Já mám problémy s mBank. Nejde se mi do jejich internetového bankovnictví přihlásit z MAC OSX a to z žádného prohlížeče. Vždy se mi zobrazuje chybová hláška, že jsem špatně zadal heslo. Abych se ze svého počítače dostal do banky, musím spustit virtualizované win7 a znich se přihlásit již lze. Když jsem ale přišel do mBank, tak ze mě dělaly blbce, že zadávám špatně heslo a nijak jinak se semnou vůbec nezabývaly :-(
Take bych se priklanel k chybe na strane uzivatele. MAC nemam, takze nemuzu vyzkouset - ale nemuze tam byt treba odlisne rozvrzeni klavesnice? Ja se do IB mB pripojuji ze vseho mozneho (WinXP, Win7 - IE i FF; Linux Ubuntu - Chrome, FF, Opera i Windows Mobile 5.0, 6.1 a 6.5 - Opera mini) a nikdy zadny problem.
Souhlasím s názorem na Raiffeisenbanku. Od převzetí eBanky na internetbanking nesáhli a veškeré změny služeb se odehrávají na úrovni zvyšování poplatků (sem tam něco sníží, aby se neřeklo) a změn smluvních podmínek. Slabota, slabota. Takže už jsem se rozhodl si zařídit účet jinde, eKonto si ještě podržím, ale na nějaké velké využívání to nevidím: přijde mi tam výplata, část odejde na ING konto, část na nový účet a zůstane tam pár kaček kvůli platební kartě :)
Myslím, že v Česku stále není jediná banka podle mých skromných představ. Opravdu jsem nenáročný. Na Fiu se mi momentálně nejvíc líbí slečna pokladní, ale stejně nevím jak dlouho u nich budu účet mít.
Potřebuji přinejmenším obsluhu účtu bez Internetu, nejlépe skrze GSM Banking. Zatím jim důvěřuji, ale výběr hotovosti bez ohlášení jen do 50 000 Kč mou důvěru trochu nahlodává.
Nejvíc by mi asi vyhovovalo něco jako ZUNO, ale muselo by mít po Česku mnohem více poboček a možnost výběru hotovosti na počkání, alespoň do 100 000 Kč.
Potřebuji přinejmenším obsluhu účtu bez Internetu, nejlépe skrze GSM Banking.
Pokud chceš GSM banking, tak to hledej mezi velkými bankami. Malé a nové bance se GSM banking zavádět nevyplatí, počty potenciálních zájemců jsou malé. Samozřejmě ty banky, které mají již systém rozběhnutý ho rušit nebudou, ale nepředpokládám, že ho bude nějaká zavádět.
Pokud jde o někho, kdo nemá PC, tak jsou zde alternativy Unibon (zdarma papírové příkazy na pobočce), FIO (na některých pobočkách je k dispozici PC pro klienty), mBank (v mKioscích a na pobočkách jsou k dispozici terminály), plus některé banky umožňují ovládat účet přes bankomat (tuším GE a možná i další.
Co se týče výběru u FIO, je to pár týdnů, co jsem bez ohlášení vybral na pobočce 90 tisíc i když jsem byl upozorněn, že na to nemém spoléhat, že mám štěstí, že mají dostatek hotovosti. Ono držení hotovosti také znamená pro banku nějaký náklad, tak s tím nebude chtít nějak zvlášť plýtvat.
Na tohle je dobrá mBank - na kartě lze nastavit limit až do miliardy a pak po 80 tisících (limit na 1 výběr je 40 bankovek a bývají většinou plněny 2 tisícovkami) dojit bankomaty. Já takto vybral najednou 240 000 Kč.
Chapu dobre to PC pro klienty, ze si tam muzu sednout, prihlasit se do IB a zadat prikazy k prevodu? Na pobocce v miste meho bydliste tusim nejake PC je, ale nejak jsem se tim nezabyval. Byla by to fajn alternativa pro ty, co nemaji PC nebo internet.
Ja si zas na pobocce chvalim moznost vybrat si drobnejsi penize, kdyz maji, klidne mi nakombinuji 1000, 500, 200, 100 Kc bankovky. CLovek si pak nepripada jak vul, kdyz plati zmrzlinu dvoutisicovkou z bankomatu.
