Mne se stalo něco podobnýho u Komerční banky. Asi v devadesátým osmým jsem si zložil u nich studentské konto, protože jsem měl brigádu hned vedle jejich pobočky. Výpisy jsem si nenechal zasílat domů, vyzvedával jsem si je na pobočce. Když peníze přišly, obratem jsem je vybral, stálej zůstatek jsem na účtu udržoval kolem 1000 Kč. Rok potom jsem odejel na rok na zahraniční VŠ a na účet jsem nějak zapomněl, navíc expozitura, kde jsem měl vedený účet byla mezitím zrušena (Národní třída), přesunula se do Spálené ulice.
Až loni na podzim mne volala pracovnice KB, že můj účet vykazuje debetní zůstatek 90 Kč, a že by bylo záhodno jej uhradit. DOcela nme to překvapilo a ji taky, když jsem ji tvrdil, že účet u Komerční banky nemám a něměl jsem (ach ta skleróza). Stovku jsem zaplatil, dokonce mne ve Spálený překecali, ať si tam účet nechám a nakonec jsem zjistil, že se mi komerčka líbí víc než spořka, tak na tom ve finále vydělali. Ale mohli mne kontaktovat dřív, necítil bych se tam tak trapně.
bych rekl, ze mimo je spis ta banka ... chtit za dva mesice takove poplatky za vedeni uctu ... za co? ... za ty prachy by ta zenska za mnou musela prijet domu, a sama by si musela zjistit, kde zrovna jsem, a rict mi, ze mi nejak dochazi kredit u jejich superbanky
i kdyz ten klient je asi taky mimo, platit takove poplatky za tokovou kvalitu ... hmm
Jak je psáno dole, je tam na vteřinu doplněn mrňavými písmeny text... Ten text tam ovšem byl doplněn až na popud SOS. A z vrozené skromnosti se jeBanka nezmiňuje o tom, že zatímco u jiných bank dáte např. za příkaz k úhradě většinou 2-4 Kč, u nich to je "pouhých" 8,10 Kč, takže si vedení účtu zdarma vynahradí více než bohatě.