Názory k článku Jaká je hypotéka od eBanky?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 9. 2003 8:14

    Martin (neregistrovaný)
    Naštěstí jste se celý článek držel objektivně kritického přístupu. Články o firmách podobného ražení od Měšce totiž obvykle dostávají Zlámanou grešli, čekal bych ji i zde. Informační vakuum, který popisujete, je na dnešní dobu dost zarážející (nicméně je z toho vidět, že vlastníkem eBanky je vskutku Česká pojišťovna). Ale informační hodnota odstavce týkajícího se setkání s dvěma mladými sympatickými dámami, hmm ... :)
  • 18. 9. 2003 17:17

    All-in-one (neregistrovaný)
    Fixace úrokové sazby může dnes být výhodou, já zažil pravý opak. Měl jsem hypotéku od ČMHB s fixem 5 let. Na počátku byl úrok 14,9 %
    ke konci pětiletí už bylo obvyklých 6 % - A to byla sílá!

    Jinak bych zas tak moc nezazlíval eBance, že zatím nemá reklamu(ani materiály) k hypotéce. Je přece vždy lepší si produkt vyzkoušet bez reklamní kampaně, doladit, odstranit chyby než křičet do světa o tom jak jsme nejlepší a pak skutek utek. Vidím to stejně jako s auty reklamní kampaň nerozjíždí s prvním na koleně splácaným vozem, ale až po stanovení konečné podoby a vychytání much.
  • 19. 9. 2003 23:38

    ZIL (neregistrovaný)
    Omámen reklamou o sdělení, že o pohybu na účtu budu informován do dvou minut, navštívil jsem e-banku. Realita je taková, že pokud je provedena platba z jiné banky, dozvím, ale dozvím se to až za tři dny (!). U stávající banky mám kontokorent 500 tis. Na dotaz, zda ho budu mít i v e-bance jsem se dozvěděl, že ano, manažeři se mi ozvou. Neozvali. Co dodat ? Never more :-(
  • 20. 9. 2003 17:07

    All-in-one (neregistrovaný)
    ZIL - to co píšeš je kravina! Kdy si představuješ, že by Ti banka měla dát zprávu? Když Ti někdo pošle peníze, tak při podání jeho příkazu k úhradě? To je přece blbost. Zprávu dostaneš, když jsou peníze připsány na Tvůj účet. Jediná výhrada snad k těm 2 minutám. eBanka sice prostřednictvím informačního kanálu informaci v tom čase odešle, ale ne vždy to mobilní operátoři stihnou. Alespoň já mám tu zkušenost s Oskarem.

    Jinak, kdyby se měl udělat žebříček stupidnosti reklam, tak 1. by byla Korunní a 2. eBanka!

    S infolinkou eBanky mám zkušenost dobrou, když rekli, že se ozvou, tak to vždy splnili. Když se budete snažit, tak srážka s blcem je možná opravdu vždy a všude!
  • 21. 9. 2003 18:46

    Patrik Chrz (neregistrovaný)
    Nevím jak u Ebanky, ale když jsem poslal peníze z Živnobanky do ING, tak tam byly ještě ten samý den.
  • 22. 9. 2003 10:21

    ZIL (neregistrovaný)
    Představuju si, že by mne banka měla dát zprávu do dvou minut, kdy někdo pošle peníze na můj účet. Tedy: plátce složí peníze třeba ve spořce a já je za dvě minuty uvidím na svém účtu v e-Bance. To zprávou může být i možnost, že se podívám na účet a peníze tam uvidím.

    Jenže, je-li zaplaceno v jiné bance, bude to trvat údajně tři dny, než peníze na svém účtu uvidím. Přeskočme story o tom, že to nejde, protože otázka je jen kdy (a ne zda) to půjde.

    Dvě minuty v reklamě se vztahují případu, kdy někdo zaplatí přímo v e-Bance, nebo je z e_Banky převede na můj můj účet opět v e-Bance. K tomuto: je u nás banka, která fyzicky převede peníze na účet DŘÍV, než platbu složíte na pokladně. To znamená, že v době, kdy peníze tahám u okénka z kapsy, abych je převedl na účet příjemce, má je na druhé straně republiky příjemce ze svého účtu už vybrané v hotovosti a budovu banky už opustil (!)

