Vše je způseobeno tím, že FIO nemá vlastní karty a spolupracuje s ČSOB:
- nelze změnit PIN (Přestože už nejméně 3 roky na dopise ke kartě ČSOB píše, že PIN si můžete změnit v bankomatu. Platí pouze pro klienty ČSOB, dopis je společný i proklienty FIO. Co to tam mají za ajťáky, že tu větu neumí vymazat, když vydávají kartu pro FIO?)
- Nelze nastavit zvlášť limit pro platby a zvlášť pro internet.
- Nelze zablokovat platby na internetu (DOST KRITICKÉ pro některé klienty)
- Dvojité blokace (viz tento článek)
- Zpoždění 1-4 dny v zaúčtování položky za karetní operaci. Samo o sobě by nebyl problém, kdyby se v IB zobrazovaly nezaúčtované transakce alespoň další den, což se neděje vůbec. Tak máte 1-4 dny neaktuální zůstatek.
Škoda, že si FIO kazí pověst takovouto spolupráci s ČSOB. Nechápu, jaký je problém, aby v dnešní době chodily mezi počítači data online a ne až za několik dnů.
A problemy s reklamaci plateb. Reklamacni formular je totiz na hlavicce CSOB, ale predava se FIO a ta to s nima resi. Pokud je problem, coz u CSOB se da ocekavat, tak je to potom jako horky brambor a samotny pracovnici FIO jsou a) bezmocny b) nevi jak to resit. Jejich interni procesy neznam, takze se jich nechci nijak dotknout.