No konečně už to někdo napsal,mám tytéž ,neli horší zkušenosti,nejdostupnější ,ale co se týče služeb jedna z nejdražších a nejméně pružná banka,(nemyslím pracovníky na poštách,ti se většinou snaží ,ale co zmůžou proti "pragocentismu"),je nutno hodně zvážit jestli je dostupnost to nejdůležitější co banka nabízí a klient požaduje
Vemte jen nový ceník,zdražení karty VISA Electron,Každá zaúčtována položka na účtu je zpoplatněna ,tudíž ani použití karty není zadarmo výběr kartou mimo tento popatek u vlastních bankomatů ,u jiných min 10,-Kč + položka na účtu
Mám účet u ČSOB platba kartou a výběry kdekoliv zdarma a bez účtování položky na účtu ,za kartu neplatím nic To jen pro příklad Stejná banka jiná divize - jiný metr na klienty
Měla jsem podobnou zkušenost asi před 2 lety, kdy jsem se marně domáhala výběru svých peněz a podstupovala nedůstojný způsob serie několika telefonických ověřování, jestli na mém účtu peníze jsou nebo ne. Nejenže byly připisovány s týdením zpožděním, ale ještě jsem si skoro vždy vyslechla od pracovnice patřičný komentář. Dlouho jsem nevydržela a účet zrušila. Myslím, že tímto způsobem chování si klienty budou těžko získávat.
Všem nespokojeným klientům mohu vřele doporučit Expandia Banku. Měl jsem účty(soukromé i firemní) v Komerční bance, IPB, GE a ted v eBance. Tam je to uplne o necem jinem - pri vstupu do banky mě všichni vč. ochranky s úsměvem pozdraví(Ostravská pobočka - narozdíl od takové GE v Havířově, kde je na všech znát, že je otravuju), maximálně rychle vyřídí vše, co potřebuju, když zavolám na infolinku, dovolám se hned(a zadarmo). Pouze ceny za vedení účtu jsou prý o něco vyšší než u nejlevnějších "poštovních spořitelen a spol". Já ceny už neporovnávám, těch pár ušetřených korun za to nestojí.
Dovolte mi podělit se o jiný pohled na Poštovní spořitelnu. Vždy záleží na tom, co od svého účtu očekáváte. Poštovní spořitelna byla dle mého názoru koncipována jako přímá konkurence České spořitelny se základními bankovními službami, širokou sítí poboček a nízkými náklady na správu účtů. To se jí, myslím povedlo. Já sám mám postžiro, používám maxkartu i klasickou platební kartu, do banky zavítám tak jednou za čtvrt roku pro zadání jednorázového platebního příkazu, případně úpravy trvalých příkazů, jsou tam ke mně vstřícní a jsem spokojen. Musím však souhlasit s ostatními přispívajícími, že pokud bych měl vyšší nároky na účet (GSM banking apod.), asi bych se poohlédl jinde.
S tím, že služby PS stojí za houby můžu akorát souhlasit, s těma prvníma kartama je to sprosťárna, sám jsem ve stejné situaci. U nás na poště (HK12) je rarita: obslouží vás bez toho, aby otevřeli pusu, případné jednoslovné pokyny na vás zasyčí skrz zuby.
Bohužel s příchodem ČSOB bude hůř: spojují se horší vlastnosti obou bank a zlepšení kvality nehrozí. Zato si to vynahradí bobtnáním poplatků, nějak vydělávat musí.
Také si myslím, že bude... Sám jsem IPB opustil před dvěma roky z důvodu nespokojenosti se službami a hlavně socialistickým jednáním se zákazníkem (mj.po stížnosti na nemožnost placení kartou zaslané e-mailem a její trojnásobné urgenci jsem po několika týdnech obdržel poštou dopis, ve kterém stálo "použil jste neobvyklý způsob komunikace"...)a přešel jsem k ČSOB. A teď zjišťuji, že to, před čím jsem utíkal, se ke mně vrací.
Autor své zkušenosti popisuje docela zábavně, jenom si nejsem jistý, nakolik přesně. Nezdá se mi, že by v rámci Poštovní spořitelny fungovaly nějaké Živnocentrály, něco podobného by asi mohlo být na Živnobance. Autor má asi na mysli Žirocentrálu. Já bych v tom rozdíl viděl. A pokud se spletl v této věci, nespletl se i v některých dalších? Co se týče Poštovní spořitelny, určitě levná je a každé porovnání sazebníků to potvrdí. A - jak už to bývá - za málo peněz - málo muziky. Já sám mám zkušenosti docela dobré. MAX karta funguje, personál pobočky, kam jednou za rok zajdu, je stejný, jako v ostatních bankách, platební styk je možná pomalejší, ale u trvalých příkazů je to jedno. Takže pro běžné potřeby Poštovní spořitelna stačí a za sebe bych řekl, že se celkem snaží. Její problém je hlavně v tom, že byla už po svém vzniku jakousi Popelkou, o kterou se nikdo zas až tak zvlášť nezajímal. A moc do ní neinvestoval v žádném směru. Jak v rámci IPB, tak i teď, po převzetí ČSOB. A skoro bych řekl, že ČSOB pořádně neví, jak s Poštovní spořitelnou naložit. Ale to už je jiná věc.
Souhlasím. Sama mám postžiro už mnoho let, vždy jsem byla velmi spokojená, max karta myslím je věc poměrně ojedinělá - v kladném slova smyslu. I když zdůrazňuji, že já mám ten typ, kterým vybírat z bankomatu lze. Na poštách vždy vše fungovalo velmi dobře, nikdy mi prozatím nevznikl žádný problém. Vzhledem k tomu, že jsem zároveň klientem bývalé IPB mám však obavy, že se fungující služby mohou zhoršit, neboť /jak psal někdo výše/ je tam bohužel opravdu silně patrný socialistický přístup k zákazníkovi u těch pracovníků, kteří přišli z bývalé ČSOB. A těch schopných se ČSOB "chytře" zbavila. Její problém, myslím že se to obrátí proti ní samotné, protože nespokojených lidí v pobočkách bývalé IPB neubývá ani více než rok po sloučení obou bank ...
Tuto banku(jestli se to dá tak nazvat) mám již pár let a nikdy jsem ji moc nevyužíval, v momentě, když jsem začal pohybovat s penězi a využívat cokoliv jsem zjistil, že nic horšího za banku být ani nemůže, pokud není možné si docházet jak trouba někam na pobočku s každou kravinou, tak vám nikdo po telefonu není schopen nic vyřídit, jen rady, které vám jsou k ničemu a o niče, je to neschopná banka pro jakékoliv účely, vyčůraná s poplatky i když se zdá nejlevnější.. nic horšího za banku jsem neměl. Pevné nervy.