Vážený pane autore článku,
moc jsem nepochopil, v čem vlastně tkví Vaše snažení. Chcete snad docílit toho, aby na každé jízdence muselo být uvedeno "POZOR: Platí do odvolání, bedlivě sledujte možnou změnu tarifu."? Já mám doma ještě jízdenky za 1 Kč, ale bohužel byly určeny do děrovacích označovačů, a tak nevím, co si počít...
Co se týče zavírací doby, tak nevidím velký rozdíl, zda paní zavře přesně v 18,00 okýnko nebo o 10 minut dříve odhadne, kolik lidí stihne ještě obsloužit a zbytek pošle pryč - zavřením dveří - ve výsledku je to snad stejné. Problém je samozřejmě v tom, že je nedostatek déle otevřených míst.
Situaci v Brně neznám, horší než v Praze to ale snad být nemůže. Loni v říjnu jsem čekal v řadě tři hodiny načež přišla zavírací doba a já to mohl jít zkusit další den. Než se mi jízdenku podařilo koupit, strávil jsem ve frontě celkem 8,5 hodin. V Ostravě se řady netvoří žádné, protože již mnoho let se prodávají kupony 30denní a nikoli měsíční.
Okrádán se tedy cítím trochu jiným způsobem než tím, že nemohu jezdit na staré jízdenky. (Opravdu jste se tuto skutečnost - zvýšení ceny jízdného o korunu - dozvěděl až od revizorů?)
Problémů s dopravními podniky je spoustu, ale podle mě spočívají v něčem jiném. Více mi vadí, že neplatím skutečnou vzdálenost či dobu ve vozidle.
No nic. Mějte se a napište, zda nakonec zvítězíte a zda Vám to udělá radost.