Slováci měli šrotovné cca 70 000. Ani jsme o tom moc nevěděli, nijak se to neprožívalo. Tady se mluví o polovině a většina je proti. Já bych podpořila taky těch 70 000 u nás a to by byl fofr, že bychom se nestačili divit jak rychle by se obměnil vozový park v rodinách!
Na co si budu kupovat fungl nové auto s dotací, když jeho cena ihned po vyjetí z autosalonu klesne a navíc...to starší mi jezdí pořád dobře a když mám štěstí, seženu levné náhradní díly (ovšem záleží...to je ale jiné téma). Navíc se musím zadlužit, pokud nemám něco naspořeno (nové auto není za hubičku) a jsem na tom hůř, než jsem byl s pojízdným, i když starším autem.
Proč neslevní automobilky, které na tom vydělávají mraky prachů? Proč se tedy neslevní všechno, aby nemusely být dotace? Zisk musí být, ale přece ne zase 300procentní, aby si nějaký top manažer mohl koupit nové luxusní fáro a postavit hrad a ostatní měli z ruky do huby.
Prostě politika, co dodat.
To by mě zajímalo, jak jste se k takové cifře dostal. Maximální státní příspěvek byl 1500€ - to by museli mít kurz 46 korun/€. Konvergenční kurz slovenské koruny byl 30,1(drobné nevím) - to je cca 45ooo. pro nás je ale lepší počítat s českou korunou (při kurzu 27 - který není) je to cca 40ooo