    A včil mudrujte, bankovní experti a sekuriti. Je tahle dilatace času možná ? A pokud ano, neměli by ti všichni absolventi superuniverzit nabrat trochu selského rozumu a vtipné kaše? :-)
  • 22. 9. 2003 13:03

    All-in-one (neregistrovaný)
    Jó představy - to je krásná věc. Nicméně je to asi stejný, jako kdybyste pračlověkovi přines pušku, byl by šťastnej a vůbec by ho nenapadlo, že ta s optikou je lepší :-))) Bohužel naše bankovnictví a chování bank je skutečně ve "finanční pravěku"! Jsem tedy rád, že dostanu zprávu, že mi peníze dorazily. Když jsem měl účet u KB, tak mě to stálo měsíčně skoro pětistovku a každé zavolání, jestli už mi konečně přišly prašule á 50,-- Kč. Z toho lze usoudit, že mi tohle docela vyhovuje.

    Ještě lepší by bylo, kdyby tam ty peníze chodily a nikdo je neposílal, to by pak byl naprosto dokonalej účet!!

    Která to je banka?
  • 22. 9. 2003 15:06

    ZIL (neregistrovaný)
    ... obávám se teď, že když napíšu, která je to banka, bude se po mně někdo vozit, že jsem způsobil té bance škodu, neb jejich zabezpečení, 512 bitové šifrování a stoleté know how jsou nepřekonatelné a tedy průlom do jejich systému může být podniknut pouze těžkým kriminálním činem.

    Zkusím odpovědět obecně, přesto na svém konkrétním případu.

    Princip platby s dilatací času: přišel jsem do banky a řekl, že chci složit větší částku peněz na něčí účet. Slečna si zapsala do PC vše potřebné a dala mně cedulku do fronty na pokladnu na předání peněz. Vystál jsem frontu, jejíž délka byla přímo úměrná dilataci času, protože slečna, která si zapisovala data, je vkládala do systému on-line, ovšem bez (zatím mých) peněz. Příjemce na peníze už čekal na přepážce té banky na druhém konci republiky. Jakmile jsem tedy slečně řekl, že mám úmysl složit peníze (které jsem ani nemusel mít s sebou) naskočilo v on-line systému, že jsem je složil. Přijemce, který na ně na druhém konci republiky čekal u okénka je vybral, zatímco já čekal ve frontě na složení peněz.

    Poté, co se na mě dostala řada a já fyzicky složil peníze v pokladně, volal jsem příjemci, že peníze jsou PRÁVĚ složeny. Dostalo se mi odpovědi, že peníze PRÁVĚ lítají po baru v ulici za rohem :-)

    Nabízí se několik otázek: Co by se stalo, kdybych zjistil u okénka pokladny, že jsem si peníze zapomněl doma? Stát se to může, ale § 250 tr. zák. by to nebyl, neb by to nebyl úmysl. A příjemce? Ten si jen vybral peníze, které mu banka evidovala na účtu.

    Ale především ... přemýšlí někdo o triviálních věcech ohledně zabezpečení?

    Jestli znáte někoho z banky, kde mají oddělenou pokladnu a přepážku (bývá právě na převody větších částek), zkuste jim to říct. Já jsem neuspěl (viz první odstavec).
  • 22. 9. 2003 16:24

