Vlákno názorů k článku Jak jedná Poštovní spořitelna s klienty... od Petr - S tím, že služby PS stojí za houby...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2001 22:22

    Petr (neregistrovaný)

    S tím, že služby PS stojí za houby můžu akorát souhlasit, s těma prvníma kartama je to sprosťárna, sám jsem ve stejné situaci. U nás na poště (HK12) je rarita: obslouží vás bez toho, aby otevřeli pusu, případné jednoslovné pokyny na vás zasyčí skrz zuby.
    Bohužel s příchodem ČSOB bude hůř: spojují se horší vlastnosti obou bank a zlepšení kvality nehrozí. Zato si to vynahradí bobtnáním poplatků, nějak vydělávat musí.

  • 17. 9. 2001 14:49

    Zdeněk (neregistrovaný)

    Také si myslím, že bude... Sám jsem IPB opustil před dvěma roky z důvodu nespokojenosti se službami a hlavně socialistickým jednáním se zákazníkem (mj.po stížnosti na nemožnost placení kartou zaslané e-mailem a její trojnásobné urgenci jsem po několika týdnech obdržel poštou dopis, ve kterém stálo "použil jste neobvyklý způsob komunikace"...)a přešel jsem k ČSOB. A teď zjišťuji, že to, před čím jsem utíkal, se ke mně vrací.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).