pobočce uprošovat aby mi vydali do odjezdu novou... Prý se nová karta vydává do 14 dnů.
Měl jsem účet v CSOB, ale to byla ještě větší hrůza a kolega co má účet u GECB mi ještě závidí, jak lacinou banku mám. Tak nevím... :-)