Vlákno názorů k článku Když argumenty stojí na vodě... od MoB - S velkými bankami mám špatné zkušenosti. Většinou mají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 11. 2007 10:53

    MoB (neregistrovaný)
    S velkými bankami mám špatné zkušenosti. Většinou mají tragicky pomalé rozhodovací procesy a neznají nic jako individuální přístup k zákazníkovi. Mohl bych povídat - Česká Spořitelna, Komerční banka, ČSOB, GE Money Bank... Příklad za vše: Agrobanka měla prima přístup a služby, které jsem měl rád. Pak to koupila GE a šlo to během dvou let k šípku...
    Teď jsem u menší banky (eBanka) a připadám si už pár let jako zákazník, ne jako ten otrapa co si kvůli němu nemůžou bankovní úřednice vypít kafčo.
  • 12. 11. 2007 11:32

    Mex (neregistrovaný)
    Na vašem názoru se dá dobře ilustrovat, jak hodně a na jak dlouho dokáže chyba člověka nebo i celého systému ovlivnit mínění klienta. Co na tom, že zmíněné banky už mohou být třeba kvalitativně na jiné úrovni, než v době, kdy jste od nich odcházel. O tom to teď není. Už bych taky nevkročil do obchodu, kde mně před pěti lety dělali nebetyčné problémy s oprávněnou reklamací. Jak lze parafrázovat jedno arabské přísloví - Zklameš-li mě jednou, hanba tobě. Nechám-li se tebou zklamat znovu, hanba mně.
  • 12. 11. 2007 12:38

    salda (neregistrovaný)
    Ze sve zkusenosti (konkretne s CSOB) muzu potvrdit ze banka, kterou jsem pred lety opustil JE na kvalitativne jine (horsi) urovni nez kdyz jsem ji opoustel. Na jare jsem udelal neco jako "testovaci navstevu" ohledne investicnich fondu a to co predvedli bylo ve vsech ohledech (ochota, odborna uroven, znalost vlastnich produktu a systemu..) cire zoufalstvi.
    A nebyla to nejaka mala pobocka v Horni-Dolni a rovnez ja se nepovazuju za klienta co jen vybira z bankomatu..
    Cili souhlas, nedavat jim prilezitost nechat zklamat znovu...
  • 12. 11. 2007 15:56

    Q (neregistrovaný)
    Mohu též potvrdit, že banka,kterou jsem před lety opustil, JE na kvalitativně HORŠÍ úrovni než když jsem banku opouštěl. Bohužel do banky musím na testovací návštěvy i dnes (a to ne na jedinou, ale vícero poboček v rámci velké části ČR - takže se jedná jak o venkovské, městské, pražské pobočky) a to co tam nyní předvádí - to je taky čiré zoufalství. Nucená přetvářka, papouškování, vlastní názor nežádoucí. Jen stávající zákazníci díky dobře vyškoleným nutičům získali pocit, že byli skvěle, rychle a odborně obslouženi a za takovéto oškubání ještě děkují.
  • 26. 6. 2009 1:47

    Detlef (neregistrovaný)
    O kterou pobočku se jedná?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).