Vlákno názorů k článku Internetové bankovnictví ČS bez pomoci od Petr Tesařík - Neovlivní to sice hodnocení ČS, resp. Zlámané grešle,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2002 13:35

    Petr Tesařík (neregistrovaný)

    Neovlivní to sice hodnocení ČS, resp. Zlámané grešle, ale metodologicky -- v čem je lepší volat na zákaznickou podporu pětkrát místo jednou? Domnívám se, že se příchozí hovory staví do fronty a postupně jsou vyřizovány, takže pokud by byly vyřízeny, byly by potom hned za sebou (či při určité míře paralelismu současně), ale doba čekání by se nijak nezmenšila. Nebo mi něco nedochází?

  • 19. 1. 2002 21:04

    Patrik Chrz (neregistrovaný)

    Jasně že to je tak. Dělám na informační lince (ne pro ČS).
    Jediné, čeho se tímto docílí je to, že dotyčnou společnost to stojí více peněz.
    Myslím, že jedna minuta stojí 4 Kč. Tak při použití 5 telefonů platí ta firma 20 Kč/minutu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).