Ano, přesně tak to je. Jen nevím, jestli je to na všech pobočkách. S těmi malými bankovkami to je menší problém, než s výběrem větší částky. FIO má 10 výběrů z vlastních bankomatů zdarma, takže lze vybírat po menších částkách. Neomezený počet výběrů z bankomatů zdarma má Poštovka ke svému On-line kontu, takže i tam lze z bankomatů ČSOB vybírat po stovkách.
Na pokladně lze vybírat i v Unibonu a ve WPB. Pak jsou tu ještě samozřejmě vkladní knížky PS a ČS, jsou vedeny zdarma a peníze na ně lze převést bezhotovostě z libovolného účtu.
Ještě jednu zásadní věc bych rád nově (v současné Evropě) u bank vyžadoval, zejména s ohledem na to, že prakticky žádná banka není v Českých rukou... Banky musí alespoň orientačně informovat klienty o svých aktivech.
Jde mi o to, že dnes se bát nemusíme. Ale, až EU posvětí celoevropský zákon/směrnici (kterou naši politici jako obvykle v tichosti schválí) že banky musí mít "bezpečná aktiva" (pravděpodobně bezcené dluhopisy) a mateřské banky ze zbytku Evropy nám začnou do svých dcer přesouvat svá mrtvá aktiva...
Nikdo mi nebyl doposud schopen potvrdit, že ČNB, jako bankovní dozor, se bude moci ohradit a trvat na současných nastaveních, která jsou dobrá. A i kdyby to někdo potvrdil, nikdo už nezaručí ze ze dne na den nebude moci dojít v tichosti ke změně těchto regulačních pravidel.
P.S.
Mimochodem, zkoušel někdo z vás v minulosti zjistit za kolik má jeho banka nakoupené řecké dluhopisy? Pravděpodobně nezjistil nic. Problém je i sledovat objem obchodů na v posledních letech nepříznivém americkém trhu, a vše se dozvíte většinou až se zpožděním. Zajímavé také je, že tyto výroční zprávy jen problesknou a později je (v přehledné podobě) nemohu už většinou vůbec dohledat.
Kolik má která banka řeckých dluhopisů, není až tak podstatné. Ono taky velkou roli hraje, kolik banka půjčila bance, která má hodně řeckých dluhopisů, kolik nainvestovala do banky, která půjčila bance, která má hodně řeckých dluhopisů, atd. A tohle asi nikdy nikdo nedá dohromady, dokud Řecko nezkrachuje a ty závislosti se neprojeví ve své nahotě.
Ještě bych rád od bank viděl přístup klient-banka, bez vměšování státu. Rozumějte abych si mohl nastavit Vinkulaci tak abych nebyl závislý na identifikačních dokladech které mi vydává stát. Za tuto službu jsem ochoten bance i jednorázově, ale hodnotně, zaplatit.
Prostě, opravdu důvěryhodný vztah klient-banka. Existuje to v době zákonů o praní špinavých peněz, v době kdy vás banka ani nemusí informovat že si někdo prověřoval pohyby na vašich kontech, akcie budou jen na jméno, kdy Bělorusové nesmí mít zahraniční konta, ... NE!!
Dnes, i když máte v bance schránku, abyste si vše ještě pečetili abyste poznali zda došlo, nebo nedošlo k manipulaci s obsahem.
Měl jem několik let účet u RB do doby než jsem splatil půjčku BÚ zrušil a přešel jinam. Nyní jsem u rakouské Oberbank jen s tím rozdílem, že je vysoká vstřícnost personálu, poloprázdné pobočky, což mě vyhovuje a
velmi nízké měsíční náklady. A jaké jsou mínusy? U tohoto ústavu na půjčku
ani KK nedosáhnete pokud máte jen jediný byť malý závazek. A je jedno že Vám na účet chodí výplata. Tam panují rakouská pravidla, ne česko-cizinecký brajgl.
Jde nejspíš o to, co člověk od banky (bankovního produktu) očekává a co potřebuje. Já byl léta ze setrvačnosti u ČS a letos na počátku roku jsem zcela přešel k mBank. Účty jsem zřídil už loni, ale zkoušel jsem bankovnictví, infolinku, atd. a aktivně bankovnictví používám až od jara.
Tři výběry měsíčně pro mé potřeby stačí, inkasa + příkazů mám do 10, utratím kolem 10tKč měsíčně a tak mám vše zdarma včetně karty. Mám předpřipravené příkazy, takže je odesílání jednoduché a tentýž den. Volné prostředky (zas tak moc ne) mám na eMax+ s větším úročením. Výpisy mailem přehledné. V ČS jsem měsíčně za totéž platil kolem 150 Kč a jediná výhoda, kterou jsem měl, byl bonus program, nabízené věci ale nic moc pro mě. Takže jsem zatím s mBank spokojený.
