Tak nejvíc mě pobavila ta závěrečná věta „Jak je vidět, narazili jsme ještě na velice slušnou prezentaci. Nebyli jsme nikde zamykáni, nikdo nám nechtěl kontrolovat věci ani brát mobily, nikdo nebyl protivný“. V tom případě se ptám: kde je jako problém? Celé to na mě dělá dojem, že autoři se vydali na akci s dychtivým očekáváním něčeho právě takového, a byli zklamáni, že tam k žádným takovým excesům nedošlo. Tak na sílu vyplodili aspoň něco. Není to o nic méně nebo více manipulativní než běžná reklama v televizi, teleshopping, billboardy nebo letáky zvoucí na úžasné slevy. Každá reklama je svým způsobem zavádějící. Tady je například zřejmé, že zájezd zdarma není zdarma, ale pouze se slevou. Běžná marketingová záměna, se kterou se člověk v mnoha obdobách setká při běžném nakupování v obchodech. Myslím, že uděláte lépe, když se budete soustředit na ty opravdové podvodníky, které popisujete v závěru článku a které jste evidentně nenašli..
Vysloveně lživá reklama je nelegální, takže pokud se něco takového v souvislosti s touhle předváděčkou dělo, mohou autoři článku podat podnět např. na ČOI... Já osobně s eurofitem zkušenost mám, a bez ohledu na to, co si myslím o poměru kvalita/cena jejich zboží, tak vše ohledně prezentace bylo z mého pohledu v pořádku. To, že si v rámci pobytu v lázních budu muset platit penzi a léčebné kůry jsem věděl už předem - řekla mi to do telefonu přímo jejich operátorka. Na rovinu mi řekla, že zdarma mám jen to ubytování. Proto mě udivuje, že autorka to líčí jinak... Jestli mi přijde něco zavádějící, tak tenhle článek. Například jsem vůbec nepobral, proč je v článku užito video z předváděčky úplně jiné firmy. Prezentace eurofitu asi nenabídla dostatečně bulvární materiál, tak si vypůjčíme odjinud, že? že to spolu nijak nesouvisí, nevadí...
No jasně, oblíbená, ale zároveň ubohá strategie, jak diskreditovat oponenty v diskuzi. Jakmile někdo projeví jen trochu jiný názor a nehodlá plivat negativa jako všichni ostatní, tak samozřejmě musí být z eurofitu. Je to podobně ubohé a nesmyslné, jako bych napsal, že každý, kdo tu nadává na eurofit je ve skutečnosti zaměstnancem konkurenční firmy a snaží se poškodit eurofit v zájmu vlastní firmy.... Jinými slovy říkáte, že všichni musí mít jednotný názor - jediný možný správný je ten negativní a žádný jiný není přípustný. Všichni jak stádo musíme papouškovat, že eurofit jsou podvodníci a zloději, a když řeknu jiný názor, tak místo reakce na můj argument řeknete, že jsem jeden z nich, takže taky zloděj a podvodník. Jak jednoduše se dnes lze vyhnout argumentaci... gratuluji...