Vlákno názorů k článku Jaké je autopojištění u České pojišťovny? od Phil - K ČP již nikdy! Po letech bezeškodního...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 10. 2006 9:08

    Phil (neregistrovaný)
    K ČP již nikdy!
    Po letech bezeškodního průběhu nám Česká pojišťovna vypověděla havarijní pojištění s tím, že pojistné již "neodpovídá době" a ať si uzavřeme novou pojistku, za mnohem vyšší cenu. K tomu nějaké období nepojišťovala starší vozy. Šel jsem ke Kooperativě. Tam mi pracovník udělal pojistku na nějaké období. Sice jsem nadával, že si pracovník dělá zadní vrátka, aby měl po čase opět provizi z "nové" smlouvy. Před uplynutí období mne sám kontaktoval a jestli chci pojistku "prodloužit" Jaké bylo mé překvapení, když mi ji "prodloužil" formou nové smlouvy, ale hlavně za podstatně menší peníz /+ bonus k tomu/. Vysvětlil mi, že opravy jsou v plných cenách za nové díly a kdyby mi auto ukradli, tak bych dostal stejně jen časovou cenu vozidla, a to jak u starého, tak i u nového pojištění. Tak prý nemá cenu platit tak vysoké pojistné. Tak nevím, auto mi zatím nikdo neukradli, tak nemám s plněním zkušenosti.
    Co se týče povinného ručení, tak tam je pojištěnému celkem jedno, jak pojišťovna škodu vyřeší, protože plnění jde poškozenému.
    Většina servisů má s pojišťovnami smlouvy, takže za opravu havárky motorista stejně neplatí a servis si to s pojišťovnou vypořádá bez účasti motoristy. /Pokud ovšem pojišťovna něco neodmítne proplatit/.

    U ČP mám jen životní pojištění z období socialismu, které vyprší až po letech, takže pokud mi jej nezruší oni, setrvám u nich. Už mi sice vnucovali transformaci na Dynamika, ale když jsem se na netu dočet, o jaké výhody přijdu u starého pojištění, tak jsem je hnal. Když jsem přecházel z platby pojistného srážkou ze mzdy na trvalák z BÚ, tak mne nakrkli, že mi vysekli upomínku na jeden chybějící splátku, i když platby plynule na sebe navazovaly. Po mnoha dopisováních, kdy mi nebyli schopni vysvětlit, kde nedoplatek vzniknul (poslali mi vždy upomínku s udáním měsíce, kdy jsem zaručeně zaplatil - já tedy upomínku nezaplatil, chvíli byl klid a pak zase upomínkla s jiným měsícem, i když jsem už platil trvalákem z BÚ pravidelně každý měsíc - a tak stále dokola, dopisování, telefonáty ...) jsem to vzdal a chtěl zaplatit. Nešel mi však podat příkaz z internetu. Tak jsem šel do pobočky ČS provést úhradu v hotovosti. Tam mne nakrkli po druhé, když chtěli nemalý poplatek za platbu v hotovosti.
    ČP je obdobný moloch jako ČS a svou hrabivou politikou si mne nezíská. V ČS mne taky mockrát nakrkli a tak vesele hurá jinam. A ono to jinde taky funguje, a dokonce lépe a levněji. Jen se k tomu jít jinam rozhoupat ...
  • 17. 10. 2006 9:21

    Phil (neregistrovaný)
    "Tak jsem šel do pobočky ČS" ... sorry, plete se to. Správně má být do pobočky ČP, protože ČP má účet u eBanky, ne u ČS.

    Ale i u ČS po mne chtěli nehorázný poplatek za vklad 3.osobou, když jsem chtěl zaplatit pojistné Kooperativě. Tak jsem šel k pracovníkovi Kooperativy, co má právo brát peníze od klientů (všichni zaměstnanci nemohou) a on mi vysvětlil, že s těmi mými penězi půjde do ČS, a tam to složí na účet Kooperativy, ale bez poplatku. A asi to tam i složil, když jsem do dnešního dne nedostal žádnou upomínku ani výpověď.

    Co se podaří zavést za nový poplatek jedné bance, druhá hned okopíruje - viz vklad 3. osobou nebo poplatek za příchozí platbu či poplatek za výběr bankomatu (vlastního) či poplatek za výběr z cizího bankomatu. Tyhle věci bývaly bez poplatků a většinu z nich zavedli rakušáci z Erste, i když tam doma by si to nedovolili. Prý co český klient unese a je ochoten zaplatit. A i když to zaplatit nechci, nic jiného mi nezbývá, nepsaný kartel jasně nastavil mantinely i u té ostatní "konkurence".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).