Vlákno názorů k článku Jaké je autopojištění u České pojišťovny? od kamil - Těch pět dnů je od dodání posledního dokumentu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 10. 2006 13:56

    kamil (neregistrovaný)
    Těch pět dnů je od dodání posledního dokumentu ze strany klienta nebo servisu a s třemi měsíci ze zákona to nemá vůbec nic společného..... Takouvouto základní informaci byste si mohli dopředu ověřit.
  • 17. 10. 2006 14:58

    anonymní
    Problém spočívá v tom, že bližší informace o tom, co je myšleno v reklamě zdůrazňovanou pětidenní lhůtou kromě zmíněné poznámky „Škody z pojištění aut řešíme v 95 % případů do pěti pracovních dnů od dodání všech podkladů. Zdroj: statistika České pojišťovny“, není nikde k nalezení - ani na stránkách ČP, ani v pojistných podmínkách, a nezjistíte to ani na pobočce či infolince, resp. odpověď je opět nejasná. Poslední dokument, který by měl dodat klient, je podle mě ohlášení škody, resp. podepsání protokolu o prohlídce poškozeného vozidla, popřípadě faktury z autoservisu, pokud není škoda proplácena rozpočtem nebo přímo autoservisu. Jenže to není dost dobře možné aby jen na základě těchto dokumentů pojišťovna klientovi proplatila škodu do pěti dnů, když jen interní schvalovací proces trvá déle, nemluvě o šetření pojistné události. Nějak nerozumím poznámce, že proplacení škody nemá nic společného se zákonou tříměsíční lhůtou na šetření pojistné události. Pokud by pojišťovna proplácela škodu před ukončením šetření, jak by pak řešila případy, kdy zjistí, že nárok byl neoprávněný? Co pojistné podvody? :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).