Autor své zkušenosti popisuje docela zábavně, jenom si nejsem jistý, nakolik přesně. Nezdá se mi, že by v rámci Poštovní spořitelny fungovaly nějaké Živnocentrály, něco podobného by asi mohlo být na Živnobance. Autor má asi na mysli Žirocentrálu. Já bych v tom rozdíl viděl. A pokud se spletl v této věci, nespletl se i v některých dalších? Co se týče Poštovní spořitelny, určitě levná je a každé porovnání sazebníků to potvrdí. A - jak už to bývá - za málo peněz - málo muziky. Já sám mám zkušenosti docela dobré. MAX karta funguje, personál pobočky, kam jednou za rok zajdu, je stejný, jako v ostatních bankách, platební styk je možná pomalejší, ale u trvalých příkazů je to jedno. Takže pro běžné potřeby Poštovní spořitelna stačí a za sebe bych řekl, že se celkem snaží. Její problém je hlavně v tom, že byla už po svém vzniku jakousi Popelkou, o kterou se nikdo zas až tak zvlášť nezajímal. A moc do ní neinvestoval v žádném směru. Jak v rámci IPB, tak i teď, po převzetí ČSOB. A skoro bych řekl, že ČSOB pořádně neví, jak s Poštovní spořitelnou naložit. Ale to už je jiná věc.
Souhlasím. Sama mám postžiro už mnoho let, vždy jsem byla velmi spokojená, max karta myslím je věc poměrně ojedinělá - v kladném slova smyslu. I když zdůrazňuji, že já mám ten typ, kterým vybírat z bankomatu lze. Na poštách vždy vše fungovalo velmi dobře, nikdy mi prozatím nevznikl žádný problém. Vzhledem k tomu, že jsem zároveň klientem bývalé IPB mám však obavy, že se fungující služby mohou zhoršit, neboť /jak psal někdo výše/ je tam bohužel opravdu silně patrný socialistický přístup k zákazníkovi u těch pracovníků, kteří přišli z bývalé ČSOB. A těch schopných se ČSOB "chytře" zbavila. Její problém, myslím že se to obrátí proti ní samotné, protože nespokojených lidí v pobočkách bývalé IPB neubývá ani více než rok po sloučení obou bank ...