S tím, že služby PS stojí za houby můžu akorát souhlasit, s těma prvníma kartama je to sprosťárna, sám jsem ve stejné situaci. U nás na poště (HK12) je rarita: obslouží vás bez toho, aby otevřeli pusu, případné jednoslovné pokyny na vás zasyčí skrz zuby.
Bohužel s příchodem ČSOB bude hůř: spojují se horší vlastnosti obou bank a zlepšení kvality nehrozí. Zato si to vynahradí bobtnáním poplatků, nějak vydělávat musí.
Také si myslím, že bude... Sám jsem IPB opustil před dvěma roky z důvodu nespokojenosti se službami a hlavně socialistickým jednáním se zákazníkem (mj.po stížnosti na nemožnost placení kartou zaslané e-mailem a její trojnásobné urgenci jsem po několika týdnech obdržel poštou dopis, ve kterém stálo "použil jste neobvyklý způsob komunikace"...)a přešel jsem k ČSOB. A teď zjišťuji, že to, před čím jsem utíkal, se ke mně vrací.