Vlákno názorů k článku Jak jedná Poštovní spořitelna s klienty... od Marek Žilka - Dovolte mi podělit se o jiný pohled na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2001 11:22

    Marek Žilka (neregistrovaný)

    Dovolte mi podělit se o jiný pohled na Poštovní spořitelnu. Vždy záleží na tom, co od svého účtu očekáváte. Poštovní spořitelna byla dle mého názoru koncipována jako přímá konkurence České spořitelny se základními bankovními službami, širokou sítí poboček a nízkými náklady na správu účtů. To se jí, myslím povedlo. Já sám mám postžiro, používám maxkartu i klasickou platební kartu, do banky zavítám tak jednou za čtvrt roku pro zadání jednorázového platebního příkazu, případně úpravy trvalých příkazů, jsou tam ke mně vstřícní a jsem spokojen. Musím však souhlasit s ostatními přispívajícími, že pokud bych měl vyšší nároky na účet (GSM banking apod.), asi bych se poohlédl jinde.

  • 11. 9. 2001 14:12

    vn (neregistrovaný)

    GSMB jinde ? Proc ? Ja ho puzivam u PS rok. Zcela zdarma. Bez jedineho problemu. Sporici ucty, terminovane vklady, historie uctu +minivypis z uctu na email, prikazy k uhrade, vypoved vkladu ze spor. uctu i z terminovaneho vkladu. Mohu jenom doporucit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).