Tady nezbývá než poděkovat za věcný a kupodivu i čtivý článek.
Problém je v tom, že takových článků nelze napsat víc, než několik za život. Bohužel profesionální publicisté s tím vystačit nemohou a tím obsažnost jejich článků klesá. A to je prostor pro fanoušky a (velmi) poučené amatéry.
"Problém je v tom, že takových článků nelze napsat víc, než několik za život. Bohužel profesionální publicisté s tím vystačit nemohou a tím obsažnost jejich článků klesá."
Můžete mi to vysvětlit? Čtu hodně serverů včetně Měšce a nepřipadá mi, že by ekonomiční redaktoři psali jen několik článků tohoto typu "za život". Když pomineme délku života a rychlost změn produktů, tak zrovna tady na Měšci to umějí dobře. Třeba články pana Chvátala znám ještě z dob jeho šéfování na finexpertu a už tenkrát se na těchto tématech uměl v dobrém slova smyslu vyřádit. Patrik Chrz je extrémní postava a dokážu si představit, že docela hodně lidí už štval s tím svým "spamováním" v diskuzích. Já ale tyto jeho články vítám (to už je asi třetí, ne?), spíše mi to připadá, jako by se s Měšcem dohodl na tom, že dá tomu svém "spamerství" nějakou formu :-) Což je jen dobře, protože ač je to fakt "kolenovrt", tak nápady má vážně dobré a hodně lidí může přijít na to, že nemusejí zbytečně vyhazovat peníze.
Ale zpět k otázce. Je dobře, že dostávají prostor pro publikaci nadšenci či lépe vzdělaní jedinci jako Patrik, ale tím si nemyslím, že ostatní profesionální publicisté bez ohledu na médium si nemohou dovolit častěji psát a publikovat podobná témata. Zase tak špatně na tom v ČR nejsme.
No možná jsem to v kontextu tohoto článku trochu přehnal.
Autor je nepřehlédnutelnou postavou finančních fór a je znát, že v pozadí článku je letité sbírání zkušeností. I když, jak koukám, je to už čtvrtý článek, tak zhruba u desátého mu musí dojít témata. Nikdo není schopen rozumět více "oborům".
Pokud někdo píše profesionálně, a má napsat řekněme jeden článek za týden, nutně to vede k tomu, že později ke studiu při přípravě článku věnuje hodiny, nanejvýš dny. A takový článek je jiný, než článek, který koncentruje celoživotní zkušenost. Zpravidla se zaměří jen na nějaký detail, novinku apod. Anebo autor opakovaně píše totéž (tzv. životní téma), jen jinými slovy. To dělají např. někteří politici.
patrik chrt je celkem znamy z vice for (finance, IS/IT, telcos) a vsude ma cca tuto nalepku: chora hlava a leve ruce
ale je i dost lidi co mu to bastej:(
neumi bohuzel vydelat dostatek penez a tak se zabyva temito onaniemi - kde mit co zadarmo at to stoji co to stoji (napr.rodice pozadaji deti aby jim provedly platby ze sveho normalniho uctu) :D
plne souhlasim, je to opravdu neprehlednutelny ucastnik mnoha for kde presentuje svoje nahodne posbirana moudra
na pozadi vsech jeho clanku cisi ze nema ani korunu a nic moc neumi
Patrik je známý kolenovrt a jeho zálibou je ušetřit i tam, kde se to snad nedá. Osobně je mi tento přístup vcelku cizí, ale právě díky jeho článkům a příspěvkům na mFóru mám jasný přehled o bezplatných účtech, spořicích účtech a jejich úrokové míře, možnostech převodů do/ze zahraničí a kurzech zahraničních plateb. V tomhle tedy nemá konkurenci. Jestli někdo ví, pak on.