Vlákno názorů k článku Dejte si pozor na výhodné nabídky! od jezevec - Výhodná nabídka je výhodná zejména tím, že o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2007 22:01

    jezevec (neregistrovaný)
    Výhodná nabídka je výhodná zejména tím, že o ní nikdo neví. Jakmile se o "výhodné nabídce" žvaní nebo se do její exploatace dokonce investují miliony - zcela jistě je výhodná jen pro prodávajícího.
  • 14. 7. 2007 14:21

    Pavel (neregistrovaný)
    To je sice pravda, ale nemusi jit o absolutne nevyhodou nabidku pro kupujiciho. Jde o to, ze spolecnosti vedouci podvojne ucetnictvi dani i zasoby, takze se jim samozrejme vyplati prodavat a vyprodavat i za smesnou cenu sklady, ktere za puvodni cenu jsou neprodejne. A pak je vcelku jedno, kolik investuji do reklamy, nebot i to je danove uznatelny vydaj. Takze suma sumarum, to zaplatime jako vzdycky my vsichni. A kdo si to levne zbozi koupi, ten na tom alespon netrati tolik. Ovsem to pouze v pripade, ze by to zbozi stejne koupil a ze je uzitecne. Nema cenu kupovat desatery plavky nebo troje nafukovaci lehatka na rijen....:-)
  • 18. 7. 2007 13:40

    Radek (neregistrovaný)
    Ale vždyť to je přece v pořádku! Jak tady vymýváte mozky ostatním - podnikání alias okrádání je přece v nejlepším pořádku. Podniká se přece za účelem zisku a aby podnikatel mohl mít zisky, nemůže prodávat se slevou či výhodně pro kupujícího. Jedině výhodně pro sebe. To dá rozum. A když si tady někdo stěžuje na nekřesťanské ceny, nuzné platy a vykořisťování, tak jste chytrý jak rádio.
  • 18. 7. 2007 15:56

    Radek (neregistrovaný)
    Nepochopím, jak někdo může dávat rovnítko mezi podnikatele a zloděje. Vy jste asi, taky Radku, nikdy žádného podnikatele neviděl, že? Ono podnikat je mnohem větší dřina než jít si odpíchnout svojí zaměstnaneckou osmihodinovku. A to, že podnikatel riskuje vložený kapitál, že musí zajistit zakázky a odbyt, výrobu... prostě všechno, to Vám, zdá se, nedochází... škoda. Zkuste podnikat, uvidíte, že to nemá nic společného s okrádáním.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).