Vlákno názorů k článku Jaké je autopojištění u České pojišťovny? od Jarmila - V České pojišťovně to frčí, co tam mají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 10. 2006 9:17

    Jarmila (neregistrovaný)
    V České pojišťovně to frčí, co tam mají ten nový systém... Až na to, že kolegovi hledali 14 dnů, kdo tam vložit hlášení o nehodě, že na to asi neměl oprávnění, nebyl jejich pracovníkem, ale IČAřem, který prý žádné hlášení nikam vkládat nemůže, oni jeho jméno nemají a jeho neznají, přesto ale seděl na jejich přepážce a dal mému kolegovi firemní vizitku s logem. Kolega řval do telefonu a 14 dní se snažil prolámat ten obecně pojišťovnický bordel.
  • 17. 10. 2006 14:58

    zavináč: @ (neregistrovaný)
    Á, dobrý den paní či slečno Jarmilo,
    učitě jste to Vy, co jste nejednou zastávala moje názory - jestli jste v minulosti reagovala na článek Kolik stojí pobyt v nemocnici? ::::::::::: nebo "Když klient "smrdí"... " /http://www.mesec.cz/clanky/kdyz-klient-smrdi/nazory// - tam taky rozebíráme bouchače smluv, oblékání, svícení ve dne atd. atd.

    To v pojišťovně České spořitelny (kdysi Živnostenská pojišťovna) se stalo, že klient uzavřel na pobočce pojišťovny s kmenovým zaměstnancem nějakou pojistku a pojišťovna mu pak odmítla plnit. Z důvodu, že pojistku uzavřel zaměstnanenec, který daný typ pojistky neměl oprávnění uzavírat. Tisková mluvčí České spořitelny Klára Gajdušková se tenktrát vykrucovala, že si klient měl ověřit, zda jedná s kompetentním pracovníkem pojišťovny (on byl kompetentní, dokonce snad měl jmenovku, ale zkrátka pro daný typ pojištění neměl zmocnění). Pojišťovně ani nevadilo, že na pojistku chodily pravidelně peníze a klienta neupornila na to, že smlouva není údajně platná, ani peníze nevracela. Až když měla plnit, hledala problémy. To by zachvíli po mne mohli chtít, abych si předem prolustroval pokladní v marketu, zda může přijímat hotové peníze nebo karty, jinak že budu platit někomu jinému, který s obchodem nemá nic společného. Že vyjede z kasy účtenka s označením prodávajícícho obchodu? Nedůležitý detail... Nebo že si pokladní uleje tržbu pro sebe, tak budu platit ještě jednou? Dvakrát, třikrát ...?
  • 13. 11. 2006 0:41

    raf (neregistrovaný)
    Stát se to sice mohlo, ale právně je to zcela mimo. Jednak existuje něco jako § 16 ObchZ, kde se říká, že "podnikatele zavazuje i jednání jiné osoby v jeho provozovně, nemohla-li třetí osoba vědět, že jednající osoba k tomu není oprávněna" a dále také § 20/2 ObčZ, kde se zase říká, že překročí-li pracovník právnické osoby své oprávnění, tuto osobu to stejně zavazuje, pokud se právní úkon týká předmětu činnosti právnické osoby a pokud jde o překročení, o kterém druhý účastník nemohl vědět. Obě podmínky byly splněny.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).