Ale jak píši na začátku, jako první je potřeba si udělat rozvahu, co od banky a IB požaduji.
Když budete například žena, vychováte 5 dětí,celý život budete pracovat, posledních 10 let si bude spořit na penzijní fond této banky a když splníte potřebný věk do důchodu, počet potřebných roků do důchodu a odejdete opravdu do důchodu a ani nebudete pracovat jako "prduch" nedostanete se ke svému naspořenému kontu.Banky totiž uznávají důchod jen od 60 let zda-li jde o muže nebo ženu! Tak taková žena si počká ještě 3 roky. Když ukončíte spoření přesto a chcete našetřené peníze pak zaplatíte u zmíněné banky pokutu 10000.-Kč (prý ve prospěch MF ČR)a další poplatky takže Vám bude strženo 20 % !!! A nejdříve dostanete tento zbytek svých peněz za nejméně 5 měsíců. Proč? protože je banka vlastně Vaše peníze nemá musí je sehnat. Myslím že je lépe spořit na svůj účet, pro tento příklad to vyjde lépe. Uvádím konkrétní případ mé ženy.
V zásadě si myslím, že jsou všechny banky stejné. Stejná snaha klienta odrbat a jenom ty finty se liší. Nemám jim to za zlé, chovám se k nim stejně. Mám ČS a přestože mám nejdražší konto, karty, kontokorent a služby, plním jejich VOB a neplatím měsíčně ani korunu. A nemůžu si jejich služby vynachválit. Sem tam odstávka S24, ale v tu dobu většinou spím a není to stejně nikdy tak akutní. Vybírám si z bankomatů po stovkách, protože mám neomezený počet výběrů zdarma. I když to vlastně není zase až tak úplně zdarma. Ale to je jiná věc.
Ano IB Axa vypadá, jako by ho sestavoval někdo z BDSM komunity. Ty přihlašovací komplikace byla taková z nouze cnost, protože při vymýšlení přihlašovacího jména někoho nenapadlo nic jednoduššího, než že první klient bude mít 10000001, další 10000002, atd. No a tak nějaký vtipálek hned po startu bankovních služeb Axy začal jednotlivé účty blokovat. Axa musela IB na týden zavřít a pak vymyslela tuto ochranu.
Co se týče zapamatovatelnosti jména a hesla, tak je na tom s ostatními bankami podobně, Z "mých bank", je to následovně:
mBank - přidělené číslo, heslo musí obsahovat písmena i číslice
Wüstenrot - přidělené číslo, heslo musí obsahovat velká + malá písmena a číslice
Poštovní spořitelna - přidělené číslo, přidělené heslo (5 číslic, lze změnit)
ING - přidělené číslo a PIN, heslo volitelné
Zuno - přidělené číslo, heslo musí obsahovat velká + malá písmena a číslice
Z toho všeho vybočuje jen FIO, kde si klient může zvolit jak uživatelské jméno, tak heslo. Nejsou stanoveny žádné limity (aspoň já na žádné nenarazil).
No, abychom Axu jen nepomlouvali, konečně umožňuje stahovat výpisy přímo z IB (za září už tam je), od 1. 12. už nebude zasílat papírové.
Má zkušenost z rušení účtu je trošku jiná. Samotné zrušení byla záležitost cca 15 minut a snad 10 podpisů ve společnosti hezké paní. Zůstatek převedli do týdne na jiný účet.
Za cca 3 týdny jsem dostal z KB upomínku a výzvu k úhradě dlužné částky a pokuty z prodlení. Ta hezká paní zapoměla ukončit kontokorent a poplatek za přistavení peněz na neexistující účet s pokutou, už nevím za co, + poplatek za zaslání upomínky, dělalo celkem skoro 500,-.
Uznala sice, že to byla její chyba, ale zaplatit jsem musel. Popravdě, zaplatil jsem rád, protože to byly poslední peníze které ze mě KB vytáhla. A to nebylo za těch 19 let málo...
Dnes mě přišlo vyjádření z banky kde mám vedený svůj hypoteční úvěr. Dost mě naštvalo jednání a výsledek. Určitě se někteří budou divit, ale vadí mě jak banky jednají s lidma a jakým způsobem chtějí vydělat už tak nekřestanský peníze.
