taky je zajímavé, že ze začátku z TOP3 garance vyřadily úroky bank s pásmovým úročením a pak ho sami zavedli. A v tu chvíli kupodivu přestali posílat i porovnání úroků, ve které vždycky psali, jak některé vyšší úroky ze srovnání vyřazují kvůli omezujícím podmínkám. A pokud začali platbu kartou vynucovat, protože i pod TOP3 přestali nad určitou částku úplně úročit a teď tvrdí, že většina lidí kartu stejně používá, tak je to takové zvláštní
jo, nejdřív omezení na pásma, pak 5 plateb, pak to zvednou nebo přidaj podmínku na objem, pořád to muset sledovat. Spořicí účet jsem si zřizoval kvůli spoření za tehdy jednoduchých podmínek o který jsem se nemusel starat a ne abych to měl jako tamagoči a neustále sledoval, aby to nechcíplo. A navíc mi to sami zkomplikovali, protože mi neobnovili kartu kvůli neaktivitě a abych si musel ještě vyřizovat jinou, to bylo jednodušší to poslat jinam.
tak třeba proto, že lidi co si tam zřizovali primárně spořící účet mají třeba běžný u jiné banky, který preferují z jiných důvodů a teď musí myslet na to, že musí udělat 5 plateb kartou kterou jinak nemají důvod používat. Kdyby to použití karty jejich klienty bylo tak samozřejmé, tak z toho nebudou dělat podmínku.
Naprostý souhlas s Lojzou, zrušit jejich účet a převést jinam nejlepší řešení, protože se neustale ze strany banky mění podminky , které si obhajují další lží a výmyslem a vždycky je to v neprospěch klienta. Jakmile uvidí vyrazný odliv depozit jinam, tak se snad zamyslí jejich marketing . ředitel nad tím co tady říká za bláboly. Z počátku to vypadalo jako solidní banka, ALE nyní v žádném případě nedoporučuji.
Nechci vám brát iluze, ale svět se mění a s ním mj. i nejrůznější podmínky bank, mobilních operátorů, dodavatelů plynu / vody / elektřiny, prostě prakticky všechno.
BTW, když jsem se naposled díval, tak sazba 1 % na spořicím účtu (ale zde i na BÚ!) je sakra vysoko nad zbytkem trhu... všechny ING, Spořitelny, ...ční banky mají méně.
Výrazný odliv klientů asi nezaznamenali, těch pár rejpalů (a nemyslím to ve zlém) se najde vždycky.
Tak jeji zruseni melo hlavne dopad na povest a duverohodnost banky. Potazmo duveru lidi v tuto instituci. Nejde o fakticky dopad na sporily jako takove, ale o to, ze i tato banka potvrdila, ze se ji neda verit a ze se bude chovat stejne, jako vsechny ...cni banky.
" Z počátku to vypadalo jako solidní banka,"
Tak to si dovoluji nesouhlasit. Od začátku bylo známé, že to patří Kellnerovi. Takže za mě osobně: byl bych velmi překvapen, kdyby se zachovali jinak, nežli se zachovali. To je o něm a jeho skupině dostatečně známé, že jeho stylem je dělat podrazy a nedržet slovo.
Přesně tak cela Air bank a jejich garance top 3 byl pouze podvod na klienty a vždycky si ho zduvodnovali po svém a to se týká i dalších tzv . výhod , které jsou vždycky podmineny nějakou další nesmyslnou podmínkou jako je bonusovy úrok aood.! Pokud Air banka nezmění uvažování a jejich nápady , tak půjdou do kytek a to slyším od téměř každého klienta co znám a který se nechal nalákat na jejich reklamní kampaň před 5lety a dnes si tam již nikdo nový účet nezřídí. Takova je skutečnost a vedeni Air banky ji nechce slyšet a radši si vymyslí další nesmyslnou prekombynovanou podmínku k získání úroků nebo zastropuji úročení zůstatku atd. Tuto banku již NE EEE EEE .
