Vlákno názorů k článku
Hypotéka na čestné slovo
od Radek - Na http://www.mesec.cz/clanky/ceska-sporitelna-nejrespektovanejsi-a-nejdynamictejsi/nazory/vse/ je diskuze ...
Je-li krédem ČS je hrabat a hrabat (= mít ještě dynamičtější zisk), tak všechny "novinky" musí nutně směřovat k tomu jak ještě víc a víc oškubat polapeného klienta. Např. sankční poplatek při odstoupení od smlouvy u žárovkářů GE "pouhých" 4 tisíce, ale u banky o život více jak dvojnásobek - tedy 9,5 tisíce. Další zjistíte až při konkrétních jednáních: úroková sazba od ... - ale vy tu nejnižší nezískáte. Na konci úvěrového martinia zjistíte, že jste dostali mnohem horší úrok, než jiné ústavy nabízejí zcela standardně. Pokud jste klientem banky, mají vás z čeho prolustrovat, takže pokud jim sdělíte předem něco ústně a oni zjistí, že podle dosavadního vývoje tomu tak není (např. právě ten čistý příjem), tak vás zanesou do Zákaznického systému jako podvodníka a už si u nich neškrnete ani jako ručitel na půjčku někomu jinému. Kidy typu jak nám záleží na spokojenosti klienta ať si spořka strčí někam!
Zkoušel jste někdy využít služeb GE? To je teprve horor... tedy, dokud nic nepotřebujete a jste "standardním" klientem, je vše v pořádku. Pokud ale máte jakýkoli byť jen trochu nestandardní požadavek, tak se těšte. U ČS vcelku bez potíží.
Zkoušel jste někdy využít služeb ČS? To je teprve horor... tedy, dokud nic nepotřebujete a jste "standardním" klientem, je vše v pořádku. Pokud ale máte jakýkoli byť jen trochu nestandardní požadavek, tak se těšte. Jinde vcelku bez potíží.
Zkoušel. Vždy bez potíží. A nemůžu říci, že bych byl "standardním" klientem - mé požadavky jsou převážně nestandardní. Je ale možné, že mám kliku na pobočku. Co jsem slyšel, tak u ČS je pobočka rozhodující. Když chytnete špatnou, tak máte pech.
S tou pobočkou souhlasím. U nás v Petřvaldě u Karviné to je katastrofa. Ženské z dob komančů, kdy jsem bral novomanželskou půjčku ničemu nerozumějí, jen jsou dobře proškoleny... :-)) Už jsem slyšel i od známých, že to tam brzy zabalí a předají peníze jnam...... Prostě je pobočka a POBOČKA.
Možná ty ženské z dob komančů nerozumí tolik hypotékám nebo pojištění. Těch totiž není až tolik a v minulosti se složitější věci dělaly jen na velkých pobočkách, zpravidla okresních. Dnes všude musí "umět" všechno a nakonec nikdo neumí nic. Všichno jen povrchně. Tolik neustále se měnících produkrů nikdo nemůže do hlavy nacpat. Všechny průzkumy spokojenosti se zaměřují jen na to, jestli byl klientovi nabídnut pro banku výhodný produkt a hlavně jestli si ho kilent koupil. Jestli ne, tak je prodejce špatný, neboť neumí klienta přesvědčit a dostrkat ho k podpisu smlouvy. Tomuto manipulování s lidskou osobou (a potažmo i inteligencí) jsou učeni bankovní prodavači v České spořitelně a hlavně ti mladí jsou velice zpracovatelní a prodali by i vlastní tchyni. Bohužel již nikdo nezjišťuje, zda klientovi produkt vyhovuje, jde jen o "čárku". A již vůbec nikdo nezjišťuje, jak se s klientem zachází, pokud se jedná o nějaký nehonorovaný, nesledovaný, neplánovaný produkt či službu. To si vás pak přehazují jak horký brambor, protože např. za vysledování nějaké ztracené platby není žádná "čárka". A tento servis zvládají naopak ty ženské z dob komančů - osobně vyzkoušeno na více pobočkách v rámci 1/3 ČR.
Rušení poboček je další specialitou ČS. Zatímco jiné ústavy pobočkovou síť rozšiřují, spořitelna ji redukuje. Mají předepsán plán vybraných ukazatelů a pokud je pobočka např. v místě s velkou nezaměstnaností a menší kupní silou a nepodaří se jim získat nějaké prachaté klienty, tak neplní a jsou odsouzeni k zániku. Spořitelna si jako strategii zvolila nakvartýrovat se do obchodních center. Tuhle jsem byl v mladoboleslavské Hypernově a kdysi tam měla spořka takovou menší úřadovnu. Bohužel to krachlo, úřadovna v těch místech není! Nevím, jestli ji nepřemístili jinam, já ji tam ale nikde nenašel. Tomu se říká strategie nevidět si na špičku nosu.