    All-in-one (neregistrovaný)
    Teda smekám, to je nádherný. Bylo by to zajímavé právně, ale patrně by to bylo stejné, jako by Vám přišly peníze, které nejsou Vaše, jste povinnen je vrátit. Jen by mě zajímalo, jak velká byla ta částka, protože jestli by banka postupovala stejně i v řádech 10 nebo 100 milionů, tak už jedu sehnat před hlavní nádraží 2 bezdomovce, umyju, oholím a obléknu, proženu tam neexistujících 100 mil.. To bude krása. Koupím si konečně krásný auto (Mitsubishi 3000 GT nebo Ford Gouguar), nějakej baráček - nic moc velkýho tak za 15 mil. a protože jsem lítal, tak obnova licence a nějaké to éro, nejlíp tak špičkovýho motorovýho větroně (samozřejmě se zatahovacím motorem) to je tak kolem 4 - 5. Kolik už jsem utratil? Teprve 23. No, jachta mě taky vždycky lákala tak za 30 to už by mohla bejt tak 20ti metrová. No, a pak Vás pozvu, abysme ten kšeft oslavili! Herdek to by bylo pěkný. Přispíval bych na Měšec o světových bankách. Konečně bych si pořídil mobil co ho chci (N 7250 i). A protože by mi pořád ještě dost zbejvalo, tak bych si koupil poslanecký křeslo a do všeho bych kafral a nechal bych se uplácet jak budu hlasovat. To by byl život. A Vám bych za ten nápad v Rusku koupil opravdovýho ZILa a nechal bych Vám do něj dát PC. Tak kdy to zkusíme?
  • 23. 9. 2003 6:31

    bonus (neregistrovaný)
    Vážený odborníku na banky, mám takový dojem, že jste pojistným agentem České pojišťovny. Tyhle stupidní nápady by k Vám a Vašim kolegům celkem seděly. Abyste náhodou neskončil, jako ten bezdomovec na nádraží, tak začněte raději uvažovat a včas změňte chlebodárce. Geniální věci nebývají složité, ale důležité je jejich načasování.
  • 23. 9. 2003 7:46

    All-in-one (neregistrovaný)
    A víte Vy co Bonuse? Polibte mi prdel! Omlouvám se ostatním za zemitou češtinu, ale tady to jaksi jinak nešlo. Kdybyste četl pozorně, tak ten nápad byl Zila a ne můj. Čí jsem nebo nejsem agent je opravdu jen moje věc a Vám už do toho opravdu vůbec nic není! Jinak asi čtete Měšec delší dobu, protože co dělám jsem tu psal opravdu před docela dlouhou dobou, ale Váš nick jsem nikde neviděl. Nebo, že by změna kabátu :-))? Miluju rejpálky Vašeho typu, kteří neřeší obsah, ale jen napadají toho, kdo tu hraje s otevřenýma kartama. Copak děláte Vy, že jsem tak smělej?
  • 23. 9. 2003 17:08

    bonus (neregistrovaný)
    Arogance pojišťováků narůstá? ZIL si z Vás alespoň vystřelí, pokud jste to nepochopil. Doporučuji dnešní MFDnes a její přílohu o pojištění. Možná se tam něco i dozvíte. Třeba jak si stojí ta poslední skutečně česká Česká pojišťovna :-)
  • 23. 9. 2003 18:08

    All-in-one (neregistrovaný)
    Mě tu chcete kázat o aroganci pojišťováků? To si snad děláte srandu. ZIL - narozdíl od Vás - nenapadá! Vy jste tu hodnotil nápady pojišťováků a všechny jsou pro Vás asi v jednom pytli. Můžu Vás ujistit, že jsme docela rozdílní a budete se divit, jsme i lidi. Jestli Vás naštvala Česká pojišťovna, tak proč si to chcete vybíjet na mě? Já tu přece nikdy neříkal, že souhlasím se vším co ČP dělá.

    A mimochodem jste pěknej srabík, když se nejste ochoten přiznat k tomu, čím se živíte Vy..... Z příloh MF Dnes jsem už jaksi vyrostl. Asi před 8 - 9 lety se tam psalo v "odborné" příloze o pojištění. Nepravdy byly tak veliké, že jsem se vytočil, zvednul telefon a milého pana redaktora po 2 dnech zapírání dohnal. Ujišťuju Vás, že blekotal jako malý kluk. Určitě si jí koupím a přečtu, ale rozhodně než budu věřit, tak si - speciálně informace v MFD - ověřím.
  • 23. 9. 2003 7:50

    All-in-one (neregistrovaný)
    Teď mě napadlo, protože mám Oskara, že Vy budete ten bonus konkurenčních operátorů?! Ten, jak o něj nikdo nestojí :---))
  • 23. 9. 2003 13:52

