Ta mBank je řešením pro studenty, ale jen od 18 let. V článku se mluví i o střední škole a tam jsou studenti už od 15 let, kdy jim mBank účet neotevře. Ale jinak souhlas - proč hledat účet jen mezi speciálně studentskými, když podobné podmínky najdu u normálních běžných účtů, kde navíc nemusím řešit, co se stane po dostudování.
Nebudu se opakovat. Ale např. kvalita je to, že když nahlásím chybu, tak jí opraví/uznají (např. Airbank ale i jini) a nebo když nahlásíte chybu tak vás hned v první instanci (infolajna) pošlou do prd*le - ČSOB, ČS, FIO, Mbank..
Schválně píšu příklady bank zadara i za prachy, protože tohle se podle ceny služby opravdu neřídí. Jsou prostě firmy kde s vámi vyjebou a firmy kde se chovají slušně. Což ostatně platí i v jiných oborech, viz např. řešení reklamací v obchodech s elektronikou (Kasa vs Alza) apod..
Tedy ano - KVALITA není to jak kvalitně se převedou peníze, ale např. jak kvalitně vyřeší problém když se díky chybě ty peníze např. nepřevedou..
Ale i z tohoto hlediska možná mnohdy nelze hodnotit celou firmu (banku) a mnohdy záleží na konkrétní pobočce a lidech v ní. Já mám např. dobrou zkušenost s Fio, špatnou např.s ČS a mBank. U GE se semnou na jedné pobočce nechtěli ani bavit a na druhé mi vyšli vstříc k mé spokojenosti.
Klasická výmluva v dnešní době. Firma/úřad něco pose*e a je to výjimečná chyba jednotlivce. BLBOST! Firma si ty lidí vybírá a navíc jim dává instrukce jak se chovat.
Se jmenovanými bankami mám mnohaleté zkušenosti (pokud tak dlouho existují) a tak vím, že např FIO nebo ČSOB mě naprosto VŽDY s nějakým hlášením chyby/problému pošle do pr*ele! V ČSOB na infolajně VŽDY řeknou že vše funguje OK a jak má a případná chyba je vlastně "vlastnost" - to není o lidech to mají natuty nařízené. Naopak v Airbank mi zatím VŽDY volali nazpátek a o problém se aktivně zajímali. To jen tak pro porovnání.
Ne. Ale z mých už asi cca 5 hlášení chyb v Airbank mohu vytušit, že jejich přístup je opět nařízený firemní politikou tak jak jsem popsal stejně jako v ČSOB tomu bude obdobně až na to že v negativním smyslu..
Ale abych ČSOB nekřivdil tak napíšu perlu, JEDNOU mi opravdu sami volali:
Cca měsíc v září jednoho roku jsem je opakovaně jebal za nefunkční hromadné trvalé příkazy na netu. 20x mi odpověděli ať si trhnu že je to vlastně OK.. Tak jsem se na to vys*al. Pozor, Po ROCE!!!! mi zvoní mobil a volá nějaký ajťák z ČSOB že opravili chybu co jsem hlásil a jestli můžu potvrdit, že už to funguje!
Podotýkám znovu pro srovnání, že z Airbank volají zpět taky a většinou tak do týdne.
Ano uvidíme, ale zatím se snaží. Ale např. FIO je stále ve fázi "nabírá klienty" a rozhodně mě už od začátku se vším poslali do řiti. A mbank škoda slov, už v prvních týdnech (mám účet jako jeden z prvních klientů) jsem hlásil chyby - a i tenkrát mě poslali opět do řiti jako i mnohokrát potom.
A jako příklad opaku - psal jsem do A.B. o určité chybě v zobrazení:
2.3. jsem odeslal email s popisem chyby
DNES mi přišlo:
Dobrý den, pane XXXX,
prověřili jsme Váš požadavek.
Chybu v .... jsme odstranili.
Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že s našimi dalšími službami budete spokojený.
BLA BLA
Přejeme Vám pěkný den.