Vzhledem ke snížení úrokových sazeb jsem zažádal o zkracení celkové doby splacení úvěru. Určitě si každý spočítá proč. Celkově to samozřejmě sníží částku za úroky.
Jednání jsem začal zhruba před měsícem s osobním bankéřem, bohužel to byl kámen úrazu, i když Vám řeknou cokoliv, vše schvaluje hypoteční oddělení, které se s veřejností nehodlá vůbec bavit a nikdo Vám na ně kontakt nedá. Takže výsledkem bylo neustále čekání, když už konečně to vypadalo nadějně, chtěli po mě v tomto případě mimořádný vklad, to jsem si nenechal líbit a začal se ptát proč. nakonec se zjistilo že to bylo chybnou kalkulačkou , která špatně spočítala měsíční splátku a bance potom zamozřejmě nějaké peníze chyběli. Tak začlo druhé kolo, to už uplynulo 14 dní. Požadovali ověření bonity, tzn. potvrzení o příjmu. Vše jsem dodal, a opět čekal. Dnes 4 dny po konci fixačního období mě přišlo vyjádření se zamítnutím. Takže banka jen zbytečně časově natahuje jednání, tak aby zákazník neměl možnost si zařídit refinancování a vzhledem k tomu , že bych ušetřil zkracením poměrně vysokou částku, tak by banka ztrádala, tak proč zákazníkovi vyhovět, když ho může škubat dál. Ano banka podobnou žádost může zamítnout je to její právo, tady jde jen o to jednání. Příště budu pozornější a zajistím si předem možnost jim nastavit prostředníček.
Ten zoufalec co nacpal CS 10*12*268 Kc, je s prominutim trouba. Kdyby si spocital,ze ho to bude stat v nejdrazsi bance platit opravdu co potrebuje, zjistil by, ze bude na ~70% ceny.
Nechapu lidi, kteri skoci na sluzbu typu: 5x vyber z bankomatu zdarma + vedeni uctu zdarma, ale nevadi jim za ten balicek zaplatit ~50 a vice/mesic. Mam pro ne souhrny nazev - ZOUFALCI :)
Souhlas.Účet u ČS jsem zrušila ihned,jakmile přišla MBank.Od té doby (tuším od r.2007) jsem nezaplatila ani korunu na poplatcích a naprostá spokojenost. Ale musím dodat, že takových troubů, co u ČS jsou a nadávají na poplatky, ale přesto tam jsou, znám hned několik. Nechápu to.
Zkušenost s hypotékou u České spořitelny: http://blog.prodejna.biz/2011/06/zkusenost-s-ceskou-sporitelnou-aneb.html
RB: jako klient Expandie jsem uvital v te dobe luxusni internetove bankovnictvi. Bohuzel s prichodem RB se stalo jedine: nic. Ackoliv mi byla dvakrat potvrzena informace, ze se pripravuje novejsi system, tak internetove bankovnictvi eKonta nam za tech par let znacne zastaralo. Sprava trvalych prikazu je strasna, editace jeste horsi, vypisy jsou neprehledne a nedaji se skalovat. Kazdy hovor na zakaznickou linku konci napsanim emailu, kde snad konecne sedi nekdo zodpovedny (vysli vstric). Vyssi poplatky za trvaly prikaz jsou vysmechem zakaznikovi. Poplatky za nedorucene upozorneni za neprovedeni transakce. A neustale opozdene SMS kody. Posledni dobou je ticho, ale jinak porad nekdo volal s nejakym obchodnim sdelenim.
Pozitiva: individualni sazby hypotek, kartove blokace viditelne na uctu, vyber z libovolneho bankomatu a vedeni eKonta "zdarma".
CS: "hloupa" kreditni karta (cili ne Chytra)
Od doby sjednoceni linek pro podporu zakazniku a infolinky neustale obsazeno. Nicmene vstricny pristup. Konecne je mozne sledovat transakce kartou pres Servis24 Start. Ovsem ten ma neustale nejaky vypadek (24... asi minut vypadku za den). Nejhorsi je, ze v te dobe vam ani na telefonni lince nikdo nic nepovi, protoze system proste nejede - v jake jste situaci, se Vas nikdo nepta, proste zavreno. S kazdou ptakovinou je potreba letet na (ve vytizenych casech vecne preplnenou) pobocku. Posledni reklamace probehla tak, ze banka vratila poplatek - omluva zadna. Naprosto debilni system pri spatnem hesle v prihlaseni Servis24 - nekdo ziska vase cislo a trikrat se spatne prihlasi a hura na pobocku odemknout ucet... Zmena telefonu pro IB - na pobocku. Na pobocce neproskoleny personal a velmi pomale ovladani PC.
