Jednou se mi to stalo, ale problem byl opačného rázu. Namísto 100kč to dávalo 500kč. Vybral jsem si takhle 4000kč a mel v kapse 20000kč.
Pak jsem to musel vratit.
já mám zaúčtovaný výběr kartou u Unicredit bank 16x z toho jednou oprávněně. na dotaz, kdy dostanu peníze zpět, jsem dostala odpověď, že se na tom intenzivně pracuje, ovšem konkrétní termín schopni sdělit nebyli. že mi chybí na účtě cca 12000 a že možná nemám čím platit své závazky moc banka neřeší...
ovšem za povšimnutí stojí vyjádření české spořitelny, kde se mluvčí zmiňuje, že obdrželi žádost asociace, "abychom kvůli technickému problému na její straně mírně pozdrželi zúčtování transakcí platebními kartami VISA, a tím předešli duplicitě zaúčtování". domnívám se, že lze předpokládat, že tuto žádost dostaly všechny postižené banky, ale holt některé zareagovat včas umí a jiné neumí...
Nám z firemního účtu Unikreditbanky platba odešla 17x, z toho 16x neoprávněně... baj oko třičtvrtě milionu :o/ Ale co jsem koukala na netbanku, tak účetně tam peníze sice nejsou, ale jako disponibilní už ano (ještě odpoledne disponibilní nebyly). Tak snad to nebude tak horké :o)
opravdu? ja jsem zadnou zmenu nezaznamenala, ze by platilo jiny segment jiny pristup? nepochybuji o tom, ze penize zpet dostaneme a dokonce chapu i to, ze se to stat muze (i kdyz je to druhy problem s duplicitnim zauctovanim karetnich operaci od rijna 2007). ale vadi mi pristup banky, ktera k tomu zaujme vyjma sdeleni, ze penize dostaneme zpet, postoj mrtveho brouka a v podstate neresi, jestli klientovi nevznikly problemy. sorry, to, ze mi nekdo pripadne zacne nabizet uverovy produkt (o ktery zajem nemam) jako mozne reseni mnou nezavinene situace, to povazuji za spatny vtip - i kdyz verim, ze nabidka byla minena dobre.
No vidíte, mBank včera na svých webových stránkách napsala, že budou zrušeny přes noc všechny transakce od Visy v uvedeném termínu, tedy i ty, které byly zúčtovány správně, a nechají si poslat od Visy správná data. Takže se všem vrátily prostředky na účty a mohli vesle hradit své závazky.
Splácíte-nesplácíte- registr je tu pro vás!!Žádala jsem o kontokorent u banky u níž mám vedený účet, ale neuspěla jsem...registr..Mám již úvěrovou kartu, kterou splácím inkasem ze svého účtu..Hotovost je tam pravidelně k dispozici hlavně k datu kdy mají peníze podle smlouvy odcházet..Ale k čemu to stanovené datum??Pokaždé to odchází jinak..Už se i stalo,že peníze vůbec neodešly a další měsíc mi byl naúčtován 30% úrok..Ale to nejlepší je,že už 3 měsíce po sobě jsem údajně nezaplatila což vyvracejí výpisy z obou bank.. A jakým způsobem se mi "nejdůvěryhodnější banka roku" snažila pomoci problémem s kartovým úvěrem? Potvrzení,že žádné dlužné částky tam nejsou, mi na mou žádost vystavili v závratném čase- 2 týdny! Musela jsem totiž čekat až osoba se kterou jsem problém řešila, se vrátí z dovolené. A to při mé první návštěvě v bance ohledně tohoto problému mi bylo řečeno, že za hodinu to bude vyřízené.Takže několik návštěv v bance a stejně k ničemu. V mé bance koukali ,jak je možné, že k dnešnímu datu mám potvrzení vystavené v Praze a jsem v Ostravě a navíc bylo tak zvláštně zformulované, že jsem se opět nehnula z místa..Takže jestli můžu poradit tak Českou spořitelnu obejít obloukem pokud tedy nemáte času na rozdávání při řešení podobných situací.