V článku chybí hned to nejdůležitější. Příklady toho, kolik to bude stát. Stačilo by nějaké běžné hodnoty, třeba
- muž, 120 měsíců bonus, středně velké město, do 1.4 66kW, do 10.000
- žena 60 let, 1,2, 55kW, do 5000 km
- muž 2.0 110 kW, velké město, do 40.000 km
Nicméně i tak je článek dostatečně výmluvný. Tento reklamní tiskový materiál se v poslední době objevil na více webech, ta podstatná čísla tam nikdy nejsou (alespoň já jsem na ně nenarazil), tudíž kdyby se to klientovi vyplatilo, napsali by je.
A i opačně, nedávno jsem pojišťoval v kategorii do 1.350 ccm, roční pojistka necelých 1600 Kč. Pochybuji, že to Alianz nabídne levněji dokonce i v kategorii 5000 km.
PS: dokonce ani limity pojištění v tomto článku nejsou....
K těm cenám: celkem rozumím, že je Allianz ještě nezveřejnila.
1) Tento systém podle všech článků spouští až od 1. 10. 2016 to znamená, že do té doby mohou s cenami ještě pracovat a dolaďovat je.
2) veškerá informační kampaň cílí na zvědavost lidí. Jinými slovy, když neřeknou cenu (ani příklad ceny) zajistí si větší návštěvnost zvědavců na přepážkách, kteří budou chtít zkusit ukázat cenu. To je příležitost pro získání klienta.
3) nedat informaci o ceně před spuštěním je konkurenční výhoda. Jelikož ostatní pojišťovny budou pomaleji reagovat s případným kopírováním cenotvorby - Allianz tím může získat více nových klientů.
Já chápu, že se tohle píše v marketingových příručkách. Ale za sebe, na mě už to tak nepůsobí. Naopak, vzbuzuje to vě mě ostražitotost, odpuzuje mě to. Asi by to fungovalo skvěle před 20-ti lety. Ta zvědavost, na základě níž lze s lidmi dále manipulovat. Ale dnes? Dnes už lidi tyhle triky znají, a mají je spojené s nesolidními firmami a lidmi. Dnes bychom řekli populárním slovem "šmejdy". Cenu vám neřekneme, ale pojďte k nám, vše se dozvíte, exkluzívní jedinečná nabídka, neřekneme abychom vám mohli dát ještě lepší nabídku nežli konkurence....
Takže hoši z Alianz si sice přečetli správnou příručku, ale v zcela blbé době. Lidi už to znají. Ale na druhou stranu, ne úplně všichni pár rybiček jistě upytlačí. Žádná revoluce se nekoná, "Alianz pravidla hry NEmění". Řečeno s WS, mnoho povyku pro nic.
Mimochodem, jak jsem zmiňoval tu cenu za necelých 1600, ta byla na první dobrou na přepážce. A ta
jedinečná zvědavá, doladěná, upravená, nejdezveřenitabykonkurencenekopírovala, jež vám pane mohu sdělit jedině po telefonu, a nemohu nikam napsat, byla za 2100. (Ne že by byla špatná, ale je to o více než 500 více, a vyřízení komplikovanější.)
tady jsme teď trochu zamotali jablka s hruškami.
Allianz informaci nesdělila z toho důvodu, že oficiálně se ještě nenabízí.
Nabízet se bude až od 1.10.2016 - podle dostupných informací.
Spolehněte se, že od spuštění prodeje jejich inovace uvidíte i všude ty příklady cenové nabídky.
tyhle informace vám nedají jen do doby než se bude aktivně prodávat.
A určitě bych marketing Allianz nepřirovnával k praktikám "šmejdů" apod.
No, rozersílá Alianz PR materiály? Rozewsílá. Má je v oficiálním ceníku? Nemá. Dělá prodejní kampaň? Dělá.
To se mi na celé jeví jako podstatné.
Na druhou stranu, je to jejich boj.
Také jsem nepřirovnal marketing Alianz k praktikám šmejdům, napsal jsem že některé metody používají stejné, a tak si je lidé mohou s šmejdy spojit, což jim neprospěje.
Při tak nízké ceně (1600 Kč ročně) už není moc prostoru pro další zlevňování. I kdyby mi pojišťovna nabídla třeba o 200 Kč nižší cenu s tím, že se zavážu kilometrovým ročním nájezdem, který ale budu muset dokládat nějakým zasíláním fotek a dále budu muset na vyžádání namátkově s autem někam přijet na kontrolu tachometru... tak to raděj ty 200 ročně oželím. A pochybuju, že tam bude nějaká výraznější sleva.