Takze, Air bank vnimam jako moderni banku. Maji nejlepsi internetove bankovnictvi, sluzby. Vse je jednoduche, intuitivni. Komunikace s klientem prostrednictvim aplikace je bezvadna. Ja mam banku jeste v Nemecku, jsem s ni take spokojen, protoze o ni defakto nevim, ale pokud potrebuju cokoliv zmenit (napr. Vymenim telefon a potrebuji zmenit ID zarizeni) musim na banku. Air bank je proste banka, o ktere klient vubec nevi a nemusi se skoro o nic zajimat. O to tady podlenme melo jit. Nejsou poplatky za vybery, platbu a vedeni uctu. Co vic potrebuju? Ale chapu, ze clovek, ktery svuj prispevek zverejni 2x a jeste napise ve slove kombinace Y, uklada penize do banky na sporici ucet s umyslem, ze neco vydela...., tak by se mel nejprve trochu zajimat, kde penize skutecne vydelavaji... v bezne bance to neni... :-)
To nejlepší internetové bankovnictví se pozná jak? Že první verzi bankovnictví měli postavenou také na flashi? Za tenhle stupidní nápad měli všichni zainteresování skončit okamžitě na dlažbě již ve fázi návrhu. Po převedení na aktuální verzi Ajaxového pekla, kde si ani dnes nemůžete otevřít 2 různé stránky IB v samostatné záložce, máte tu odvahu tomuto paskvilu říkat nejlepší IB? Protože má zelený design? Takové zdůvodnění by vašemu hodnocení asi tak odpovídalo.
Přesně tak cela Air bank a jejich garance top 3 byl pouze podvod na klienty a vždycky si ho zduvodnovali po svém a to se týká i dalších tzv . výhod , které jsou vždycky podmineny nějakou další nesmyslnou podmínkou jako je bonusovy úrok aood.! Pokud Air banka nezmění uvažování a jejich nápady , tak půjdou do kytek a to slyším od téměř každého klienta co znám a který se nechal nalákat na jejich reklamní kampaň před 5lety a dnes si tam již nikdo nový účet nezřídí. Takova je skutečnost a vedeni Air banky ji nechce slyšet a radši si vymyslí další nesmyslnou prekombynovanou podmínku k získání úroků nebo zastropuji úročení zůstatku atd. Tuto banku již NE EEE EEE .
Dokud měl Tomáš Marný účet ve FIO bance, nadával do debilům všem, kteří ji oprávněně kritizovali. Jednoho dne si ale pan Marný vyzkoušel to co všichni kritizovali, a tak přeběhl k Airbank, kterou velebí, a nadává na FIO.
A hádejte co, tentokrát je debil každý, kdo kritizuje Airbank.
Pane Marný, jste k smíchu, už se moc těším, až budete za 2 roky nadávat na airbank. :-)
Jinak, jestli jsi nepostřehl, já jsem ve FIO účet zrušil. Zatímco ty a podobní tykváci tady blábolíte o tom, jak Air Bank lže, nedodržuje sliby etc., ale účet si tam přesto držíte. On ten úrok asi pořád není zanedbatelný, oproti jiným bankám, bez ohledu na TOP3 garanci - ale to si uražené ješitné dušičky prostě nepřiznají, že?
Co taky cekat od marketingoveho reditele. Odpovedim na konkretni otazku se vyhyba, okecava a nekde vylozene lze. Zrusili jsme Top3 garanci, protoze to bylo pro klienty vyhodnejsi... No kecy neskutecny. Mam tu banku rad, ale tohle mi na nich vadi. Trochu jak mBank. Sliby vsechno do konce sveta a jeste dele a najednou konec. Vetsi spread u kurzu maji proto, protoze se zmenila situace na trhu a aby byly konkurencni vuci ostatnim bankam. Opet kecy. Situace se meni kazdy den, proto je kazdy den jiny kurz. Vetsim spreadem si chteji akorat vic nahrabat. Budiz, ale tak to do riti reknu a nemacham tam tu snusku kecu ohledne zmene na trhu a vetsi konkurenceschopnosti. Boze. S pasmovym urocenim je to taky rana pod pas. Tazatel to tam rekl presne. Tim, jak se zachovali (zruseni top3 garance, podminka platby kartou, zavedeni pasmoveho uroceni) se chovaji presne jako ..cni banky, ktere si berou tolik na paskal. Shame!
Bance, které se nedá věřit. TOP3 garance na věčné časy znamená v podání této "ní bance" 5 let. Zatím neodcházím, "jen" fanouškovství končí.
Tady ty výmluvy, obkecy, naštvání jen zvyšují a snižují šanci, že bych si u nich uzavřel jiný produkt. Nechtěl bych totiž zažít další realizaci jejich změn v můj prospěch, jejich logika je poněkud chybná.
