Nevím jak Vy, ale já se jich musím zastat. Zastavila jsem na křižovatce za skříňovou avií. Ten pako tam najednou hodil zpátečku a začal couvat. To jsem absolutně nečekala, takže jsem zareagovala pozdě a jen troubením. Jenže skříňová avie má vzadu jäkl a ten šel těsně nad nárazník, pocuchal přední masku (chladič naštěstí zůstal v pořádku), zmuchlal oba blatníky a zlomil přední haupnu. I když to tak nevypadalo, výsledná škoda byla podle faktury za 38.000,- Kč. Viník byl pojištěn u ČPP. Škoda byla nahlášena do dvou dnů, auto opravené za měsíc. Tak dlouho to trvalo jen proto, že v lakovně měli chřipkovou epidemii, jinak by to bylo za 14 dní. Protože jsem auto nutně potřebovala, hradila ČPP i půjčení náhradního na dobu nezbytně nutnou (po předložení dokladu o zaplacení). Servis dostal peníze v době splatnosti. Stalo se těsně před vánocemi v r. 2002. Měli profesionální jednání a na můj dotaz, zda jsou s plněním problémy, mi řekli, že plnit musí a všechno musí být v termínech, jinak by přišli o pojištěnce. Ne
Nevím, jak ostatní, ale já byla maximálně spokojená.
PS: není ta kampaň kolem nich uměle nafouknutá k odstranění konkurence?
Obávám se, že nemůžete podezírat renomovanou světovou agenturu Standard&Poor´s z toho, že by dělala či se připojovala k nějaké "kampani".
Přečtěte si jejich hodnocení (viz můj první příspěvek) a uvidíte, jak se věci mají.
Jinak Vám mohu doložit několik případů, kdy lidi u ČPP čekají více než půl roku, aby dostali zaplaceno. Pokud máte jinou zkušenost, jak píšete, tak jste šťastný člověk.
Jen pro dokreslení situace: od jednoho zaměstnance ČPP jsem se dověděl, že loni na tom byli tak špatně, že v jeden okamžik nebyli schopni svým zaměstnancům uhradit mzdy. Místo toho jim vystavili jakési dlužní úpisy...