    ZIL (neregistrovaný)
    Kdepak, nic nezkusíme. Já se s Vámi dám dohromady a pak mi nějaký blbus@plkus.cz nakope kamsi, že se paktuju s ČP.:-)

    Kdybych ale mohl, dost peněz bych oželel na to, aby se Galileo Galilei dozvěděl, že byla po něm pojmenována sonda a jakého úspěchu dosáhla. Ale to už je úděl snů, že nejdou koupit.
  • 23. 9. 2003 14:24

    All-in-one (neregistrovaný)
    Hmmm, tak zas budu muset pracovat :-(( a nebudu mít jachtu ani 3000 GT, ale peníze prej kazej charakter. Docela bych se chtěl zkazit....... a nějak furt nic :-))

    Galileovi by to asi bylo buřt. Představte si, kdybyste mu dal PC a naučil ho s tím narábať. To by byla hlína! Zajímavej je spíš Nostradamus. Byl to feťák nebo génius? A co přenos informací rychlostí vyšší než světlo? To (jak Vás typuju) byste vlez do rakety, voblafnul Einsteina i s jeho teorií, zjistil co bude taženo v nějaký pořádný loterii a poslal byste mi čísla a pak bysme se šábli. Navrhuju i 5 % pro Měšec co Vy na to? A z ČP bych odešel, aby se do Vás nějaký trubkoid nemohl navážet :-))
  • 23. 9. 2003 16:26

    ZIL (neregistrovaný)
    Výdělek s čísly je lákavý a dokonce reálný. Mám doma schované tikety Lotynky. Ještě ty první, krásný to důkaz, jak může v našem dolíku projít schvalovacím řízením i špatně spočtená loterie. (!)Otázka - na čem je vlastně založeno povolovací řízení ? :-) Jenže jsem šanci nevyužil a spočítal si to až pozdě, kdy se kursy změnily...

    Výdělek s čísly je ale reálný pořád. V městečku našem střediskovém se často mluví o prodaných zápasech a s tím spojenými "výhrami" v sázkových soutěžích. Tak si říkám v duchu postarší reklamy: jeden proráží, druzí následují. Jen by to chtělo vědět, co sází bílí koně, kteří za hráče sázejí. Výhra jistější, než vidina 1% úroku v bance :-)

    Možná by to mohlo být zajímavější téma než super produkty s jednoprocentním úročením. Návrh pro Měšec. Pilotní články mně občas připadají jak neplacená reklama. Což je rozdělit? Ty které nabízejí zaručené zhodnocení peněz se započtením všech poplatků s výnosem menším jak 5% jasně označit jako VAROVÁNÍ před špatným obchodem. Ty,které nabízejí možnost půjčit si peníze se započtením všech poplatků s úrokem vyšším jak 12 % označit jako VAROVÁNÍ před špatným obchodem. A udělal bych to i zpětně.

    Seznamování s novými produkty mi občas připadá jako Televizní noviny před revolucí... "Zemědělci na okrese Kolín už zorali 53 % výměry polí". Je to sice aktuální, je to sice pravda, ale co s tím ? Navíc trochu nudné.

    Což takhle trochu rozčeřit žabinec na poklidné hladině rybníka ? :-)
  • 22. 9. 2003 11:49

    Xaver (neregistrovaný)
    Ještě za časů existence pracoviště jeBanky v Průhonicích (které bylo potichu zrušeno, aniž by byli klienti informováni) jsem zde hodlal vybrat z bankomatu hotovost. Na bankomatu byl přilípnut rukopisně načmáraný vzkaz "Z technických důvodů mimo provoz". I otázal jsem se zde přítomné dámy, zda mně bude prominut vydřidušský poplatek 29,90 Kč za výběr z bankomatu České spořitelny v protější Hypernově, neb jiný se v širém okolí nenalézal. Dáma se zamyslela, vyžádala si moje mobilní číslo a pravila, že se mně někdo z infolinky ozve. Neozval se nikdo dosud (již nemusí, nejsemť již jejich klientem :-) ) a vydřidušský poplatek mně byl samozřejmě naúčtován :-(.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).