Můžete to prosím trochu rozvést?
Já mám třeba v rodině výbornou zkušenost s plněním z povinného ručení od Direct poj. (výplata plnění z vlastních prostředků po nezaviněné nehodě s totální škodou), kterou hodně lidí pomlouvá ve stylu obchodních zástupců Kooperativy (jen internet, koukají jen na cenu, neplní...blabla).
Sám ted řeším pojistnou událost s Kooperativou ohledně výměny čelního skla z příslušné pojistky, tak jsem zvědav na výsledek,
protože bratranec má po nezaviněné nehodě (0%zavinění) obrovský problém získat od Kooperativy pojistné plnění - případ se rychle přístupem pojišťovny blíží k soudní síni. Machinace se stářím motorky, snaha o totální škodu s plněním cca poloviny hodnoty, nesmyslná komunikace z jejich strany. Přitom u nich sám platí Tandem+na100pro...A pak se v tom vyznejte...