Jinak hodnocení na Facebook je celkem zajímavé čtení i nejen o TOP3, např. na předávání osobních údajů. Pro zájemce zde cituji práva ze zákona https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-101
§ 12
Přístup subjektu údajů k informacím
(1) Požádá-li subjekt údajů o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu správce povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat.
(2) Obsahem informace je vždy sdělení o
a) účelu zpracování osobních údajů,
b) osobních údajích, případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji,
c) povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práva a oprávněných zájmů subjektu údajů,
d) příjemci, případně kategoriích příjemců.
(3) Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
(4) Povinnost správce poskytnout informace subjektu údajů upravenou v § 12 může za správce plnit zpracovatel.
UOOU a odvolání souhlasu: https://www.uoou.cz/k-problematice-odvolatelnosti-souhlasu-se-zpracovanim-osobnich-udaju/d-10891 Souhlas dle mě lze dovolat částečně, prostě jim ten defaultní souhlas proškrkejte.
Vím, viz "Souhlas dle mě lze odvolat částečně, prostě jim ten defaultní souhlas proškrkejte."
Nedůvěryhodné bance bych nenechal víc souhlasů než je nezbytně nutných.
Byli tam reakce na předání mobilní aplikace do rukou třetí strany. Pokud je to pro ně takový problém, takovou aplikaci nechtějí používat, není nic těžkého než zrušit souhlas pro předání os. údajů třetí straně.
Já ještě i chápu, že někdo něco slíbí a nedodrží to. Dělá si tím špatné jméno, ale může k tomu mít i nějaké důvody. Co ale naprosto nechápu, proč když už takhle nesolidně jedná, tak o tom nemlčí. A ještě to rozmazává kecy "pro klienty to nebylo výhodné", tím nejen znovu zbytečně připomíná svoji nesolidnost, ale ještě své klienty uráží.
Nechápu, že si takového člověka někdo platí. To je jako platit si sabotéra ve vlastní firmě.
AirBank od jisté doby začíná mít tendence sklouzávat do stavu, v jakém je mBank - frikulíni (free-cool), kolotoče, bublifuky a změny jako jarní počasí od zdi ke zdi...
Když takhle začala blbnout mBank, kde jsem měl účet, sbalil jsem kufry a udělal si paralelní účty ve Fio a AirBank. Od té doby s Fio naprostá spokojenost, ale co se týče AirBank, tak teď si ji držím už jen kvůli lepšímu úroku a jako zálohu, kdyby Fio z nějakého důvodu vypadla (nedávný kolaps IB UniCredit byla právě taková situace).
A právě zrušení TOP3 byla kapka, kde se moje vnímání AirBank zlomilo - mBank taky svého času slibovala "co je bez poplatku, zůstane bez poplatku napořád" a potom začala blbnout jako jarní počasí a po čase zavedla pokuty za nepoužívání platebních karet (to už jsem šel na pobočku a všechno zrušil).
Abych si banku vybral jako svoji hlavní na delší část svého života, tak musí mít především stabilitu, funkčnost a efektivní nenáročné a nenákladné fungování a to DLOUHODOBĚ bez ohledu na výkyvy trhu. A pokud něco nového zavede, tak to musí být promyšlené, pozitivní pro klienty, kteří o novinku mají zájem a nesmí se to dotknout těch, kteří o takovou novinku nestojí. Tohle AirBank už nesplňuje, mBank se toho vzdala už dávno, zatímco Fio se tohoto drží dlouhodobě a smysluplně.
Ano, slusny clovek jim veri. Je to asi podle sebe soudim tebe. Chapu, ze pokud je jeden podrazak a je schopen prodat vlastni mamu, tak neveri nikomu okolo. Tim nerikam, ze to jste vy, jen to, ze je celkem pochopitelne, ze slusny clovek uveri tomu, co slibuje jiny (nebo instutuce).
Aha. Takže když vám Arbank bude tvrdit, že je země placatá, budete jim jistě věřit, protože slušný člověk věří čemukoli, co se mu řekne. Pletete si slušnost s debilitou.
Slovo napořád má význam, který v oblasti jakéhokoli poskytování služeb nikdy nelze splnit. Každý, kdo jej používá automaticky lže, protože "napořád" by znamenalo když budeme hodně benevolentní do momentu zániku banky (i to už je značné ohnutí významu).
