Odpovídáte na názor k článku Jste připraveni na situaci, že náhle budete bez bankovního účtu? Co pak dělat? A co nejlépe dělat předem?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Všechno je to tím, že se banky pokoušejí klienty různě manipulovat místo poskytování vyžádaných služeb. Nejmenovaná polobanka vám nutí jako jediný kanál MB a IB, není schopná posílat vám výpisy mailem, v tom IB ve složce dokumentů i oznámení nemáte skoro nic, ale jsou schopni neustále spamovat finanční zdraví, půjčky a nevýhodné investice. Jednou za čas pak pošle něco poštou, což není šance odlovit, protože buď člověk není doma, nebo to pošta ztratí po cestě. Vrcholem je pak to, že všechny informace máte najít na webu, kde to ale jednak není jednoduché najít, občas něco chybí, občas se některý dokument "ztratí" nebo se změní nenápadně jeho obsah nebo se antedatuje.
Když už skoro všechny banky podporují bankovní identitu, tak by měly podporovat povinně datové schránky a při jejich zadání posílat VŠECHNY důležité dokumenty tam.