S tou eBankou bych byl opatrnej. Vubec nechapu, proc Oskar oznamuje, ze spustil GSM banking s eBankou, a proc eBanka oznamuje, ze spustila od 9.9. GSM banking s Oskarem, kdyz to neni pravda! Vcera jsem do eBanky volal, kdy ze si muzu prijit aktivovat tuhle srandu a oni ze prej jeste nemuzu, mozna pristi tyden a ze se uvidi. Takze by me zajimalo, proc se vytahujou???
Oskare, Oskare - to bylo slibů! A teď potichoučku najednou GSM banking...... Jsem na Oskara naštvanej, přesto, že ho používám. Před krátkou dobou zrušil bonusy na oskaratách (až 300,--) a zvůdovnění bylo tak směšné, že by bývalo bylo lepší mlčet. Vůbec mi poslední dobou připadá, že už má Oskar asi dost klientů a tak podle toho začíná jednat. T-mobile se asi poučil. Po celodenním výpadku jeho sítě v Praze jsem asi před 2ma lety odešel právě k Oskarovi, ale začínám se setkávat se stejnou arogancí, jako tenkrát u Pegasu. T-mobile musel asi zažít odliv (ikdyž ho asi nepřiznal) a tak se začal ze všech sil snažit. Kéž by už byl 4. operátor. Oskar stále neposkytuje MMS, přitom mezi Eurotelem a T-mobilem to byla otázka několika málo dnů. Cenové programy jsou sice stále o něco málo výhodnější, ale rozdíl už zas tak propastný není. Vzhledem ke kvalitě služeb začínám pomalu uvažovat o návratu k Téčku. Dnes jsem se pokoušel spojit s operátorem Oslinky. Musel jsem vyslechnout spoustu informací, o které jsem nestál a nakonec jsem stejně volal informace, protože jsem fakticky nebyl schopen se z té jeho samoobsluhy k živému operátorovi provolit. Jestli to bude číst někdo od Oskara - zamyslete se, jinak Vám budou lidé utíkat - technicky jste stále nejhorší operátor, cenově začínáte být srovnatelní!
Je to tak. Slibovalo se už moc dlouho, až je skoro pozdě. Mně v eBance také řekli, že mi GSM banking zprovozní až příští týden, že tento týden to ještě není možné. Taky někdo psal, že ano, tak fakt nevím. Poslední dobou Oskar jen zhoršuje svou nabídku. Zrušení bonusů, zavedení nových méně výhodných paušálů, u kterých stále nefuguje Aoc, a to slibovali funkčnost do konce června, pak července a teď už pro jistotu neslibují vůbec nic. Zákazníky lákají na výhodné ceny telefonů, ale to, co se stalo mně tedy žádná výhoda není. Skočila jsem Oskarovi na špek a chtěla využít jeho báječně výhodnou nabídku s Nokií 5110. Nokii jsem donesla do Oskařího obchodu v Praze 1, Národní třída. Telefon byl shledán v pořádku, takže jsem si vybrala telefon za zvýhodněnou cenu, paušál, telef. číslo,předložila své osobní doklady, dohodla se na hesle pro komunikaci s operátorem a zaplatila. Ke své smůle platební kartou. Když už toto vše bylo vyřízeno, tak teprve prodavačka chtěla vyplnit přejímací protokol!!!! Začala se do mé bývalé Nokie dívat a pak řekla. Tak na tu zvýhodněnou nabídku nemáte nárok, protože pod baterkou je typ 5146 a ne 5110. Jak mám ale vědět, že telefon, který vypadá úplně stejně, je údajně jiný. O to už by ani nešlo, ale o naprostou debilitu prodavačky, která mě nejdřív nechá zaplatit a pak teprve vyřizuje to, co měla udělat vůbec jako první. Rozhodně se mi nechtělo připlácet dva tisíce, prodavačka trvala na svém a tašku s telefonem, SIM kartou a všemi doklady honem odnesla z mého dosahu, abych ji snad náhodou