Opět ta zvláštní logika: AirBank porušila* slib, daný před pěti lety, který už nedával smysl. Fuj, hnusná banka, u takové nebudu z principu...
Zato Fio si vytírá se zákazníkama systematicky zadek a porušuje zákon, ale to je prý v pohodě, tam jdou principy najednou stranou. A co se týče novinek u Fia, zeptej se třeba Patrika Chrze, který strašně prskal, když Fio upgradovalo IB :D
*) Navíc i to porušení je diskutabilní. Když nebudete z předmětné reklamy vytrhovat jen jednu větu a podíváte se na ni na celou, tak v kontextu uvedeném v reklamně ten slib dodržela.
jak to že nedává smysl? V kontextu významu klíčového slova "napořád", je krátká epizoda s nízkými úrokovými sazbami zcela zanedbatelná. Teď když úrokové sazby zase rostou se to bance náramně hodí.
Tlustý bankéř se může ještě dlouho smát.
https://www.youtube.com/watch?v=L09lSJT0aM8
Kontext je takový, že v té době například mBank nalákala klienty na slušný úrok na spořícím účtu a když jich nalákala dost, tak po pár měsících ho srazila na mizivou hodnotu. AirBank v reklamě slibuje, že má TOP3 garanci a tohle neudělá. A taky neudělala. Držela TOP3 garanci celých pět let až do doby, kdy přestala dávat smysl.
Samozřejmě, spousta lidí vytrhne jediné slovo "napořád", které nebylo úplně šťastně zvolené a vozí se po tom, ať už z hlouposti, nebo ze zlé vůle (ten stěžovatel na RRTV, je, pokud jsem to zachytil dobře, zaměstnancem České spořitelny). Ale v kontextu tehdejší doby byl význam jak jsem napsal výše.
Celá vaše argumentace stojí na zcela vágním a nepodloženém tvrzení, že "TOP3 garance neměla smysl". Obzvláště v kontextu dlouhodobě neměnných spolehlivých podmínek, na kterém si Aribank postavila image, je jakási polemika o tom, že kvůli krátkodobému období nízkých sazeb nemá takový dlouhodobý závazek smysl, naprosto směšná.
Tvrzení Airbank je zcela demagogické také proto, že i v tomto období stále úročila a úročí účet 1% každému, kdo provede 5 byť i minimálních plateb kartou (z nichž dnes nemá prakticky žádný zisk), tj. stále si ten úrok mohou dovolit, jen se jim ho už prostě nechce platit. Není pro ně výhodný. Ne pro klienty ale pro ně.
Je legrační, že mne kritizujete za "nepodložené" tvrzení o nesmyslnosti TOP3 garance a sám přitom argumentujete "krátkodobým obdobím nízkých sazeb", což je směšné samo o sobě, protože to období trvá už několik let a je otázkou, kdy skončí. Nebo vy máte křišťálovou kouli? :-D
A co je ještě důležitější: Nejde jen o výšku sazeb. V době dání toho slibu bylo na trhu dost spořicích účtů bez podmínek se slušným úročením, takže bylo s čím srovnávat. To byla ale anomálie; takový stav tu byl jen několik let a byl dán tehdejší situací na trhu. TOP3 garance dává smysl pouze na takovémto trhu; porovnávat jablka s hruškami fakt smysl nemá. To je to podložení, o kterém jste volal. A když/až půjdou sazby nahoru, není vůbec jisté, jestli opět vznikne dost produktů, se kterými bude mít podobná garance smysl.
Takže má AirBank zavést místo jednoduchého pravidla počtu karet nějaké komplikované obraty, jen aby vás přesvědčila, že na 1% úroku opravdu tratí? Vy byste byl první, kdo by ječel, že mění podmínky a že ty nové jsou hrozně složité. Tady je potřeba naopak vyzdvihnout, že se snaží i jednoduché podmínky pro zákazníky i když to pro ni znamená, že na vychytralých lidech co zaplatí 5x jednu korunu tratí.
A jinak; klidně si buďte hyperkorektní a tvrďte, že zrušení už nesmyslného slibu je tak hrozné, že u banky nemůžete být. To jsem nekritizoval. Já jsem kritizoval, že někdo bije do Air Bank kvůli takové blbosti a přitom naprosto skandální chování Fia mu evidentně nevadí.
