Dovoluji si všechny upozornit, že Zlámaná grešle byla bance udělena za to, že dva roky (!) prováděla transakce, které provádět neměla. A poté, co na chybu přišla, svalila vinu na klienta, který po dvou letech opravdu nemohl mít tušení, v čem je problém (došlo by vám, že za tím bude změna čísla, kterou jste uskutečnili před dvěma lety bez potíži?). A jen tak mezi námi, proč banka klienta hned neupozornila na to, co a proč není v pořádku, aby tak přispěla k co nejrychlejší nápravě - nesvědčí to spíš o zametání prachu pod rohožku?
Pak si ovsem stejnou merou zaslouzi Gresli Telecom - tem zas nevadilo, ze platby jdou na jine cislo (ovsem proc taky ze, muzete v pricipu platit telefon komukoli cizimu). A to jim nikde nechybeli penize, ktere tomu cloveku neprisli na jeho spravne telefonni cislo? to zase zaplatil jiny zmateny klient? Docela dobry bordel...