Splácíte-nesplácíte- registr je tu pro vás!!Žádala jsem o kontokorent u banky u níž mám vedený účet, ale neuspěla jsem...registr..Mám již úvěrovou kartu, kterou splácím inkasem ze svého účtu..Hotovost je tam pravidelně k dispozici hlavně k datu kdy mají peníze podle smlouvy odcházet..Ale k čemu to stanovené datum??Pokaždé to odchází jinak..Už se i stalo,že peníze vůbec neodešly a další měsíc mi byl naúčtován 30% úrok..Ale to nejlepší je,že už 3 měsíce po sobě jsem údajně nezaplatila což vyvracejí výpisy z obou bank.. A jakým způsobem se mi "nejdůvěryhodnější banka roku" snažila pomoci problémem s kartovým úvěrem? Potvrzení,že žádné dlužné částky tam nejsou, mi na mou žádost vystavili v závratném čase- 2 týdny! Musela jsem totiž čekat až osoba se kterou jsem problém řešila, se vrátí z dovolené. A to při mé první návštěvě v bance ohledně tohoto problému mi bylo řečeno, že za hodinu to bude vyřízené.Takže několik návštěv v bance a stejně k ničemu. V mé bance koukali ,jak je možné, že k dnešnímu datu mám potvrzení vystavené v Praze a jsem v Ostravě a navíc bylo tak zvláštně zformulované, že jsem se opět nehnula z místa..Takže jestli můžu poradit tak Českou spořitelnu obejít obloukem pokud tedy nemáte času na rozdávání při řešení podobných situací.