Ani se nedivim, že volby vyhrál Bureš. Klidně se v televizi přizná v přímém přenosu, že ukradl 50mil. pomocí anonymních akcií (on ani jeho rodina by dostaci nedostali), ale stačí mu do televize pořvávat, že je to účelovka, a dav ho volí a ještě mu to věří :-)
To se asi vztahuje i na klienty Airbank. Význam slova napořád vám evidentně uniká. Proti "napořád" je i 1000 let bezvýznamně krátká perioda, takže je úplně jedno jak dlouho úrokové sazby jsou a budou na minimu. A vy se tady budete točit na tom, že posledních 10 let úrokové sazby klesaly (ČNB je od srpna pomalu zase zvedá) jako kdyby to mělo ve vztahu k významu slova napořád nějaký smysl. Nemá. Napořád znamená, že až půjdete po 50 letech z účtem do důchodu, pořád bude platit top3 garance. šmankote vy jste ale vůl....
To "napořád" bylo zdůrazňovanou součástí kampaně, kterou se vymezovali proti složitým a měněným podmínkám ostatních bank. Naopak se nedá říct, že to "nedávalo smysl" je platné napořád, protože úroky zase půjdou nahoru a opět by to smysl mělo. Naopak u nich byla patrná snaha se té garance zbavit, protože dávno před zrušením zavedli limit úročené úložky. Tedy udělali to co mBank, nalákali klienty, pak jim zkrouhli úroky a zároveň je začali nutit používat služby ze kterých maj provize.
U televizní reklamy se dá možná pochopit argumentace o přehánění a vytržení slova z kotextu. Ale pokud banka na svém webu popisuje spořicí účet slovy "Díky naší TOP3 garanci máte jistotu, že váš úrok bude patřit vždy mezi třemi nejvyšší na trhu. Nemusíte se přitom o nic starat. Nejlepší úrok ohlídáme za vás.“, tak tomu nemají zákazníci věřit? Ani v reklamě není povoleno lhaní, natož na obalu výrobku (což webové stránky banky jsou, kde jinde by měla být služba popsaná?).
Stačilo v reklamách vynechat slova "vždy", napořád" apod. Ale pak by reklama zaujala méně lidí. O tom stěžovateli se můžete dočíst na jeho blogu http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/10/4-cnb-kopie-rozhodnuti-2017-09-07.html, je tam vidět i obrázek staré verze popisu spořicícho účtu.
Zpětně musím hodnotit, že upgrade Fio IB nebyl až tak moc na sílu a banka částečně ustoupila z nějakých šokových změn. Staré IB fungovalo paralelně s novým ještě dlouho a pak byla možnost si u nového nastavit vzhled podobný tomu starému IB a v mezi období tam snad i nějaké chybějící věci ze starého IB doplnili. Tak na to jak jsem na tu změnu taky nadával, tak jsem se s tím jednoduše sžil.
Máte asi problém s chápáním textu. Tak ještě jednou a pomalu pro Vás: nezvolím si za svoji hlavní banku instituci, která není schopná držet dlouhodobě nějakou konzistentní politiku. Před pár lety jsem poslal do háje mBank ve chvíli, kdy začali blbnout a nepředvídatelně měnit podnímky podle aktuálního počasí a nálady... a vnucovat mi co nechci (tetris a podobný chujoviny s IB). AirBank v poslední době jde úplně stejným směrem (šanon, TOP3).
A když zmiňujete IB - změna IB ve Fio proběhla ukázkově a v úzké spolupráci s klienty, kdy banka reagovala na zpětnou vazbu klientů. Mám srovnání, protože já jsem u mBank končil právě v okamžiku, kdy zařezávali staré skvělé IB a zavedli tam tu současnou kolotočářkou estrádu... mohu tedy porovnávat. Je jasné, že klienti nemají rádi radikální změny, ale Fio to zvládla takřka na výbornou na rozdíl od jiných bank.
Navic ted jak pridali reklamu na rohlik (sami neusrtale tvrdi, ze to reklama neni, ale prvky reklamy to nese) do mobilni aplikace, a jak sami priznali tohle neni posledni pripad.
Slib, ze reklama pujde skryt, ale nakonec jede jen zmensit.