Pozitiva: bankomaty vsude, velka pobockova sit (+vyber na pobocce ve meste bez bankomatu bez poplatku), prehledny Servis24, prijemny servis pres telefon, cena vybranych sluzeb.
AXA: Naprosto neprehledny IB, potvrzeni kodu platby skonci odhlasenim ze systemu.
Pozitiva: sjednani bez navstevy pobocky, pripisovani a vyse uroku.
LBBW: Bezpobockovy pristup sjednani, individualni pristup. Zadne problemy. Urokove sazby sporeni uz nezaujmou.
Pozitiva: Prihlasovani pomoci kalkulacky a karty, prijemne vystupovani personalu, ochota komunikovat veskere zalezitosti pres email.
KB: Totalni katastrofa pro noveho zakaznika. Nabidka sluzeb probehla stylem "na stolecku mate letaky, tak si je prectete". KB nikdy, byt se mi muze libit jejich KK.
Fio: Zalozeni uctu bez problemu, vysvetleni fungovani IB. V IB nejsou videt blokace karet. IB misty nejasne v navigaci, ale jinak velmi prehledne. Emailem reseny problem s certifikatem (pozde v noci) - vyreseno hned rano.
Pozitiva: vlastni jmeno a heslo pro prihlaseni do IB, IB umi digitalni podpisy prikazu, osobni pristup, emailovy kontakt, spojeni CR/SR uctu.
Uz jsem dosel do situace, kdy mi neschopnost nebo nelogicnost nebo neferovost banky rapidne meni nazor na banku, a poplatky uz nehraji takovou roli. Radeji dam mesicne 300 korun, kdyz vim, ze v pripade problemu nebo nutnosti individualniho pristupu mi banka vyjde vstric.
Aktualne hledam nahradu za RB eKonto a sporici ucet AXA...
Mame tu medialne podporovanou krizi, tak kdy se konecne zacne brat zakaznik jako smluvni partner a "nas pan"?
Před dvěma měsící jsem zrušil spořící učet osobně, pisemě na Úzké v Brně. Chtěl jsem si dnes založit ten spořící 2,8%. Byl jsem osobně na pobočce v Brně. Ptal jsem se, zda mi ještě dnes je schopny založit učet. "ANO, ANO, ANO všechno ON-LINE. Prosim Pane" Pracovník nadatloval moje udaje do PC přes www aplikaci. Po odeslání to vypsalo. Něco se zadrhlo volejte Axu. Tedy volala se AXA Praha Centrála. Formulař odeslany, pracovnik říká musíte napsat písemně o zrušení učtu. Ptám se jakého účtu ted se teprve odesílál formulář z webu ja u vás žádný učet nemám. "AHA" říká pán na lince, "TAK MOMENT", čekal jsem cca minutu, potom se ozval a říká "vy jste rušil účet a ono to u nás nikdo nezrušil a tak se ty nové data míchají s těma starýma" ANI VE SNU by mě nenapadlo, že po dvou měsících od zrušení, mi banka stále vede něco co už mělo být dávno zrušené. Tak se ptám "Co dál?" No a pán říká, tak to tady zadám, promažeme to a až to pujde založit tak vám zavoláme. Šel jsem teda hned za roh do Air Banky. Za 15 minut jsem odcházel s novým spořícím účtem.
Moje zkušenosti s několika bankami jsem sepsala do recenzí na mém blogu: http://blog.racx.cz
Jinak osobně si myslím, že nejlepší je z nich Fio banka, vše zadarmo a je spolehlivá.
Práce v bance je hnus, pracoval jsem v jedné nejmenované bance specilizující se na financování bydlení, vedení se starolo jen o to zda někdo náhodou nemá lepší oblešení a zda zaměstnanci chodí na vánoční večírky do vedení oddělelní vybíralo duševně nevyrovnané jedince.
Poznáte co je to za "férovou banku"?
V dnešní době najít opravdu poctivou banku je opravdu těžké, v ČR vůbec...Mám mBank a ze začátku bylo všechno v pořádku, ale najednou asi po 2 letech mi začali divně mizet peníze a když jsem tam volala, tak i bylo řečeno, že žádné peníze neunikly, což pro mě byla novinka, když si tam vždy nechávám kolem 100,- na poplatky za výběry a tak a najednou jsem tam měla 20halířů...
http://www.bankykradou.cz/ tahle stránka mluví za vše....
