Vazena pani Patroncova Lenko!
upozornuji Vas zdvorile ,ze pokud se jeste nekde na internetu ci mezi lidma objevi vyjadreni podane vasi osobou a bude obsahovat zamlzene a nepravdive informace,lze si to vykladat i tak,ze uvadite nekoho zamerne v omyl a tudiz se da snad i rici ,ze jste naplnila skutkovou p. §250!!! a tudiz na Vas ,pokud se jeste nekde objevi Vami presentovana nepravda, potom na Vas podam trestni oznameni!!!
Zamlzujete skutecnosti,lakate lidi na nepravdive informace a tudiz je uvadite v omyl!!!!
dekuji Vam za pochopeni
-woe-
PS: neuvadim sve jmeno,jelikoz mam obavy ,ze by jste na me mohla delat natlak-dekuji za pochopeni
Pokud mám nějaký názor a pokud někoho obviňujete skoro z trestného činu, pak byste se měl jasně podepsat. Nerozumím, jaký nátlak by měl kdo provádět. Je strašně jednoduché někoho obvinit a nepodepsat se. Už to o něče svědčí. S anonymy se zachází tak, že se zmačkají a hodí do koše.
Souhlasim a chapu Vas, ze jste v anonymite. Taky bych v ni byl, ptz v tomhle state si nemuzete byt nikdy jist, pokud nemate penize na osobni ochranu, na dobre pravniky a na udrzeni se pri zivote, kdyz se s vami soudi nejaka instituce.
Rozhodne eBanka je uz hodne zdiskreditovana a ten image kvalitni a vedouci net-banky uz je hooooooodne potrhan. Ja osobne jiz ted rusim u eBanky ucet a prejdu ke KB. Sice jeste nemaji tolik funkci, ale na to co ja potrebuji, mi to bohate staci. Rozhodne uz NEBUDU podporovat tuhle prolhanou a neduveryhodnou banku, ktera chce lidi DOSLOVA zdimat!!!!!!
Preji Vam hodne uspechu a eBance preji HODNE neuspechu!
Jo, to v ČSOB jsou jiní kádři. Tam si založíte devizový účet a protože předpokládáte, že na něm bude pohyb tak třikrát do roka, založíte si jej se zasíláním výpisu 1x do roka. Tak to stojí i ve smlouvě. Načež po roce vás banka informuje papírem, že termíny zasílání výpisů jsou měsíční nebo kratší, smlouva nesmlouva, a přes vaše písemné protesty vám je měsíčně zasílá do doby, než účet zrušíte. Přičemž za ono zaslání si účtuje nikolivěk 10 Kč jako dříve, ale 30 Kč.
Podíval jsem se na ceník eBanky. Trvalo mi asi 1 minutu, než jsem pochopil, za co si eBanka účtuje peníze a za co ne. Takže autorovi článku doporučuji: naučit se číst a když už se rozhoduji o penězích tak tomu věnovat vždy alespoň tu minutu. Vyplatí se to. Věřím, že eBanka nemůže vyhovovat každému. Mě, když mám na účtu 2 pohyby měsíčně by taky asi nevyhovovala. Ale pokud bych měl pohybů alespoň 10 tak by se mi velice vyplatila (opět po prozkoumání ceníku cca 2 minuty).
Vcelku dost nechapu, jak souvisi neposkytnuti (zamlceni) dulezitych informaci operatorem infolinky banky se znalosti cteni. Pokud nekdo neco v ceniku nechape nebo se mu nechce celym cenikem prolezat a radeji se zepta infolinky, tak je blbej, protoze muze cekat, ze dostane mylnou/zavadejici odpoved?
...a proto zrušila eB diskusi, kde se mohly transparentně řešit složitější dotazy a raději eB platí za minutu hovoru 4,- Kč na infolinku, kde dostanete nikoliv ojediněle od nezkušených pracovníků ústní nepřesnou a zavádějící informaci?!
Víte, že pracovníci eBanky znali ceník o týden dříve, než začal platit?
Prostě eB dávno nastoupila směr arogantní instituce a nyní se to začíná vyjevovat, všimněte si neustáleho ohánění "Interní schránka na klientských stránkách je naprosto nadstandardní službou", "diskuze byla zcela nadstandardní" apod., prostě dává najevo, že máme držet hubu a se zhoršováním komfortu držek hubu a krok.
Pravidelně mi dochází do emailové schránky odkazy na články Měšce. Za poslední 2 měsíce jsem si tu přečetl spoustu negativní kritiky na Ebanku. (o jiném pěněžním ústavu se tu zdaleka tak nepíše). Jednou byl dokonce začátek článku v negativním duchu a po přečtení čtenář (od autora) zjistil, že se Ebanka zachovala naprosto profesionálně a problém či spíše reklamaci !bez zbytečného prodlení! vyřešila, čímž se od mnoha firem liší!!!
Jednalo se o článek http://www.mesec.cz/?mail=1&text=567&oblast=8
Čtenář, který nemá čas číst celý článek pečlivě si zapamatuje pouze: "něco nefungovalo + Ebanka". Trochu mi připadá, jako by byl server Měšec proti Ebance zaujatý. Nebo sem skutečně klienti jiných bank nepíší celé měsíce? Nebo ti, co využívají služeb Ebanky, se pohybují daleko častěji po Internetu, a píší tyto články, zatímco například klienty ČS tvoří především lidé bez vztahu k netu?
***
Moje zkušenosti s Ebankou jsou velmi dobré. Mám u ní zřízený osobní i podnikatelský účet. Kromě příjemně vyřešeného Internetbankingu jako celku, má nadprůměrně ochotný a příjemný personál (zkušenosti z pobočky Praha 5 - Anděl) a to včetně operátorek na hotline. O mnoha funkcích I-bankingu a vysoké rychlosti provádění transakcí ani nemluvě.
Osobní zkušenost s hotline Ebanky: Po provedení operace s platební kartou mi nechodilo oznámení o provedení transakce na mobilní telefon, i když jsem ho měl nastavené. Operátorka mě vyslechla a slíbila, že problém vyřeší co nejdříve a zavolá mi na MT ještě dnes případně zítra. Za dvě minuty mi volala zpět, přičemž znala přesnou příčinu problému a poradila mi s přenastavením I-bankingu, což můj problém úspěšně vyřešilo.
Mám ještě účet u ČS, kde mi všechno přijde ve srovnání s Ebankou "neohrabané" i když se v poslední době zlepšila. Mimo jiné u ČS platím měsíčně více peněz za méně operací.
Ebance přeji hodně štěstí a aby zachovala svůj perfektní přístup k zákazníkům!