Nesmyslny vyvoj vlastniho draheho reseni pro NFC (to rekli sami, ze to bude pro ne drazsi nez AP) misto pouziti levnejsiho a lepsiho Android Pay.
Sanon ma stesti, ze to stale pouziva minimum klientu jinak by ho uz zpoplatnili.
AB uz se davno prozrala k vaze vypaseneho bankere a stale zere a zere.
Ale hykajici ovce na FB budou stale hykat jak je AB vyhodna a to i jejich placeny balicek, ktery me prijde pri porovnani s jinymi bankami vylozene predrazeny.
Jen otázka. TOP3 garanci zrušili, protože přestala být výhodná. Předpokládám, že mluví ve vztahu ke klientům. Tzn pro klienty přestalo být výhodné mít garanci jednoho ze 3 nejlépe úročených spořících účtů na trhu? A je pro ně výhodnější, když teď bez garance neví, jetsli od prosince nebudou mít třeba nejnižší úrokovou sazbu? Aha, asi s panem ředitelem pojem výhodnosti chápeme trošku jinak.
Jenže každý mluvíme o něčem jiném. Já o významu slova výhodný, vy o nutnosti mít Garanci, pokud máte (v tuto chvíli) úrok větší, než konkurence. Stejný argument také můžete použít i v případě, že budou sazby desetinásobné. Vy budete mít aktuálně 10%, a nejbližší konkurence 5, 3 a 1%. Jak v tu chvíli vypadá zrušení Garance? A co kdyby 3 banky měly 5% a vy aktuálně 10% a Garanci byste zrušil? Jak by to vypadalo? Rozhodně nic moc.
Pořád to ale neřeší význam slova výhodný. Je jedno, jestli jde o bankovní účty, nebo něco jiného. Svým způsobem je podobného typu garance i záruka na auta. Nevím jak teď, ale ještě nedávno dávala Kia na svá auta 7 letou záruku, ač je ze zákona povinná 2letá. Jak by se vám líbilo koupit auto s touto zárukou a po 2 letech vám výrobce oznámí, že ruší 7letou záruku? Nic moc, že?
Prostě se chovaji, jak je dnes skoro běžné. Něco naslibuji a pak to nedodrží, protože je to pro nás vlastně výhodné. Top 3 garance mě tam kdysi nalákala. Pak přidali pásmové úročení a tim to pro mě zarizli. Zatim tam částečně zůstávám, ale ze spokojeného klienta je klient, který klidně půjde jinam.
Já nevím, dneska je nějaký mezinárodní den ujetých diskuzí?
Já chci po bance, aby základni služby nebyly zpoplatněné. Nevadí mi na BÚ nulový úrok, ale nechci platit za platby a podobné operace. Tady mám navíc úrok 1 % a to výměnou za používání platební karty, což je něco, co stejně dělám, protože mám v AirBank hlavní účet.
Jestli máte v AirBank jenom spořák, tak asi máte pravdu, ale takoví kočovní klienti jsou pro banku vždy velmi nevděčné publikum: nic se jim nelíbí, sledují sazby a stěhují svoje peníze každý druhý týden. Nic proti, ale s tím pro žádnou banku nebudete ti nejdůležitější klienti. Sorry.
(A jak už tu někdo psal - na spořácích se peníze nevydělávají, na to jsou jiné nástroje.)
Air Bank pro mě už dávno není hlavní bankou.
Proč?
Začnu negativy, proože mam malý tarif a na závěr se dozvíte proč.
- Jako sorry, ale v tichosti zhoršili kurzy při placení kartou.
- Upřímně zrušení garance TOP3 mi nevadí. Své peníze si umím zhodnotit jinak, ale bylo to přeci jenom napořád? Falešná reklama. Nalákat klienty a pak to zrušit.
- Obrovské množství lidí zneužívalo Záruku spokojenosti a díky těm vyčuránkům zhoršily podmínky pro všechny.
- V mobilním bankovnictví nemá, co dělat reklama (a ještě tam není možnost zrušit/vypnout. FAIL)
- Ostatní banky mají Android Pay nebo platby NFC. Air Bank to nemá a prý brzo bude jak vše ostatní teda krom Android Pay.
