Hlavní navigace

Názor k článku Internetové a mobilní bankovnictví GE Money Bank (galerie) od MaT - U GE Money Bank momentálně využívám (i když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2016 21:57

    MaT

    U GE Money Bank momentálně využívám (i když také dost málo) v podstatě jen kreditní kartu. Jednou měsíčně se potřebuji v bankovnictví podívat, kolik dlužím a kolik mám zaplatit. Až příliš často se mi stávalo, že jsem se sice mohl přihlásit, ale při pokusu dostat se do sekce "Platební karty" se mi ukázala nějaká "A jejda" chyba s kocourem.

    Až mi to začalo vadit, tak jsem jim jednou kvůli tomu chtěl napsat. V ten moment vtipně nefungoval ani kontaktní formulář (a navíc odkaz z internetového bankovnictví na kontaktní stránku měli zrovna také nějaký nefunkční).

    Tak jsem se ptal na jejich Facebookové stránce. Je fajn, že odpověděli, ale ty odpovědi mě moc neuspokojily. Nejdřív chtěli vědět, jaký že mám prohlížeč. No, to byla nějaká chyba na serveru, prohlížeč na to žádný vliv neměl. No a postupně z nich vypadlo, že každý den někdy večer mezi 19.-21. hodinou to takhle asi na 15 minut "nejde", protože prý se do systému nějak zaúčtovávají transakce na dané kartě za ten den. Nějak nechápu, proč kvůli tomu musí být v internetovém bankovnictví celá sekce s údaji z platebních karet nepřístupná. A proč navíc lidem ukazují nějakou nesmyslnou chybu, která nic neřekne, místo toho, aby o tom třeba nějak informovali - že právě probíhá tato operace a ať to lidé zkusí třeba za těch 15 minut. Také by to třeba mohli dělat někdy v noci, kdy to IB používá nejméně lidí...

    Vůbec nejlepší by ale bylo, kdyby uživatele takto neomezovali. Jiné banky to dělat nemusí. Databáze se dají replikovat. Navíc prohlížet si výpis z karty, to jsou jen read only dotazy, takže toto fakt nechápu. Jestli podobným způsobem jako karty řeší i jiné části IB, tak potěš koště...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).