Jako bývalý zaměstnanec jak ČS, tak UCB, můžu jednoznačně a s čistým svědomím říct, že UCB je zaostalá, neflexibilní banka s neskutečně chybovým a kazovým systémem.
Nikomu ze svých známých bych UCB nedoporučila, ačkoliv jako zaměstnanec jsme zde byla spokojená, jako proklientskou banku ji rozhodně nevnímám.
Jako spotřebitel bych už radši ČS, kde aspoň technická stránky věci je na mnohem vyšší úrovni.
Vy jste očividně velmi nenáročný člověk a nemáte o bankovnictví povědomí. Jinak byste zcela jistě takto nehájil něco tak chaotického, nedodělaného a neprofesionálního.
Pozici Privátního bankéře bych nepřirovnávala k pozici za přepážkou, ačkoliv i ta je náročná, třeba ne tolik na znalosti, ale na asertivitu stoprocentně.
Bankovnictví jsem studovala a pracuji v něm už hezkých pár let. Vývoj všech našich bank ale nejde směrem ke klientům. Jde směrem k zadkům akcionářů...
Vy máte svůj svět, tak si v něm žijte a buďte rád, že nevidíte za "oponu".
No vidíte. A mě by jako spotřebitele docela štvalo, že když u ČS potřebuje rychle poslat peníze, stačí si sednout na tu Vámi zmíněnou přepážku, slečna to naťuká do PC a pokud je to v rámci banky, příjemce má obnos okamžitě na účtě.
Naproti tomu v UCB na mě slečna vytáhne propisovací formulář jak z minulého století a peníze budou u příjemce (když se zadaří...) i v rámci banky další den. Totéž s uzavřením penzijního připojištění - formulář jako pro externisty! Vždyť je to ostuda.
A například včera měla banka opět celý den výpadek a na infolince mi tím pádem nebyli schopni pomoct s ničím, co jsem potřebovala řešit.
Jako klient jsem s UCB hrubě nespokojená, když navíc vím právě ty skutečnosti zpoza opony, za mě jednoznačně ruce pryč.
Ale Vám Vaše kladné zkušenosti přeji a gratuluji k nim. Jste jeden z mála.
Dobře, dejme tomu, že ČS je rychlejší. Ale její personál je výrazně méně kvalitní, toť má zkušenost. Dále pak když přijdu do ČS s platební kartou a řeknu, že nefunguje, tak mi bez jakékoliv kontroly vydají částku do 10 tis. Kč. Zeptají se jen na jméno, které je však na kartě. Tato zkušenost, opakovaně, je z loňského roku, opravdu kvalitní spořitelna. A zatřetí ty fronty, to je mazec, masy lidí stojící a sedící v ČS mne vždy odradí.
A není to jedno? Pokud banka dodrží termín, který jí ukládá zákon...
Ona by většina bank zvládala vyřizovat všechny platby okamžitě, ale proč, když je doba minimální splatnosti (u běžné platby) stanovena na jeden den.
Navíc, já s tím jako klient počítám, kdybych zjistil chybu transakce tak vím, že mohu platbu do určité hodiny odvolat. Je celkem nepříjemné u každé platby vyplňovat den splatnosti, navíc můžete udělat dodatečnou chybu.
Tak proc to neprevedete jednoduse pres IB?
Stezujete si na papirovani, ale zjevne chodite na pobocku. Predpokladam, ze vam to stejne v CS daji podepsat. Pokud ne, tak je to IMHO chyba, protoze pak neni nikde zadny doklad o tom, ze jste si prala skutecne platit. Samozrejme by asi bylo lepsi kdyby to v UCB taktez natukali do pocitace, vytiskli a nechali vas jen podepsat. Nicmene ten papirovy prikaz si muzete v klidu pripravit doma. Pokud chodite na pobocku pravidelne, jak to z vasich prispevku vyzniva, tak by se to mozna vyplatilo:)