Vlákno názorů k článku ČS: Času dost od Balů - Souhlasím s panem Liborem. Jediné řešení v této...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2002 14:42

    Balů (neregistrovaný)

    Souhlasím s panem Liborem. Jediné řešení v této situaci je skutečně překousnout onu nechuť zařídit vše kolem trvalých příkazů a ostatních bankovních kontaktů a z České spořitelny co nejrychleji zmizet. Já sám jsem před třemi lety z ČS utekl. Taky se mi nechtělo platit za zrušení trvalých příkazů, a jejich založení jinde. Jenže když si to zpětně spočítám, tak 4,- Kč za výběr v bankomatu ČS a 20,- Kč + 0,5% z vybírané částky za výběr v ostatních se mi jeví můj odchod z ČS ve zcela jiném světle. Nenosím totiž běžně u sebe celou výplatu, ale když potřebuju, vyberu si z bankomatu 2-3 stovky a když potřebuju další peníze, zase si vyberu. Navíc, když to jde, platím kartou. Kromě toho bordel v účtování bankomatů se mi také zdá jako celkem nepřijatelný. Vždyť více než týdenní zpoždění od výběru v bankomatu do zaúčtování je příšerné. A to nemluvím o tom, že terminál ČS u jisté benzinové stanice odmítl platbu s tím, že na účtu nejsou peníze. Ty tam sice již byly, ale ani platební terminály ani bankomaty o nich ještě "nevěděly". K mému obrovskému překvapení však na výpisu z účtu tato transakce byla zaúčtována, stornována ( až sem by to bylo v pořádku ) a znovu zaúčtována. Po reklamaci mi ČS sdělila, že je vše v pořádku a bylo vymalováno. Přišel jsem tedy o cca 800,- Kč a hodně rychle jsem byl přesvědčen o tom, že když zaplatím asi 150,- Kč za zrušení všech trvalých příkazů v ČS a stejnou částku zaplatím za jejich zavedení v bance, kam jsem odešel, pořád ještě na tom budu lépe, než zůstávat u ČS a riskovat další podobné "nehody". Ostatně nekolik kauz z poslední doby mi jen potvrzuje správnost mého rozhodnutí. Dnes jsem u jisté banky, kde za platby a výběry kartou neplatím nic, vyúčtování výběru je tak do 1-3 dnů ( podle toho, jestli vybírám z bankomatu své banky nebo z bankomatu jiné banky ) a navíc je tu možnost ovládat svůj účet pomocí telefonu, takže do banky vůbec nemusím. Kromě toho se bankomatům ČS vyhybám jako čert kříži. Já jsem totiž párkrát z bankomatu ČS vybíral a když jsem pak na výpisu kontroloval výběry, tak jsem zjistil, že v jednom případě byla platba zaúčtována po deseti a ve druhém po čtrnácti dnech !!! A to jsem datumy na předešlých výpisech s lístkama z bankomatů nesrovnával. Navrhuji tedy autorovi článku, aby se opravdu dobře zamyslel nad tím, jestli by mu nestálo za to se svými trvalými příkazy a ostatníma věcma kolem změny účtu chvíli zabývat. Navíc, pokud má ještě účty u dalších dvou bank, stačí účet u ČS jednoduše zrušit a používat jen ty dva zbylé...

    S pozdravem

    Balů.

  • 15. 1. 2002 8:39

    Vaclav Honetschlager (neregistrovaný)

    Nastesti jsem u teto straslive instituce ucet nikdy nemel, jen kdysi vkladni knizku, presto mam s ni take spatne zkusenosti, konkretne s bankomaty. Dost jsem se podivil, kdyz jsem se na svem beznem uctu v CSOB dostal do pomerne velkeho minusu. Po obdrzeni vypisu mi to bylo jasne -- prumerna doba mezi vyberem z CS bankomatu a zauctovanim byla tyden, maximum deset dni! Pani v CSOB se mi dusovala, ze oni prichozi udaj zpracuji do 3 dnu, obvykle do druheho dne, a poradila, ze si mam o tom dojit promluvit na pobocku CS, ktere patri dany bankomat. Doufam, ze az to udelam, ze to nebude na dalsi negativni clanek...

  • 15. 1. 2002 15:22

    Martin (neregistrovaný)

    Taky jsem odesel od Sporky.
    Se zauctovanim se ale nezlobim. Penize jsou na uctu pouze blokovany, po vyberu z bankomatu CS, a do doby nez dojde ke zuctovani mi z nich jdou uroky (sice ve smesne vysi, ale presto). Dale mne banka zvyhodnuje podle vysky zustatku, blokovane penize se z nej neodecitaji, jsem tedy pro banku bonitni klinet. Zpozdeni ve vyuctovani je tedy k oboustranne spokojenosti. A k tomu si mohu kdykoliv overi dispozibilni zustatek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).