neodnesla. Celá transakce se tedy rušila a mělo dojít ke stornu faktury. Nejhorší ale bylo, že peníze již z mého účtu odešly a byly na tzv. blokaci. Prodavačka mi sdělila, že po stornování faktury k výběru peněz nedojde, jenže účtárna pošle do mé banky příkaz k odblokování platby. Následně další pracovní den v pondělí jsem zjistila, že účtárna Českého mobilu se na všechno vykašlala a nic nezařídila. Takže jsem tam volala, slíbili, že věc prošetří a zavolají zpět. Pochopitelně, že nikdo nevolal. Do své banky jsem tedy poslala faxem potvrzení o zrušení transakce. Banka mi peníze vrátila zpět na účet. Moje radost však byla předčasná. Ještě předtím jsem znovu mluvila s účtárnou Českého mobilu, kde mi tvrdili, že faktura je opravdu stornovaná, takže si peníze vyžadovat nebudou. A večer jsem zjistila, že si Český mobil z mého účtu i přes to všechno stáhl. Banka tvrdí, že nemohla nic dělat, že na to Český mobil má právo. Podle mě je to ale podvod a krádež. Nevím, jestli ještě někdy své peníze uvidím, protože jak je vidět, Oskar využil příležitosti, jak získat bezpracně mé peníze. Je to skoro 5 tisíc Kč. Takže lidi pozor - u Oskara nic nekupujte a když, tak nikdy prostřednictvím platební karty, nebou vás taky okradou jako mě.
Myslím, že poněkud mlžíte, pokud jde o platbu kartou. Standardní postup je, že obchodník provede inverzní operaci na plat. terminálu, kde vám vyjede ne prodejní, ale "kreditní" účtenka. Tím dojde k navrácení částky zpět na váš účet. Toto je jediný správný postup, a pokud byl ze strany Oskaru odmítnut, pak se můžete obrátit na svou banku, s tím, že obchodník porušuje pravidla karetní asociace. Ale kontaktovat účtárny je prostě špatně.
Vůbec nemlžím. To mě štve, že se vždy objeví názory rádobyodborníků. Ano, Oskar porušuje pravidla karetní asociace. Ale mne toto konstatování není nic platné, protože Oskar mi peníze doposud nevrátil. Banka jde po své linii, takže reklamace může trvat i 90 dní. Mimochodem jde o eBanku a za její předražené služby jsem se setkala jen s nezájmem. Takže tímto končím nejen s Oskarem, ale i s "milou" eBankou. U Oskara to samé, jen si mě přehazovali jako horký brambor a peníze jsou v nedohlednu. Samozřejmě, že hlavním viníkem je hloupá prodavačka od Oskara, která ani neumí provést storno platby. Prostě se na to vykašlala a žádné storno neprovedla. Svůj příspěvek jsem zde napsala ze dvou důvodů. Jednak jsem chtěla varovat všechny potenciální zákazníky před diletantstvím Oskara, protože to opravdu nebyl zdaleka první případ, kdy mě Oskar poškodil a neumí se ani za svou neschopnost omluvit a z poučit se z předchozích chyb, jednak jsem chtěla, aby si lidé už konečně přestali myslet, jak¨je Oskar bezvadný a jak myslí na své zákazníky. Kdyby v tomto státě nebyly jen ovce, které si nechají všechno líbit, tak by firmy ani banky nemohly dělat to, co dělají, to jest beztrestně poškozovat své zákazníky.
To je dobrý. Tak nakonec je moje vina, že prodavačka u Oskara je hloupá. Bravo, nedivím se, že při takových názorech se tu nedá nic změnit. Zřejmě jste zaměstnancem Oskara, takže se nedivím vaší snaze obhajovat neobhajitelné. To je u Oskara totiž povinností. Klapky na oči, vymytý mozek, to jsou zaměstnanci Oskara.
