Situaci popisovanou v článku řeší možná i rychleji také jiná banka, používající již všechny kanály přímého bankovnictví co eBanka, řekl bych, že je to poněkud zbytečný článek ke známému problému.
Není zde totiž problém rychle prokázat omyl techniky, pokud banka není opravdu dinosauří.
Nicméně ve světle obsahu článku již stále více chápu, že eBance dochází dech, když vytahuje takovou ptákovinu.
To je fakt:
eBanka sice dříve jako expandia byla rychlá a ochotná ale tomu už je opravdu konec po mnoho měsíců.
Jakmile chcete řešit třeba primitivní změnu Vašich osobních údajů v jejich registru, stalo se mi to, oni to sice udělají před Vašima očima v nějakém windows formuláři, ale příště přijdete, a vidíte opět svou neexistující občanku, telefon, ... jsou to amatéři.
Říkalo mi to více lidí.
Nevím, před časem se něco podobného stalo kolegovi, a v ebance mu řekli, že jediné řešení je počkat měsíc, až se blokace sama zruší, nebo že se musí domluvit s obchodníkem. Já jsem se chtěl minulý týden informovat o tom, jak reklamovat platbu internetovou kartou, několik lidí si mě přehazovalo a dávalo zcela rozporuplné informace a nakonec mi řekli, že mám přijít osobně na pobočku.
Už při zřizování té internetové platební karty jsem měl problém, protože ji vystavili na mého jmenovce (klidně jsem mohl utrácet cizí peníze!) a vystavení nové trvalo další týden - a přitom je to karta, která se nemusí fyzicky vyrábět.
Nevím, jestli výjimkou byl přístup uvedený v článku, nebo moje zkušenosti.
eBanka mi před časem dala takového zmetka embos. kartu, že jsem při platbě v obchodě zaplatil jen při polovině pokusů. Po zdlouhavém jednání a trapasech při platbách v obchodě (vím, že na to můžu trvat, ale hádejte se, vždyť to není proč jsem tam přišel) kdy jsem se smířil s tím, že budu mít vždy hotovost, se mi podařilo dostat z jednoho bankéře, že šlo o špatně vyrobený kus.
Draze placená služba - teda pěkně děkuji.
Já se rozhoduju mezi živnobankou a ebankou od poštovní spořitelny pryč všechno jim trvá věčnost nový sazebník to je hrůza a EB nemají skoro žádné jen předražený GSM a Home bankink tak mi poraďte ŽB nebo Ebanku doufám teda že ŽB udrží ty ceny aby to tam nebylo za rok jak Poštovce
Visa Classic je a byla skutečně za 900 Kč, ale včetně velmi kvalitního pojištění. U eBanky je karta za 450 Kč, dalších 450 Kč dáte za úplně základní pojištění (cca 4x menší limity plnění než u ŽB). U ŽB máte také v ceně dva výběry z libovolného bankomatu měsíčně a všechny výběry z bankomatů ŽB. Podle mě je i za 900 Kč emboska u ŽB bezkonkurenční.
Asi tak - obe karty VISA ci EC/MC s pojistenim stoji u EB stejne jako u ZB, karta od ZB ale ma lepsi pojisteni a zase naopak nizsi limity pro vyber z bankomatu a pro platby. Zlata VISA u Ziba je ovsem uz cenove mnohem vyhodnejsi nez zlata VISA ci EC/MC u EB a co se tyce VISA Elektron, tak je to opet to same.
Dalsi vec - blokace karty. U ZB zadarmo, u EB to jeste donedavna stalo 5000 CZK. Pak je i drazsi karta mnohem vyhodnejsi.
ŽB je pro vedení účtu a vzdálenou práci opravdu cenově výborná!
Pokud někdo přejde z eBanky, musí se smířit s tím, že sice dostane 75% původních služeb, ale za 20% ceny!
Pokud již netrpíte euforií z internet bankingu a pod. a potřebujete cíleně pracovat s penězi, není to špatná volba.
Všechny blokace provedené kartou na vašem účtu u eBanky musí posoudit odborník na karetním oddělení. A někdy se stane, že je toho moc a někdy je toho míň. Skutečně akutní blokace o vyšší částce se samozřejmě řeší přednostně. Standardem v eBance je, že pokud klient nahlásí problém, tak o jeho vyřešení je samozřejmě zpětně informován.
Stalo se mi, že jsme platili v Hypernově kartou. Transakce nebyla provedena - obdrželi jsme o tom stvrzenku. Částka byla však zablokována. Pro reklamaci bylo nutné donést stvrzenku do eBanky na klientské centrum. Druhý den byla částka odblokována. Myslím, že to není špatný přístup. Jen se tu musím poněkud podivit lidem, co při zmínce o eBance písí negativa - navíc ne z vlastní zkušenosti. Já jsem spokojen a neměnil bych. Souhlasím, že by poplatky mohly být nižší, ale kvalita obvykle nebývá nejlevnější....