Dobrý den. Rád bych vás požádal o podporu této facebookové stránky https://www.facebook.com/pages/Banky-kradou/223209261184674?fref=ts či pouze o shlédnutí internetové stránky www.bankykradou.cz
Je zde přehled součastné situace bankovnictví i příklady toho jak bankovnictví ve skutečnosti funguje.
Děkuji za podporu.
Podepsaljsem du Raiffeisenbank uverovu smlouvuna nakup autazaplatil 40%z osobnioch uspor 60% za me doplatila banka,a ted auto mam zapsano na nich.POZOR ne podepisujte uver na auto v teto bance bude mit lesing a ne uver. Tam to jde od desíti k pěti slibuje vam vyhodne podminky a podepišete pro sebe smrtici vyrok.Občan pro pracovnika teto banky je dojni krava nema žadna prava ... Prostě je čas na změnu.Penize pod polštar jak u babičky.... Za 10 let neprovedli žádná vylepšení, jen zhoršeni jak se mame branit?
Dnes ,po letitých zkušenostech s několika bankami a s jejich přístupem k různým,tedy i krizovým situacím,jsem dospěl k tomu,která banka je nejlepší.....Jednoznačně....žádná!!jednou za měsíc si skočím na poštu,zaplatím inkaso,telefon,internet...a tím to hasne.Když jsem já i manželka přišli o práci,ani jedna banka nenabídla jakoukoli pomoc.myslím tím...GeMoney,Reiff,Česká spoř.,Komerční banka.Do toho jsem vážně onemocněl na dobu 9-ti měsíců a to byl konec....Musel jsem prodat dům,vyrovnal jsem závazky,všude na nulu a žádal o snížení splátek,protože v nových zaměstnáních jsme s manželkou měli o 8 tisíc měsíčně menší příjem.Všude mě odmítli,s tím,že sice mám všechno vyrovnané,ale že musím počkat tak půl roku.....Ovšem za půl roku už zase ta konta nebyla bez zádrhelů,takže nic.Vůbec nejhorší Reiffka...vyrovnejte minus na kartě,bude vám odblokována....po vyrovnání...bankomat kartu sežral....telefon...jiná operátorka....kdo vám to řekl??...to nejde...a tak dokola...Komerční banka mi sama účet zrušila.....tak ...a žádnou nemám...a žiju....výplaty mi chodí složenkou....je to jen na dohodě se zaměstnavatelem....Jak říkám....nejlepší banka.....JE ŽÁDNÁ...
Dobrý den, musím se s Vámi podělit o můj již 11 měsíců trvající maraton s Moneta Moneybank, a.s . Uzavřela jsem s nimi smlouvu o poskytnutí hypotečního úvěru, jen vyřizování trvalo více jak 5 měsíců ( uznávám, mělo mě to odradit....), kdy ještě navíc byla v prvním schválení schválena jiná úroková sazby ( samozřejmě vyšší, než bankéřem tvrzená), pouze když už jsem řekla, že si úvěr už vyřizuji jinde ( po 5 měsíčním čekání a dalších a dalších podkladech asi logicky....), nechala mi Moneta úrokovou sazbu dle původní nabídky. Po roce trvání úvěrové smlouvy jsme chtěli s manželem zúžit SJM, a to tak, že si mezi sebou zastavené nemovitosti rozdělíme. Žádala jsem 3 x o schválení, vždy nám bylo zamítnuto, ale nikdo se s námi nechtěl bavit proč, co je důvodem, no prostě už máš hypo tak mi ti nic zdůvodňovat nemusíme. Dobře, tedy jsem požádali o změnu zástavy. A nastal další maraton, po zaslaní podkladů, měsíc bez reakce, po urgencích po 2 měsících schválení, příprava dodatku k úvěrové smlouvě 1 měsíc, a dnes mi po několika urgencích přišly zástavní smlouvy - bohužel opět nekompletní. Takže jsem opravdu zvědavá, zda budu schopna s jejich přístupem mít třeba za celkem dalších 6 měsíců už vyřízenu smluvní agendu, která je řešitelná za měsíc? Za mě již hypo u Monety nikdy více, čekám na otočku a okamžitě půjdu k jiné bance, je to již moje třetí hypo - po ČS, a.s. a Raiffce je to zlá můra.