Tady nešlo o to, že mi Oskarova prodavačka odmítla slevu poskytnout, ale o to, že až po zaplacení začala přebírat onen telefon. Takže není to ani trochu moje vina, ale výlučně vina té prodavačky. A na tom trvám i nadále. Své rozumy si nechte pro někoho jiného, jo? Znovu opakuju, že nejsem na vaše hlody zvědavá.
Držte se prosím věcné roviny a nebuďte arogantní, na to opravdu také nejsem zvědavý. Poznámku o hlodech raději ponechám bez komentáře. Zaměstnancem Oskara nejsem a souhlasím, postup prodavačky byl špatný a neobhájitelný, chcete-li. Nemyslete si ale, že u ostatních operátorů je to lepší. Mně nebylo jasné, jak můžete nevědět, jaký mobil máte. Jak jste k němu přišla?
Sice to neni zas az tak podstatne, ale veta "Mohou tedy zadarmo získat SIM kartu, ovšem bez zaplacení poplatku ji nemohou používat." neni pravda. Pri objednani karty musite objednat i "aktivaci", takze bez zaplaceni 300Kc tu kartu do ruky nedostanete :-( Parnicek uz jste videl?
Doposud jsem ještě neměla tu "čest" prohlédnout si nové Oskarovo menu, protože se jaksi už od úterý nemohu dočkat aktivace této nové karty. Nejdřív jsem čekala na zásilku od Oskara, měla dorazit ve čtvrtek, ale nedošla. Na infolince tvrdili, že mám počkat do pátku. Ovšem ani v pátek nic nedošlo a pak jsem se dozvěděla, že žádnou mou objednávku nemají zaznamenánu, takže ani nic nemohli poslat. Také řešení, jak od sebe odkopat dotěrné zákazníky. Prý si mám dojít do Oskařího obchodu a tam vše proběhne jako na drátkách. Protože jsem do banky objednaná už na pondělí, tak jsem se hned v pátek do obchodu vypravila. Za 300 kč jsem obdržela obálku s novou SIM a že prý bude tato SIM aktivní o púlnoci. Bohužel, nebyla a ani dopoledne ne. Na infolince mi řekli, ať si tedy tu novou SIM aktivuju přímo na netové samooobsluze. Bylo by to jistě nejlepší, kdyby to ovšem fungovalo. Při zadání 13 místného čísla nové SIM karty se mi neustále zobrazovala hláška, že číslo je zadáno chybně, i když nebylo. Na infolajně přislíbili, že novou SIM aktivují ručně a že do půlnoci na sto procent budu moci konečně spatřit ono úžasné Oskarovo menu. Jo, houby, houbičky. O půlnoci nic, v jednu nic a v pět taky nic. Funguje jen stará SIM (ještě že alespoň tak, mohlo by být i hůř) a nová je stále totálně mrtvá. Takže musím konstatovat, že aktivace se již 3x nezdařila a to už je normálně na podání stížnosti pro totální neschopnost Oskarových zaměstnanců. Komu si ale stěžovat, když vedení na všechny stížnosti kašle a nic neřeší. Zřejmě jsem vyhodila 300 Kč do vzduchu.
Navrhuji ale Oskara na udělení zlámané grešle, protože zdaleka nejsem jediná, kdo má s aktivací karty potíže. Jestli Měšec opravdu chce být tím, čím tvrdí, že je, měl by si na Oskara pořádně posvítit.
Mám dlouho účet v eBance (kdys EXPANDIA BANKA), už od dob kdy pro TWIST nebyl SIM TOOLKIT. Po zprovoznění Eurotel GSM Bankingu mohu ovládat účet i, i ... A nyní konečně i z Oskara. Proč se tak raduji? Nezávislost se tomu říká. Spadne li jeden operátor jsou ještě další dva. Pravděpodobnost nefunkčnosti dvou je menší. Pravděpodobnost kolapsu všech tří sítí je ještě menší.
Pro přesnost: ovládat účet mohu ze všech tří, AUTENTIZAČNÍ KÓDY však mohou být zasílány pouze na jedno konkrétní tel. číslo.
Která další banka toto umožňuje?