Banka ma zit z urokovych rozdilu, ne z poplatku za to, ze si k ni dam penize. Nebo mi snad chcete pujcit nejake penize a jeste mi platit za to, ze je mam pujcene?
Jinak v EB jsem mel ucet radu let. 30.3.2002 jsem ho zrusil a musim rici, ze se sluzbami ZB, ackoli jsem si tam puvodne zakladal ucet jen pro pobaveni, jsem mnohem spokojenejsi - ta banka proste nedela podrazy, kterych v 1.Q 2002 udelala eBanka svym klientum vic nez dost. Ano, system EB je lepsi. Na druhou stranu, netbanka umi taky skoro vsechno, co clovek potrebuje (to jedine, co bych po ni chtel a co neumi, jsou vypovedi penez ze sporicich uctu, coz ma umet nekdy od 06/2003 a coz EB neumi taky, protoze nema sporici ucty).
Jasne, zvlast to, ze nemate vlastni ucet, ale ze vam prideli pouze variabilni symbol a cislo uctu mate spolecne se vsemi ostatnimi majiteli sporozira na te ktere pobocce, je opravdu chutovka. Nevim co mate za problem s ZB, mym potrebam plne vyhovuje a poplatky mam nizsi prave v ZB, nikde jsem nic vyhodnejsiho nenasel. To nerikam s zadnymi sympatiemi k ZB, vsude je co zlepsovat, to rikam jako surovy fakt - jednooky je kralem mezi slepymi.
Nechci chodit nikam na zadnou pobocku. Pokud tento produkt nenabizeji na netu, pak jako by nebyl. Je to chyba marketingoveho oddeleni te banky a hlavne managementu, ze si takove veci neumi ohlidat.
Navic se mi jaksi uz z principu tyhle mainstreamove a komunismem prolezle instituce dost hnusi.
Hm, tak tady je článek z toho odkazu:
01. 12. 13:35 - Již podruhé v posledních 14 dnech se eBanka stala terčem útoku. Po oznámení o uložení bomb ve všech 26 Klientských centrech se tentokrát jedná o šíření (sms, email) lživé, nepravdivé informace o údajných, blíže nespecifikovaných potížích eBanky.
Možná jde o trestnou činnost, ale jak dnes vyjádřit nahlas, co si tato banka vůči klientům již mnoho měsíců dovoluje?
Vítejme v mediálním světě, kde si každý může zaplatit pověst, nebo ji stejnými nástroji může kdokoli zničit :-)
Nemám na tyto aktivity žaludek, ale že bych byl zcela proti, se říci nedá.
zdroj citace: www.penize.cz - aktuality
- PhilaBOB, 3.12.02
Nejen, že se jedná o trestnou činnost, ale je to vyhrožování teroristickým útokem.....
Jestli tohle někdo schvaluje nebo to jen tiše zveřejňuje -? Mě to nepřijde normální.
Všichni ve své kritice poplatků a všeho možného, přitom nabídka konkurence není valná a mnohdy je i dražší nebo toporně strnulá, zapomínáte na jedno: eBance daňoví poplatníci nemuseli ani jednou lepit díry v rozpočtu, ani jednou nemuseli poplatníci nedobrovolně nalévat do bank peníze aby neklekla....Komerční banku a jí podobné jsme si všichni už několikrát "předplatili" na několik let dopředu z našich daní... těch miliard a miliard co se do nich nalilo. Nad tím se nikdo z vás nazamyslel...
Stalo se mi to same. Tankuji (u OMV za hotelem Hilton), platim kartou, pokladni ji projede terminalem a nic. Tak to projede znova a taky nic. Tak mi kartu vratil s tim, ze bud se to nenauctovalo nebo se to nauctovalo 2x. Pozdeji se zjistilo, ze na temrinalu nefungoval printer a me se tak z uctu odecetlo 2x 1150,- Kc. Reklamoval jsem to jak na pumpe tak u eBanky. V bance mi rekli, ze na reklamaci maji asi 210 dnu!!! Lhutu nevyuzili a penize mi vratili za 2 mesice... Nevim jakou ve skutecnosti reklamacni lhutu v bance maji, ani jsem po tom nepatral. Ovsem musim rict, ze me to docela zarazilo...
P.S.: jinak jsem se sluzbami eBanky velmi spokojen!
na me to spis dela dojem ze si to EBanka naordinovala jako reklamu zradma na svoje nesluzby ... Byl jsme jejim klietem a ze bych byl v podobnyhc situacich nejak nadsne resenimi teto banky, to se tedy rict narozdil od pisatele clanku neda.
navic mi praktiky teto banky obecne pripadaji dost divne posledni dobou. ja bych ten dukat zase vratil zpatky do pokladnicky odkud ho redakce vyndala.