Jedině, co vnímám jako plus jsou vkladomaty (ale proč pouze na pobočkách proboha?!) s tím, že mam Air Bank poblíž, tak mohu vkládat peníze neustále. Pro výběr z cizích bankomatů využívám jiné banky a nevidím důvod, proč cpát do banky peníze za vyšší tarif, když jsou zde jiné možnosti. (Creditas a pro výběr v cizině se hodí třeba U-konko - naštěstí to pár let řešit nemusím, neboť využívám U-konto pro mladé). Banka si umí zhodnotit své peníze, co máme u nich uložené, …
Vím, že na reklamaci má banka dost dní, ale aby jim trvalo týden vyplnit žádost o vrácení platby (a tedy mi odpovědět) je trošku moc.
O tom, že v dnešní době je průs*r mít jenom jednu kartu to snad na měšci psát nemusím, že né? :-)
A k tomu, co tady předvádí ředitel produktů a marketingu Air Bank no, každej kdo má v hlavě srovnáno, tak zjistí, že to prostě nemůže myslet vážně (a doporučím přechod k jiné bance) a pokud ano, tak je mi ho upřímně líto.
Ke dvěma bodům:
- Obrovské množství lidí zneužívalo Záruku spokojenosti a díky těm vyčuránkům zhoršily podmínky pro všechny.
A co na tom je chyba Air Bank? Takoví lidi prostě jsou. Pořád ji můžete využit (pokud se pamatuji dobře), 3x ročně, což je pořád o 3 využití více, než třeba u adorovaného Fia. A pokud byste ji musel využít více, jak třikrát ročně, tak to znamená, že je něco v bance hodně špatně.
- Ostatní banky mají Android Pay nebo platby NFC. Air Bank to nemá a prý brzo bude jak vše ostatní teda krom Android Pay.
Takže je jejich chyba, že to budou mít? :D
Vám vadí, že Google nebude mít detailní přehled kde a kdy platíte? To je dost zvláštní obsese. :D
Mimochodem, Android Pay je tady jen pár měsíců, to muselo být těžké, být předtím bez banky... Nebo jste jeden z těch farizejů a kopete do Air Bank jak je blbá a nepoužitelná, že nemá a nebude mít AP, zatímco u jiných vám to nevadí?
TOP 3 garance byl dobrý nápad ze strany Air Bank a nevím, proč by nebyla pro klienty nyní výhodná (??). Jsou to nestydaté "kecy" a podstatou je TO, že banka něco slíbila, získala tak klienty a jejich peníze a pak všechny slibované výhody spořícího účtu šmahem zrušila nebo si navymýšlela různé blbosti. Tím u mě ztratila absolutně kredit a peníze jsem prostě převedl jinam a doporučuji všem, aby udělali to samé a nenechali se opíjet rohlíkem.
Jsme to MY, kdo může výrazně ovlivnit, jakou budeme například brát průměrnou mzdu, jak bude drahá elektřina, plyn, kolik budeme měsíčně ochotni platit za telefon a pod. - říká se tomu TRŽNÍ CHOVÁNÍ. Někdo jistě demagogicky namítne, že jinde to není lepší, tak co bych vlastně po té užasné AirBank chtěl. A víte co ? Nechci nic. A i kdybych své peníze měl raději uschovat u sebe doma, tak je to pro mě pořád lepší, než nechat s nimi hospodařit někoho, kdo se nestydí vám za to zaplatit 0,000nic a navíc neumí dodržet slovo..!
Takže lidi - NENECHTE SE OBLBOVAT A HOLIT JAKO OVCE ( a to se netýká jen bankovních úroků ).
Hezký den všem ! :)
"Počítali jsme s tím, že se úroky budou také zvyšovat. Ale od té doby jen klesaly, a to až k sazbám blížícím se nule, a přestalo to celé dávat smysl."
- Pokud úroky klesají, tak dodržení TOP3 garance vyžaduje menší náklady, než když jsou úroky vysoké. Pokles úroků není důvodem pro zrušení TOP3 garance.
"Většina klientů tuto službu navíc v té době už ani nevyužívala, protože místo ní měli díky placení kartou vyšší bonusové úročení. "
- Tato většina začala už dříve platit kartou, aby na vyšší úrok dosáhla. Bonusový úrok byl zaveden právě proto, aby se TOP3 garance mohla později zrušit s odůvodněním, že TOP3 garance je málo používaná.
Zde http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/01/top3-garance-navzdy-naporad.html je popsáno, jak Air banka takticky postupovala při rušení tak jednoznačně definovaného závazku jako byla TOP3 garance.